tai tatuointeja? Hot vai not tatuoinnit ja lävistykset?
Onko teillä lävistyksiä
10
80
Vastaukset
"Onko teillä lävistyksiä tai tatuointeja?"
-Korvissa yht. 5 kpl, nenästä mennyt umpeen lävistys. Tatuointeja on kaksi. Yksi pienempi käsivarren ympäri, toinen iso yläselkää, olkapään, solisluuta ja käsivarren ulkosyrjän peittävä kyynärtaipeeseen asti.
"Hot vai not tatuoinnit ja lävistykset?"
- Ihan jees, ei väliä onko vai ei niitä. Jokaisen oma asiansa.- Anonyymi
Mulla ei oo kuin korvissa. Ihan sama onko tai ei toisella lävistyksiä/tatuointeja
- Anonyymi
Lävistykset ehdoton ei. Kuuluu teinien elämään. Tatuoinnit ok jos ovat laadukkaita.
- Anonyymi
Not kummallekin, eikä minulla ole kumpaakaan.
- Anonyymi
”Not kummallekin, eikä minulla ole kumpaakaan”
Sama! Totaalinen Nou.
- Anonyymi
En tykkää sleeveistä. Pienet tatskat kivannäköisiä, ei tosin vaikuta seksikkyyteen mun silmissä. Pienet lävistykset kans okei, isot nenärenkaat/vastaavat ei sillai esteettisesti viehätä mua mut käyttäköön ken tahtoo.
Tykkään melko luonnollisennäköisistä ja tyylikkäistä naisellisista naisista. 😁 - Anonyymi
Panssariketju persereijässä, tuomassa vähän pitoo, Homouden ylistys, arkkiveisu tatuoituna selkään, siinähän siis USKOTELLAAN homouden olevan normaalia. 5" rautanaulat ristikkäin, läpi pienestä kikkelistäni, Siinä tärkeimmät, ja ju, tehkää mitä tahdotte, ruhonne on teidän..
- Anonyymi
Ei ole minulle mitään väliä, onko vai ei. Paria tatskaa olen itselleni suunnitellut.
- Anonyymi
Vain perus korvikset.
Itse en välitä yhtään tatuoinneista enkä lävistyksistä sen enempää. En voi ketään estää niitä hankkimasta, että jos ihastuksellani on, niin olkoon.
En kuitenkaan viehäty niistä, en siis ole ulkoisesti niiden takia jonkun perässä… Jos ymmärrät mitä tarkoitan? Yleensä kiinnostun ihmisen luonteesta. - Anonyymi
Ehdoton not
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk32510829Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi499881Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1798504Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html3057942Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1936765Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit96655Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k906173Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736005Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?395866Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1035027