Korruptoitunut sote

Anonyymi

Kainuun soten päällikkötaso ja heidän alla olevat esimiehet tekevät päätöksiä virkavalinnoista kuulopuheen perusteella. Mustaleimataan tämä henkilö. Toinen kertoo yhden jutun jonka on kuullut joltakin. Toinen toisen jonka kuuli ex mieheltä. No kolmas on jo kauhuissaan kuinka näin hirveä ihminen voi olla - ei voi olla sopiva työtehtävään niin moitteettomaan paikkaan jossa itse ovat päällystössä. Kateellinen tuo lisää soppaan ja nyt ollaan jo ihan varma että nyt on tehty hyvä päätös. Ei valita! No miten kirjataan päätökseen? No ympäripyöreesti. Kysytään vähän Avilta neuvoa ja tietysti kerrotaan Aville miten hirveä tilanne on. Avihan ei tiedä todellisuutta ja itseasiassa on varmaan totta että ammattitaidottomuuttaan johto itsekin uskoo asioiden olevan niin kuin he asioita pyörittää.
Laittakaa ne kuulemanne asiat päätökseen niin itse asianosainenkin tietää mistä on kysymys ja mitä kaikkea verhojenne takana supistaan. Tämä olisi reilua ja kuten teillä on tapana sanoa myös LÄPINÄKYVÄÄ.
Pellet!

12

2463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kainuulaista kansanperinnettä ja yleistä käytäntöä, mitä tuota ihmettelemään...

• Anonyymi

Ja senkin laitoit Kainuun syyksi? Ei ole olemassa mitään kainuulaista tai savolaista kansanperinnettä. On vain ihmisiä, jotka eivät uskalla, tai eivät usko mahdollisuuksiinsa.

• Anonyymi

Pätee kaikessa missä päätetään ihmisten elämän suunnasta

• Anonyymi

Siltä näyttää, ja siihen ei liity mikään alueen nimi.

• Anonyymi

Näyttää myöskin tuo salailu tulleen asioihin mukaan, työpaikoilla olevat tartunnat tuleet salaisiksi.

Ei tosiasioiten kiistäminen kauas johda, koko touhu on tarpeeksi sekavaa muutoinkin,
      kohta ei kannata uskoa koko höpötykseeen.

Näkyy selvästi, ettei osa henkilöstöstä osaa organisoida asioitaan oikein mitenkään.

• Anonyymi

Yleisesti voimme todeta että hallinto on vuosien mittaan käynyt vaatimuksiin nähden vajaamittaiseksi sillä esimerkiksi paikallistason johtajilla ei vielä ole kaikilla edes yhtä sihteeriä,siitä sievemmästä puhumattakaan..,Myöskin ylijohtajan ja pormestarin virat ovat useimmissa Kainuun kunnissa vielä perustamatta...

• Anonyymi

Jos paljastut ei-kepulaiseksi - virkaurasi tyssää siihen Kainuussa.
      Poikkeuksina muutama vihervassaria hyvin esittävä troijalainen Kajaanissa.

Kainuun väestömäärä on liian pieni kustantamaan alueensa rehellisen sote-toiminnan.

Pahin tilanne kirurgiassa, joka pyörinyt satunnaisten keikkakirurgien varassa XXx:n hallinnoinnin ajan.
      Todisteet löytyy vuositilastoista.

• Anonyymi

Kainuun Soten päättäjät vaihtoon

• Anonyymi

Tuo ei muuta mitään.

• Anonyymi

Tuskin noin valinnat tehdään?
      Kyllähän siinä kaikki puolueet yhdessä sopien ne valinnat tekee ja onhan niissä valinnoissa pätevyysvaatimukset.

• Anonyymi

Kuka keskustalainen saa pian 11000 e/kk

• Anonyymi

Tuonkaltaiset palkat on aivan helevetin väärin! Se on nähtävissä mihin raha ajaa. Paljon rahaa käsissä, nimekkäitä kavereita ympärillä - se ylpistää ihmisen, ja hän alkaa tuntea itsensä kuninkaaksi, ja lopulta tajuat antaneesi käskyn surmata joku, tai toivot jonkun kuolemaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5357
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4161
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2128
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1312
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1128
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1020
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1011
    Aihe