Moii :D Mun kaverilla alko just vähä aika sit menkat ja nyt se vittuilee mulle siitä et mul ei oo alkanu. Niiku miks??? Ollaan siis 5lk ja joo. Joku auttaa mitä teen ku en haluis enää olla sen kaa ku siit on muutenki tullu ärsyttävä mut se ei tajuu mitä se on tehny ja sanoo mul et mun pitäs pyytää silt anteeks ku en oo ollu sen kaa koulus vaa yhe toise tyypi kaa ku en haluu olla sen kaa ku se on nii ärsyttävä!! Auttakaa!??!?!?!?!?
MEENNKAATT
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Enkinnäkin, jos et halua, niin älä oo sen kaveri ja ei kaikilla 5-luokkalaisilla oo vielä pakko olla menkkoi, joten ei se haittaa :)
- Anonyymi
Mul on kans yks kaveri joka kokoajan mollaa mua, ei nyt sillee pahasti mutta aina ”sun hiukset on tosi sekasin” tai ”sun paidassa on likaa” ” sä teit ton tehtävän väärin”ja kerran se tuli neuvoo mua matikassa (oon siis ymmärtänyt kaiken ja yleensä mä neuvon sitä kun se pyytää) vaikka oli just pyytänyt mua auttamaan sitä. Tiiän että se haluu vaan auttaa, mutta mua ärsyttää se. Se ajattelee välillä vaan itteään ja suuttuu esim. Jos se ei pääse meille. Sit se varastaa vitsejä tms. Se osaa myös olla tosi ihana, mutta inhottaa toi sen tapa. Mut ap:lle kannattaa vaan yrittää välttää sitä. Jos ei onnistu niin rehellisesti kerrot vaan miltä susta tuntuu.
- Anonyymi
Ja ollaan kans viitosella
- Anonyymi
Ole hyvilläsi ettei ole vielä alkaneet. Sen parempi sinulle.
Kerrot kaverillesi suoraan ettei hän ole ollut enää mukavaa seuraa ja sitten perustele miksi. Ehkä saatte asiat puhumalla kuntoon, toivon niin.
Ole jatkossakin heidän kanssa keiden seurassa viihdyt.
(Mutta elä ala syrjiä eläkä kyräillä vaan koeta sovussa olla kaikkien kanssa vaikka välillä joku vähän ärsyttäisikin.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150