tai tatuointeja? Hot vai not tatuoinnit ja lävistykset?
Onko teillä lävistyksiä
10
77
Vastaukset
"Onko teillä lävistyksiä tai tatuointeja?"
-Korvissa yht. 5 kpl, nenästä mennyt umpeen lävistys. Tatuointeja on kaksi. Yksi pienempi käsivarren ympäri, toinen iso yläselkää, olkapään, solisluuta ja käsivarren ulkosyrjän peittävä kyynärtaipeeseen asti.
"Hot vai not tatuoinnit ja lävistykset?"
- Ihan jees, ei väliä onko vai ei niitä. Jokaisen oma asiansa.- Anonyymi
Mulla ei oo kuin korvissa. Ihan sama onko tai ei toisella lävistyksiä/tatuointeja
- Anonyymi
Lävistykset ehdoton ei. Kuuluu teinien elämään. Tatuoinnit ok jos ovat laadukkaita.
- Anonyymi
Not kummallekin, eikä minulla ole kumpaakaan.
- Anonyymi
”Not kummallekin, eikä minulla ole kumpaakaan”
Sama! Totaalinen Nou.
- Anonyymi
En tykkää sleeveistä. Pienet tatskat kivannäköisiä, ei tosin vaikuta seksikkyyteen mun silmissä. Pienet lävistykset kans okei, isot nenärenkaat/vastaavat ei sillai esteettisesti viehätä mua mut käyttäköön ken tahtoo.
Tykkään melko luonnollisennäköisistä ja tyylikkäistä naisellisista naisista. 😁 - Anonyymi
Panssariketju persereijässä, tuomassa vähän pitoo, Homouden ylistys, arkkiveisu tatuoituna selkään, siinähän siis USKOTELLAAN homouden olevan normaalia. 5" rautanaulat ristikkäin, läpi pienestä kikkelistäni, Siinä tärkeimmät, ja ju, tehkää mitä tahdotte, ruhonne on teidän..
- Anonyymi
Ei ole minulle mitään väliä, onko vai ei. Paria tatskaa olen itselleni suunnitellut.
- Anonyymi
Vain perus korvikset.
Itse en välitä yhtään tatuoinneista enkä lävistyksistä sen enempää. En voi ketään estää niitä hankkimasta, että jos ihastuksellani on, niin olkoon.
En kuitenkaan viehäty niistä, en siis ole ulkoisesti niiden takia jonkun perässä… Jos ymmärrät mitä tarkoitan? Yleensä kiinnostun ihmisen luonteesta. - Anonyymi
Ehdoton not
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917392
- 403572
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31712Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652