Hei, oon nähnyt ny yhtenä yönä unen joka on jäänyt mun päähän. En muista mitä unessa tapahtu mut muistaan sellasen vähn niinkuin kuvan siitä.
Siin kuvassa oli ilmalaiva jossa siis oli oikea laiva siinä alhaala. Mä en ole varma olinko kolmannessa persoonassa vai ensimmäisessä mutta pystyin näkemään sen ilmalaivan. Se laiva joli menossa kohti auringon pimennystä avaruudessa. Pystyin olla laivan kannella ilmanpukua vaikka olimmekin avaruudessa. Mitä tämä uni tarkoittaa, on ollut päässää moni päivää
Mitä mun uni tarkoittaa
Anonyymi
3
123
Vastaukset
- Anonyymi
se laiva muistutti merirovo laivaa btw
- Anonyymi
Vapauden kaipuu
- Anonyymi
Joo. Sut pakotetaan tielle joka ei hyvä sulle. Joudut pimeään.
Minä nään matkaunia jossa lentokoneen portilla huomaan että lentolippu tai passi tai laukku on jäänyt kotiin. Tai koneenvaihto on liian tiukka aikataulu ja juoksen täysiä terminaalia läpi. Näitä on kyllä sattunu tän kaltasia joskus. No sitten herään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086