Pidän naisten asuista

Anonyymi

Hei, olen alle 50 v. mies ja olen jo vuosia pukeutunut salaa naisten vaatteisiin. Alkuun ei ollut mitään haluja miehiä kohtaan, mutta nyt iän karttuessa tilanne on muuttunut. Viime vuosina olen myös ulkoillut asuissa, tosin vieraalla paikkakunnalla suht isossa kaupungissa. Olen käynyt marketeissa, kävellyt kaupungilla yms siinä toivossa, että saisin seuraa. Olen joutunut kyllä pettymään. Tilanne on hieman hankala, koska olen perheellinen ja tämän pitää olla salaista. Onko muita samassa tilanteessa olevia, kaipaisin hieman neuvoja, miten tästä voisi edetä.

22

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit hyvin jatkaa ja kyllä sitä pystyy salailee tiedän olen ollut 2 krt aviossa ja
      oli joskus vaikeeta kun halusin mietä asuissa nyt sitten kun olen sinkku kaikki on
      helponpaa varmasti löytyy aina keinoja haluillesi jne olen tuolla qruiserissa nikillä
      transmummo jos haluat sitä kautta viestittää ja samanlaisia tyttöilijöitä myös voit
      hakea noista deiteistä esim persikka iskuri eli Tsemppiä jatka samalla tiellä!!

      • Anonyymi

        Kiitos kannustavasta viestistä. Onhan tämä pukeutuminen ihanaa, tulee upean vapautunut olo, kun lähtee ulkoilemaan. Tosin tietää, että varmasti huomataan, mutta rauhassa on saanut kulkea ilman epäasiallisia kommentteja. Itsellä tosin mahdollisuus aivan liian harvoin, mutta silloin pitää ottaa ilo irti ja laittaa korot kopisemaan. Täytyy tutustua noihin sivustoihin.


      • Anonyymi

        Uskikset pois palstalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskikset pois palstalta!

        Syrjintä on kielletty, miksei minulla saisi olla mielipidettä?
        Onko petetyksi tuleminen sinusta kivaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syrjintä on kielletty, miksei minulla saisi olla mielipidettä?
        Onko petetyksi tuleminen sinusta kivaa ?

        Ei kai asia Sinulle kuuluu kivaa tai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kannustavasta viestistä. Onhan tämä pukeutuminen ihanaa, tulee upean vapautunut olo, kun lähtee ulkoilemaan. Tosin tietää, että varmasti huomataan, mutta rauhassa on saanut kulkea ilman epäasiallisia kommentteja. Itsellä tosin mahdollisuus aivan liian harvoin, mutta silloin pitää ottaa ilo irti ja laittaa korot kopisemaan. Täytyy tutustua noihin sivustoihin.

        Hei teet jatkat jos kerran hyvälle tuntuu ja tykkäät ja ei täällä kannata lukea noita
        kommenteja heillä on pahaolo tai lääkitys t.transmummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei teet jatkat jos kerran hyvälle tuntuu ja tykkäät ja ei täällä kannata lukea noita
        kommenteja heillä on pahaolo tai lääkitys t.transmummo

        Niin mutta onko reilua pettää toista? Muidenkin tunteilla on merkitystä, ei vain tämän miehen.
        Sitäpaitsi pelissä on monen ihmisen onnellisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta onko reilua pettää toista? Muidenkin tunteilla on merkitystä, ei vain tämän miehen.
        Sitäpaitsi pelissä on monen ihmisen onnellisuus.

        Lähinnä huvittaa, että kuvittelet jonkun ihmisen tottelevan jotain anonyymiä nettijunttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syrjintä on kielletty, miksei minulla saisi olla mielipidettä?
        Onko petetyksi tuleminen sinusta kivaa ?

        Uskonnollisille viesteille on omat palstansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta onko reilua pettää toista? Muidenkin tunteilla on merkitystä, ei vain tämän miehen.
        Sitäpaitsi pelissä on monen ihmisen onnellisuus.

        Reilua tai ei mitä se sulle kuuluu huolehdi omista peleistäis tuskin sulla on mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilua tai ei mitä se sulle kuuluu huolehdi omista peleistäis tuskin sulla on mitään

        Itsehän tämä tyyppi kyseli ja pohdiskeli miten edetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä huvittaa, että kuvittelet jonkun ihmisen tottelevan jotain anonyymiä nettijunttia.

        Anonyymejä nettijuntteja täällä ollaan jokainen ja turhaan sinä kuvittelet minun kuvittelemisia koska et voi toisen ajatuksia lukea.
        Kerroin mielipiteeni ja neuvoni, on hänen asiansa tunteeko piston omassatunnossaan vai paaduttaako sen omaksi turmiokseen.
        Valitettavaa vain on että henkilö ehkä vaarantaa lastensa oikeuden kasvaa ehjässä perheessä,siksipä jokaisen lapsista välittävän pitäisi toimia lasten äänenä tässä aikuisten himojen ohjaamassa mailmassa.


    • Anonyymi

      Jossain pururadan pusikossa oli ainakin alkusyksystä usein joku transsu joka näytteli siitintä hameen alta ohikulkijoille. Kannattaa suunnata kävelylenkit pururadoille, siellä saattaa olla seuraa tarjolla

    • Anonyymi

      Pukeudu avoimesti miten haluat.Ei se kulu muille!

    • Anonyymi

      Minä viihdyn naisten asuissa. Nykyään puen mieluiten kypsän naisen alusvaatteita. Isoja rintaliivejä, bodyja, maksipikkareita ja peittäviä sukkahousuja

      • Anonyymi

        Mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        Pääkaupunkiseudulla olen


      • Anonyymi

        Löytyykö muita joilla sama maku? Olisisi kiva pukeutua yhdessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö muita joilla sama maku? Olisisi kiva pukeutua yhdessä

        DWC kokoontuu Helsingissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DWC kokoontuu Helsingissä.

        koska kokoontuvat? voiko vanhempikin ei niin naisellinen myös t.transmummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska kokoontuvat? voiko vanhempikin ei niin naisellinen myös t.transmummo

        Suurin osahan siellä taitaa olla sieltä iäkkäämmästä päästä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe