kontiomäkee makkaranpaisto paikan saivat tehtyö ni jo on sehi paikka mopopoikien revittely ja kalijan juonti paikkana. ei riittäny että yöt huudatetaan niitä kilvettömiä, valottomia romuja aamun tunneille asti.
Vastaukset 29
- Anonyymi
Ajattelin että lasua vaan kehiin kun ei vanhemmat puutu!
- Anonyymi
Ei auta lasutkaan. Kyllä on niin paljon lapsia joista ei vanhemmat välitä yhtään. Mopoikäiset on jo niin isoja ettei vanhemmilla ole enää mitään sanaa. Menetettyjä tapauksia
- Anonyymi
Ilmankos täällä meillä päin niin rauhallista on ollutkin nykyään...
- Anonyymi
Tulevia Upeja! Onnea vanhemmat. Onneksi ei ole lapsia! Lasten saanti pitäisi olla luvanvaraista.
- Anonyymi
kaikkien tuntema kylän räkyttäjä sinne laavulle päivystämään
- Anonyymi
Kukas se tämmönen räkyttäjä on? Tuntomerkkejä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen äänestä ei voi erehtyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooeskohan tuo tuulikki parviainen
- Anonyymi
mutta siltikään ette uskalla tulla kasvotusten sanomaa kun pitää anonyyminä ulista täällä
- Anonyymi
Mitäpä itse teet?
- Anonyymi
kuka ulisee ja kuka ei. sama laki koskee myös sinua. kun jäät kiinni hattu kourassa olet poliisin edessä.
- Anonyymi
Nyt poju suuta soukemmalle, tai tulee ns. isän kädestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt poju suuta soukemmalle, tai tulee ns. isän kädestä.
oliko uhkaus kerronko poliisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä itse teet?
Kävin juuri paskalla....
- Anonyymi
Niinkuin jotain muka ymmärtäisit?
- Anonyymi
tieliikenne laki koskee kaikkia. täällä
sen laavun lähelläkin asuu ihmisiä ja vuorotyöläisiä. minkalaiset vanhemmat antaa kälkikasvunsa terrorisoida koko kylää viritetyillä mopon romuilla joissa edes valoja ole? - Anonyymi
Vieläkö Upi hengissä.
- Anonyymi
Varmaan sen hulttiokaverit siellä mellastaa vieläkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sen hulttiokaverit siellä mellastaa vieläkin..
...jauhojengi...
- Anonyymi
aika ö
- Anonyymi
5/5 luen illala uudelleen
- Anonyymi
Ei kontiomäessä oo mitää tieliikenne lakia
- Anonyymi
tulisko joku mun kanssa fortinet uutta päivitystä testaa
- Anonyymi
Aik ottoo tuas pakoputken äännenvaimennin irti jotta alkoo paukkoo oikeen kunnolla.T.Se toyota kuski.
- Anonyymi
Taitaa taas sukupuu olla liian läheistä.. tuollaisia lapsia tulloo kun naipi siskojaan. Niitähän Paltamossa riittää!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa taas sukupuu olla liian läheistä.. tuollaisia lapsia tulloo kun naipi siskojaan. Niitähän Paltamossa riittää!!!!
Mikä tahansa on parempi kuin monikulttuurinen perhe tai tavaran jakaminen ympäri universumia ;)
- Anonyymi
Sillä niitä vähä-älyisiä sankareita ayntyy Kontiomäkeen. Toisaalta .Eikö ne aitten jo lakkaa lisaantymästä.
- Anonyymi
onko kontiomäessä enää mopojonneja vai onko kaikki jo jääny eläkkeelle?
- Anonyymi
Mie oton ferkkuvolvost putken irti kokonnaan ja jätän vuan käyrän niin johan paukkoo livast.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557