Jos oikein pilkkua nussittaisiin, niin kukaan ei voisi julkaista mitään

Anonyymi

Jos oikein pilkkua nussittaisiin tekijänoikeuksen osalta, niin kukaan ei voisi julkaista mitään.
Et voisi julkaista youtubeen videoita, koska olet kuvanut videot jokun valmistamalla kameralla ja pitäisi olla lupa kameranvalmistajalta, koska kuvaat tietyllä kameramerkillä.
Myös kameran komponenttien valmistajien lupa pitäisi olla, kun hyödyntää kameran komponentteja videotuotannossa taloudellisesti.
Myös äänen julkaisemiseen pitäisi olla lupa mikrofoonin valmistajalta ja komponenttien valmistajilta.
Joutuisit siis itse valmistamaan videokameran ja komponentit.
Jos videolla näkyy rakennuksia, niin pitäisi olla lupa kunkin rakennuksen rakennuttajalta ja siinä asuvalta.
Jos julkaiset kuvan, jonka saa julkaista vapaasti, kunhan kuvaan tekee muutoksia.
Jos teet muutokset kuvankäsittely ohjelmalla, niin sinulla pitäisi olla lupa kuvankäsittely ohjelman tekijältä, koska käytät hänen luomaansa ohjelmaa.
Jotuisit siis itse koodaamaan kuvankäsittelyohjelman ja se olisi jo mahdotonta.

Jos oikein tarkkoja oltaisiin, niin näin asiat olisivat, mutta eipä olisi youtubea, eikä muutakaan.

9

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhtä vaikeaa on ymmärtää miksi Lounema ei saanut syytettä ja juttu meni ihan oikein.
      Ei viranomaisen pätevyyteen pidäkään kuulua hallita mitään prosessia kätyrinä, kun pääministeri esimerkiksi pääntää kurssia niin äkkinäisesti että hyväksikäyttäjät ovat valmiit toimimaan.

    • Anonyymi

      Et sitten näemmä ymmärrä asiaa yhtään.

      • Anonyymi

        No onneksi sinä ymmärrät paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneksi sinä ymmärrät paremmin.

        Ja sehän sinua harmittaa.


    • Anonyymi

      Kerro sitten, miten tuo maskivedätys pitää ajatella!

    • Anonyymi

      Missäs besserwisserien neuvot tietämättömille ja tyhmille?

    • Anonyymi

      Jos oikein tarkkoja ollaan, niin olet täysin väärässä. Kiva teksti noin muuten.

    • Anonyymi

      Miksi maitoa ja leipää ei saa ilmaiseksi ottaa kaupasta?
      Ei teoksia ole tarkoitettu ilmaiseksi jaettavaksi.
      Kauppa se on mikä kannattaa.

      • Anonyymi

        Mistä ne saa ladattua. Afrikka tarvitsee apuasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe