Paistoin Lidilistä ostamallani paistinpannulla silakkafileitä. Kun homma oli ohi huomasin pesun jälkeen, että pannu reunassa on outoa "kurttua". Siinä oli pinta lähtenyt parin sentin osuudelta irti ja vetänyt itsensä tavallaan kurttuun. Ostin pannun n. 1kk. sitten tar jouksesta Lahdessa. Ja paistoin siinä vasta ensimmäisen kerran - ja ilmeisesti myös viimeisen! En ole ikinä kokenut vastaavaa "nahan" lähtöä paistopinnasta. Pannu oli kampanjatarjous, mutta eihän ne nyt voi olla aivan kertakäyttöisiä! Kalliiksi käy tämäkin jos joka kerta pannu menee kelvottomaksi.
Lidlin paistinpannu ei kestänyt paistamista - pinnasta lähti outo "nahka"
5
3553
Vastaukset
- Anonyymi
Olet saanut virheellisen tuotteen, niitä on kuule ihan Hackmannin pannuissakin. Itselläni kävi niin, että kovanaama meni palautukseen ekan kuukauden jälkeen.
Olen ostanut viimeisen 6 vuoden aikana Lidlistä 4 pannua, joista vanhimmasta meni tänä kesänä pinta täysin piloille. Toiseksi vanhimmassa en tee enää kovia paistoja. Pannut ovat kustantaneet yhteensä ehkä n. 40 eur. Edullisemmaksi tulee paistaminen näillä pannuilla, kun sillä että vaihdat 50-70 eur maksavan merkkipannun 2-3 vuoden välein, niin kuin ennen tein. - Anonyymi
Vähän vastaava kokemus. Ennen ei ole tällaista sattunut.
- Anonyymi
Muistitko ottaa muovikääreen pois pannun ympäriltä.
- Anonyymi
Ei olt mittää käärettä.
- Anonyymi
Sama kokemus minullakin on Lidl paistinpannuista,sis tefal merkiset pannut menivät rikki ja sieltä ei saa rahoja takaisin kun teet reklamation vaikka on takuutta,joten harmillista se kyllä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517183Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424992HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002788- 1502103
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331660Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1331634- 201617
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4001566mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111347Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E111323