Mahdotonta (ko)

Anonyymi

Hitsit kun ottaa päähän! Naiset joista kiinnostun eivät ole kiinnostuneita minusta ja ne jotka ovat kiinnostuneita minusta haluavat vain seksiä.
Ei oikein kysyntä ja tarjonta kohtaa.. ymmärrän, en ole nuori, vaan 45 . en ole myöskään myöhään herännyt, eikä kiinnosta oletko vai et mutta oikeata, tavallista ihmistä ei löydy 🙁

20

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselleni "parisuhteen" kolme elementtiä ovat ystävyys, läheisyys ja SEKSI. Jos nuo kaikki osa-alueet toimi niin ei toimi suhdekaan pitkään ainakaan minulla. Ystävyyttä ja ei-intiimiä läheisyyttä saan kamuiltakin joten en tarvitse parisuhdetta moiseen. En ymmärrä mitä vikaa siinä on jos haluaa seksiä? On todella kiusallinen tilanne jos ensin tutustutaan pitkän kaavan kautta ja tunteet syvenevät, mutta sitten seksi ei toimikaan kun seksuaaliset mieltymykset ja seksuaalinen aktiivisuus ovatkin ihan eri planeetoilta.

      • Anonyymi

        Huom.! Lue mitä kirjoitin.. haluavat Vain seksiä.


    • Kelju tilanne. :(

    • Anonyymi

      Sitäkin voi ihmetellä onko ihmisillä realismintajua mukana deittimarkkinoilla. Metsään voi mennä kun tavoitellaan itseään selvästi viehättävämpää naista...

      • Anonyymi

        Itseään selvästi viehättävämpi?

        Kuka sen määrittelee? 🤔

        Oon käsityksessä et jokaisella on oma kauneusihanteensa.
        Viehättävyydestä ei voi kiistellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseään selvästi viehättävämpi?

        Kuka sen määrittelee? 🤔

        Oon käsityksessä et jokaisella on oma kauneusihanteensa.
        Viehättävyydestä ei voi kiistellä

        Eivät ne kunkin kauneusihanteet ole niin uniikkeja loppujen lopuksi. Tulee ilmi jo tämän palstan naisihanteita lukiessa. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne kunkin kauneusihanteet ole niin uniikkeja loppujen lopuksi. Tulee ilmi jo tämän palstan naisihanteita lukiessa. 😉

        Karisma ratkaisee! Ohittaa kauneuden tuosta vaan. Kauneutta voi hankkia vaatteilla, meikeillä ja laihduttamalla. Mutta karismaattisuus joko on tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karisma ratkaisee! Ohittaa kauneuden tuosta vaan. Kauneutta voi hankkia vaatteilla, meikeillä ja laihduttamalla. Mutta karismaattisuus joko on tai ei.

        Molemmat vaikuttavat treffimarkkinoilla ja itselläni. Tietysti luonne on se joka ratkaisee. Itse kyllästyn nopeasti, jos toinen ei osaa keskustella ja kuunnella, vaikka olisi kaunotar. Olen tämmösen naisen kanssa deiteillä muuten ollutkin. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne kunkin kauneusihanteet ole niin uniikkeja loppujen lopuksi. Tulee ilmi jo tämän palstan naisihanteita lukiessa. 😉

        Kyllä melko uniikista tykkää sekin joka minusta tykkää. Voin sanoa. Siihen ei kaikilla kantti riitä. :D


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Kyllä melko uniikista tykkää sekin joka minusta tykkää. Voin sanoa. Siihen ei kaikilla kantti riitä. :D

        Tästä olen niin samaa mieltä. Mä en ymmärrä miten tämän palstan kommenteista saisi jonkun kuvan minkälaisista naisista tykkää. Täällä on sanottu et kaunis, urheilullinen ja femme. Ne ei kerro mulle ainakaan juur yhtään mitään.
        Ja mikä ihmeen uniikki kauneusihanne? Mun ihastus on sellainen, ei kukaan muu. Niin se vaan on et muita en näe sillä tavalla. En ole sokea ja näen kauniita ihmisiä paljonkin mut ne on vaan silti mun silmissä tasaista harmaata massaa. Yks on aina ollut ylitse muiden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä olen niin samaa mieltä. Mä en ymmärrä miten tämän palstan kommenteista saisi jonkun kuvan minkälaisista naisista tykkää. Täällä on sanottu et kaunis, urheilullinen ja femme. Ne ei kerro mulle ainakaan juur yhtään mitään.
        Ja mikä ihmeen uniikki kauneusihanne? Mun ihastus on sellainen, ei kukaan muu. Niin se vaan on et muita en näe sillä tavalla. En ole sokea ja näen kauniita ihmisiä paljonkin mut ne on vaan silti mun silmissä tasaista harmaata massaa. Yks on aina ollut ylitse muiden.

        Niin, kyllä. Yksi nousee yli muiden silloin, kun häneen tykästyy ja hänestä tulee tärkeä ja rakas. Ihan sama millaisia kaunokaisia, malleja ja missejä kulkee vapaana ja vieressä, oma kulta on kulta on oma kulta ja kukaan muu ei ole yhtä paljon. Yhtä ihana.

        Ja tosiaan jokaiselle nuo termit kaunis, urheilullinen, femme jne. merkitsee subjektiivista käsitystä millainen.


      • Suatana kirjoitti:

        Niin, kyllä. Yksi nousee yli muiden silloin, kun häneen tykästyy ja hänestä tulee tärkeä ja rakas. Ihan sama millaisia kaunokaisia, malleja ja missejä kulkee vapaana ja vieressä, oma kulta on kulta on oma kulta ja kukaan muu ei ole yhtä paljon. Yhtä ihana.

        Ja tosiaan jokaiselle nuo termit kaunis, urheilullinen, femme jne. merkitsee subjektiivista käsitystä millainen.

        Se erohan siinä on, että sitä omaa speciaali ihmistä katselee paitsi silmillään, myös sydämellään. Kun ne muut näkee vaan silmillään, ellei niitä sitten päästä sydämeensäkin asti.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niin, kyllä. Yksi nousee yli muiden silloin, kun häneen tykästyy ja hänestä tulee tärkeä ja rakas. Ihan sama millaisia kaunokaisia, malleja ja missejä kulkee vapaana ja vieressä, oma kulta on kulta on oma kulta ja kukaan muu ei ole yhtä paljon. Yhtä ihana.

        Ja tosiaan jokaiselle nuo termit kaunis, urheilullinen, femme jne. merkitsee subjektiivista käsitystä millainen.

        Aamen 🙏 just näin ☺️


    • Anonyymi

      Eihän toi vielä paha ole jos kuitenkin ees seksiin joku haluaa... Ei tietysti ratkaise tilannettasi jos parisuhdetta kaipaat.

      • Anonyymi

        No niinpä. Valitetaan ettei löydy ketään naista, koska sen naisen pitäisi löytyä ehdottomasti vain yhdellä ja oikealla tavalla - hitaasti tutustuen seksistä pidättäytyen ja seksi ennen syvää tunneyhteyttä ei tule kuuloonkaan. "Vain lortot tekevät niin." Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Itselläni suhteet ovat alkaneet monin tavoin ja osa on alkanut pelkästä seksistä johtaen pitkään suhteeseen. Niissä suhteissa ei olekaan ollut ongelmia seksin kanssa kun se on toiminut ensitapaamisesta asti. Erot ovat johtuneet muista syistä. Mutta kukin tavallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Valitetaan ettei löydy ketään naista, koska sen naisen pitäisi löytyä ehdottomasti vain yhdellä ja oikealla tavalla - hitaasti tutustuen seksistä pidättäytyen ja seksi ennen syvää tunneyhteyttä ei tule kuuloonkaan. "Vain lortot tekevät niin." Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Itselläni suhteet ovat alkaneet monin tavoin ja osa on alkanut pelkästä seksistä johtaen pitkään suhteeseen. Niissä suhteissa ei olekaan ollut ongelmia seksin kanssa kun se on toiminut ensitapaamisesta asti. Erot ovat johtuneet muista syistä. Mutta kukin tavallaan.

        Jos ei syty ennen kun ihastuu ja jos ei ihastu ennen kun tutustuu ja tuntee, niin keljua harrastaa seksiä josta ei nauti, toisen mieliksi?

        Kaikilla meillä on oma säädin ja sytykkeet, kuka mitenkin. Mä en syty pelkästä ulkonäöstä, pitää olla henkisiä ominaisuuksia jotka saa sukat pyörimään jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Valitetaan ettei löydy ketään naista, koska sen naisen pitäisi löytyä ehdottomasti vain yhdellä ja oikealla tavalla - hitaasti tutustuen seksistä pidättäytyen ja seksi ennen syvää tunneyhteyttä ei tule kuuloonkaan. "Vain lortot tekevät niin." Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Itselläni suhteet ovat alkaneet monin tavoin ja osa on alkanut pelkästä seksistä johtaen pitkään suhteeseen. Niissä suhteissa ei olekaan ollut ongelmia seksin kanssa kun se on toiminut ensitapaamisesta asti. Erot ovat johtuneet muista syistä. Mutta kukin tavallaan.

        Juu kuules, seksiseuraa on löytynyt kyllä ja ne on hyvinkin pitkälle yhden illan juttuja. Haluaisin kuitenkin parisuhteen ja jakaa ihan tavallista arkea jonkun kanssa. Minulle suhde on muutakin kuin seksiä. Ja en suinkaan ole aseksuaali tms

        Mutta minkäs teet. Ehkä joskus sitten.
        T. Ap.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Jos ei syty ennen kun ihastuu ja jos ei ihastu ennen kun tutustuu ja tuntee, niin keljua harrastaa seksiä josta ei nauti, toisen mieliksi?

        Kaikilla meillä on oma säädin ja sytykkeet, kuka mitenkin. Mä en syty pelkästä ulkonäöstä, pitää olla henkisiä ominaisuuksia jotka saa sukat pyörimään jalassa.

        Kuten sanoin niin kukin tavallaan. Tosin on turha odottaa toisenlaista lopputulosta jos toimii aina samalla tavalla kuin ennenkin eikä edes halua kokeilla mitään uutta tapaa toimia. Toki lopputulos voi silti olla sama paska, mutta toisenlaiselle lopputulokselle on ainakin mahdollisuus. Koskee myös deittailua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin niin kukin tavallaan. Tosin on turha odottaa toisenlaista lopputulosta jos toimii aina samalla tavalla kuin ennenkin eikä edes halua kokeilla mitään uutta tapaa toimia. Toki lopputulos voi silti olla sama paska, mutta toisenlaiselle lopputulokselle on ainakin mahdollisuus. Koskee myös deittailua.

        Mjoo, mun tapa on toimiva mulle.


    • Anonyymi

      Sama homma, todella turhauttavaa! Naiset on muuttuneet ja mikä ihme tätä palstaakin vaivaa?! Ennen oli hyviä keskusteluja ja nikillisille chattaajille omia fiksuja keskusteluja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe