MEENNKAATT

Moii :D Mun kaverilla alko just vähä aika sit menkat ja nyt se vittuilee mulle siitä et mul ei oo alkanu. Niiku miks??? Ollaan siis 5lk ja joo. Joku auttaa mitä teen ku en haluis enää olla sen kaa ku siit on muutenki tullu ärsyttävä mut se ei tajuu mitä se on tehny ja sanoo mul et mun pitäs pyytää silt anteeks ku en oo ollu sen kaa koulus vaa yhe toise tyypi kaa ku en haluu olla sen kaa ku se on nii ärsyttävä!! Auttakaa!??!?!?!?!?

4

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enkinnäkin, jos et halua, niin älä oo sen kaveri ja ei kaikilla 5-luokkalaisilla oo vielä pakko olla menkkoi, joten ei se haittaa :)

    • Anonyymi

      Mul on kans yks kaveri joka kokoajan mollaa mua, ei nyt sillee pahasti mutta aina ”sun hiukset on tosi sekasin” tai ”sun paidassa on likaa” ” sä teit ton tehtävän väärin”ja kerran se tuli neuvoo mua matikassa (oon siis ymmärtänyt kaiken ja yleensä mä neuvon sitä kun se pyytää) vaikka oli just pyytänyt mua auttamaan sitä. Tiiän että se haluu vaan auttaa, mutta mua ärsyttää se. Se ajattelee välillä vaan itteään ja suuttuu esim. Jos se ei pääse meille. Sit se varastaa vitsejä tms. Se osaa myös olla tosi ihana, mutta inhottaa toi sen tapa. Mut ap:lle kannattaa vaan yrittää välttää sitä. Jos ei onnistu niin rehellisesti kerrot vaan miltä susta tuntuu.

    • Anonyymi

      Ja ollaan kans viitosella

    • Anonyymi

      Ole hyvilläsi ettei ole vielä alkaneet. Sen parempi sinulle.
      Kerrot kaverillesi suoraan ettei hän ole ollut enää mukavaa seuraa ja sitten perustele miksi. Ehkä saatte asiat puhumalla kuntoon, toivon niin.
      Ole jatkossakin heidän kanssa keiden seurassa viihdyt.
      (Mutta elä ala syrjiä eläkä kyräillä vaan koeta sovussa olla kaikkien kanssa vaikka välillä joku vähän ärsyttäisikin.)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe