Kuulemma joku lasinharrastaja ulkopuolinen.
Sokerikko purppura nuutajärvi normaali hinta markkinoilla 0e-6e kpl ja sokerikko kermakko pari max.18e pari ( joensuun kontti)
Kirrin hinta 15e!!!
Nuutajärven sokerikko kermakkopari max 15 pari.
Kirrin hinta 26e pari!!!
Varsinainen harrastelija kyseessä hinnat heittää kyllä perskeikkaa.
Kirrin kontin lasihinnoittelija
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitös se sulle kuuluu
- Anonyymi
Teitpä jymyuutisen! Osoitteesi selvisi ja Ylen Mot- ryhmä on tulossa haastattelemaan sinua.
- Anonyymi
Älä saakeli vedän verhot kiinni ja leikin etten ole kotona
- Anonyymi
Mulla olisi harvinainen muumimuki myytävänä, 1200e. Puolikas korva, yleensä koko korva lähtenyt.
- Anonyymi
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Lasiharrastelija taitaa käydä kuorimassa ensit kermat päältä ja loput myyntiin tiskiin.
Onko tehty sopimus että jemmaavat harrastelijalle jonka "tarkistuksen" jälkeen lähtevät loput sitten myyntiin mitä jäljelle jää
Erikoista vapaaehtoistoimintaa.
Voisikohan tästä laittaa kyselyn jo ryvettyneelle SPR:lle?
Kuinkahan monessa paikassa harrastelija käykään auliusti hinnoittelemassa? - Anonyymi
Kuka se niistä Sepänaukion / Seppälän kirppiksen legendaarisista trokareista on?
Arabia/Iittala/Riihimäen lasi/HeljäLiukkoSundström/antikkikkiesine fetissiä potevan trokarin perusperiaate: "Tavarat käsistä jo ennen myyntipöytään laittoa, mieluummin jo auton takakontista nostettaessa". - Anonyymi
Niin, tässäkin pätee vanha sanonta: Eihän se hullu ole joka pyytää.....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773