Yksinkertainen kysely: Kaipaatko musiikin toistamisen sijaan enemmän asiapuhetta Radio Suomelle?
Esimerkiksi:
Ajantasa takaisin ja Paikka auringossa pois.
Aluelähetyksiin enemmän puhe asiaa ja vähemmän musiikkia
Urheilut takaisin Radio Suomelle?
Jotain muuta, mitä ja miten?
KYSELY: Kaipaatko enemmän asiaohjelmia Radio Suomelle
18
254
Vastaukset
- Anonyymi
En kaipaa.
- Anonyymi
YLEveroa tulisi korottaa entisestään, jotta voidaan maksaa veronmaksajien piikkiin YLE:n johdolle kovempaa palkkaa ja bonuspalkkioita.
- Anonyymi
En kaipaa, mutta kaipaan musikaalisempia musiikkiesityksiä.
- Anonyymi
Urheilut pois radiosta ja lisää laadukkaasti toimitettuja iskelmä musiikki ohjelmia ja meri sää pois muualta kuin saaristosta .
- Anonyymi
Laadukkaat ohjelmat :D Toistetaan vain vanhoja isoimpia hittejä. Kaukana laadukkaasta. Sieltä mistä aita on matalin.
- Anonyymi
En ikinä
Merisäätä enemmän.
- Anonyymi
Jees! Ja järvisäätäkin saisi olla pikkuisen...
- Anonyymi
Radio Suomen musiikkipäällikkö vaihtoon.
- Anonyymi
Voisko niitä päälliköiden palkkoja pienentää ja tuoda lisää asiaa ja vähemmän hittimusaa kanaville.
- Anonyymi
En kaipaa. Enemmän viihdyttäviä persoonia juontamaan ja rennompaa otetta.
- Anonyymi
Asiapuhe = woketus ym. äärivsemmistolainen propaganda (kun Reporadiosta kyse)?
- Anonyymi
Koko kanava on jotain niin kuraa tänäpäivänä. Ei haittaa vaikka 2023 uudet päättäjät lopettais koko kanavan ja veroa pienemmäksi.
- Anonyymi
Kyllä kaipaan. Paikallinen jaarittelu ja lässytys pois. Asiaohjelmia tilalle. Koko alueradiotoiminnan saisi lakkauttaa jos ei tuon parempaan kuin nyt pystytä.
- Anonyymi
Ehdottomasti kaipaan. Vanhaan hyvään rinnakkaisohjelmaan takaisin, jolloin oli keskipäivän "päivän mietelause", kuunnelmia, reportaaseja maailmalta, tänään iltapäivällä-asiaohjelma, joka toi ymmärrettäväksi tapahtumia ihan normijärkisesti.
Ei hihitelty, ei söpöilty eikä jutskattu kahden kesken studiossa.
Radio Suomen musiikkitarjonta alkaa mennä jo yli ymmärryksen. Ja ne kaikenkarvaiset interaktiiviset juonnot kuuntelijoiden kanssa, ihan kuin sellaiset olisivat ne tärkeimmät! Kun avaa radion, aina siellä joku whatsappi sanelee mitä kuunnellaan.
Radio Suomi on jukeboxi.- Anonyymi
Rinnakkaisohjelma oli itse asiassa aika hyvä kokonaisuus asiaa, uutisia ja kevyttä musiikkia. Nyky Yle Suomen kaltaista lässytystä ei Rinnakkaisohjelmasta kuulunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rinnakkaisohjelma oli itse asiassa aika hyvä kokonaisuus asiaa, uutisia ja kevyttä musiikkia. Nyky Yle Suomen kaltaista lässytystä ei Rinnakkaisohjelmasta kuulunut.
Ja toimittajat olivat koulutettuja ja sivistyneitä laajasti. Nuoret eivät mellastaneet mitään missään sillä kanavalla, paitsi nyt joku rock-radion aikaa. Mutta yleisesti juonto oli rauhallista, asiallista ja punnittua puhetta ja aiheet laajasti yhteiskunnallisia.
Keskipäivän älykäs asiaohjelma on jäänyt erityisesti mieleen. Pinnasin usein koulustakin, että sain kuunnella niitä :) Sepäs kertoo lukiolaisen valinnoista paljon.
Silloin oli Yle hyvä. Huokaus.
- Anonyymi
Eikö sitä Radio puhetta saa takaisin se oli juuri noita tarkoituksia varten viritetty jo valmiiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842