KYSELY: Kaipaatko enemmän asiaohjelmia Radio Suomelle

Anonyymi

Yksinkertainen kysely: Kaipaatko musiikin toistamisen sijaan enemmän asiapuhetta Radio Suomelle?

Esimerkiksi:
Ajantasa takaisin ja Paikka auringossa pois.
Aluelähetyksiin enemmän puhe asiaa ja vähemmän musiikkia
Urheilut takaisin Radio Suomelle?
Jotain muuta, mitä ja miten?

18

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kaipaa.

      • Anonyymi

        YLEveroa tulisi korottaa entisestään, jotta voidaan maksaa veronmaksajien piikkiin YLE:n johdolle kovempaa palkkaa ja bonuspalkkioita.


    • Anonyymi

      En kaipaa, mutta kaipaan musikaalisempia musiikkiesityksiä.

    • Anonyymi

      Urheilut pois radiosta ja lisää laadukkaasti toimitettuja iskelmä musiikki ohjelmia ja meri sää pois muualta kuin saaristosta .

      • Anonyymi

        Laadukkaat ohjelmat :D Toistetaan vain vanhoja isoimpia hittejä. Kaukana laadukkaasta. Sieltä mistä aita on matalin.


    • Anonyymi

      En ikinä

    • Merisäätä enemmän.

      • Anonyymi

        Jees! Ja järvisäätäkin saisi olla pikkuisen...


    • Anonyymi

      Radio Suomen musiikkipäällikkö vaihtoon.

    • Anonyymi

      Voisko niitä päälliköiden palkkoja pienentää ja tuoda lisää asiaa ja vähemmän hittimusaa kanaville.

    • Anonyymi

      En kaipaa. Enemmän viihdyttäviä persoonia juontamaan ja rennompaa otetta.

    • Anonyymi

      Asiapuhe = woketus ym. äärivsemmistolainen propaganda (kun Reporadiosta kyse)?

    • Anonyymi

      Koko kanava on jotain niin kuraa tänäpäivänä. Ei haittaa vaikka 2023 uudet päättäjät lopettais koko kanavan ja veroa pienemmäksi.

    • Anonyymi

      Kyllä kaipaan. Paikallinen jaarittelu ja lässytys pois. Asiaohjelmia tilalle. Koko alueradiotoiminnan saisi lakkauttaa jos ei tuon parempaan kuin nyt pystytä.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kaipaan. Vanhaan hyvään rinnakkaisohjelmaan takaisin, jolloin oli keskipäivän "päivän mietelause", kuunnelmia, reportaaseja maailmalta, tänään iltapäivällä-asiaohjelma, joka toi ymmärrettäväksi tapahtumia ihan normijärkisesti.
      Ei hihitelty, ei söpöilty eikä jutskattu kahden kesken studiossa.

      Radio Suomen musiikkitarjonta alkaa mennä jo yli ymmärryksen. Ja ne kaikenkarvaiset interaktiiviset juonnot kuuntelijoiden kanssa, ihan kuin sellaiset olisivat ne tärkeimmät! Kun avaa radion, aina siellä joku whatsappi sanelee mitä kuunnellaan.
      Radio Suomi on jukeboxi.

      • Anonyymi

        Rinnakkaisohjelma oli itse asiassa aika hyvä kokonaisuus asiaa, uutisia ja kevyttä musiikkia. Nyky Yle Suomen kaltaista lässytystä ei Rinnakkaisohjelmasta kuulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinnakkaisohjelma oli itse asiassa aika hyvä kokonaisuus asiaa, uutisia ja kevyttä musiikkia. Nyky Yle Suomen kaltaista lässytystä ei Rinnakkaisohjelmasta kuulunut.

        Ja toimittajat olivat koulutettuja ja sivistyneitä laajasti. Nuoret eivät mellastaneet mitään missään sillä kanavalla, paitsi nyt joku rock-radion aikaa. Mutta yleisesti juonto oli rauhallista, asiallista ja punnittua puhetta ja aiheet laajasti yhteiskunnallisia.
        Keskipäivän älykäs asiaohjelma on jäänyt erityisesti mieleen. Pinnasin usein koulustakin, että sain kuunnella niitä :) Sepäs kertoo lukiolaisen valinnoista paljon.
        Silloin oli Yle hyvä. Huokaus.


    • Anonyymi

      Eikö sitä Radio puhetta saa takaisin se oli juuri noita tarkoituksia varten viritetty jo valmiiksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe