tai tatuointeja? Hot vai not tatuoinnit ja lävistykset?
Onko teillä lävistyksiä
10
87
Vastaukset
"Onko teillä lävistyksiä tai tatuointeja?"
-Korvissa yht. 5 kpl, nenästä mennyt umpeen lävistys. Tatuointeja on kaksi. Yksi pienempi käsivarren ympäri, toinen iso yläselkää, olkapään, solisluuta ja käsivarren ulkosyrjän peittävä kyynärtaipeeseen asti.
"Hot vai not tatuoinnit ja lävistykset?"
- Ihan jees, ei väliä onko vai ei niitä. Jokaisen oma asiansa.- Anonyymi
Mulla ei oo kuin korvissa. Ihan sama onko tai ei toisella lävistyksiä/tatuointeja
- Anonyymi
Lävistykset ehdoton ei. Kuuluu teinien elämään. Tatuoinnit ok jos ovat laadukkaita.
- Anonyymi
Not kummallekin, eikä minulla ole kumpaakaan.
- Anonyymi
”Not kummallekin, eikä minulla ole kumpaakaan”
Sama! Totaalinen Nou.
- Anonyymi
En tykkää sleeveistä. Pienet tatskat kivannäköisiä, ei tosin vaikuta seksikkyyteen mun silmissä. Pienet lävistykset kans okei, isot nenärenkaat/vastaavat ei sillai esteettisesti viehätä mua mut käyttäköön ken tahtoo.
Tykkään melko luonnollisennäköisistä ja tyylikkäistä naisellisista naisista. 😁 - Anonyymi
Panssariketju persereijässä, tuomassa vähän pitoo, Homouden ylistys, arkkiveisu tatuoituna selkään, siinähän siis USKOTELLAAN homouden olevan normaalia. 5" rautanaulat ristikkäin, läpi pienestä kikkelistäni, Siinä tärkeimmät, ja ju, tehkää mitä tahdotte, ruhonne on teidän..
- Anonyymi
Ei ole minulle mitään väliä, onko vai ei. Paria tatskaa olen itselleni suunnitellut.
- Anonyymi
Vain perus korvikset.
Itse en välitä yhtään tatuoinneista enkä lävistyksistä sen enempää. En voi ketään estää niitä hankkimasta, että jos ihastuksellani on, niin olkoon.
En kuitenkaan viehäty niistä, en siis ole ulkoisesti niiden takia jonkun perässä… Jos ymmärrät mitä tarkoitan? Yleensä kiinnostun ihmisen luonteesta. - Anonyymi
Ehdoton not
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"15510138Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1736361Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El345861Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1855577Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään604784MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny84555Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.53820Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893549Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783519En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103051