Ylen pakkovero

Anonyymi

Koska poistetaan pakkovero jonka joudumme maksamaan jatkuvasta toistosta Ylen ohjelmissa. Päivä menee siihen, että aamuohjelmia pyöritetään uusintoina. Ensin aamulla kolmeen kertaan uusitaan. klo 15 alkaen taas asiat uusiksi. Samoin astudio. Vero peritään, mutta vastinetta ei saada. Onko tarkoitus lihottaa päättäjien suuria tuloja. Yläanttilan leuhkiminen suurilla voitoilla, tähänkö verorahat menee. Ylen pakkovero pois ja kunnon ohjelmia. Olemme maksaneet ihan tarpeeksi.

11

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ylen tai valeen vanki ollut enää vuosiin. Vältän itseni saastuttamista. Veroa kyllä haluavat.

    • Anonyymi

      Yleveroa mielestäni on ok maksaa silloin, kun tarjonta on hoidettu hyvin. Myöskään minun mielestäni tällä hetkellä kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Mielestäni uusinnat eivät ole se jäävuoren huippu, vaan pikemminkin valtamedian asema. Valtamedian ei mielestäni tulisi tuottaa noin kannanottavia uutisia ja ohjelmia, joissa maailmankuva on välillä marginaalinen.

      • Anonyymi

        YLE on Suomessa osa laatumediaa ja täyttää hyvin paikkansa.

        Aamuohjelmia uusitaan,koska joka hetki ei ole riittävää aineistoa kokonaan uusiin tuotteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YLE on Suomessa osa laatumediaa ja täyttää hyvin paikkansa.

        Aamuohjelmia uusitaan,koska joka hetki ei ole riittävää aineistoa kokonaan uusiin tuotteisiin.

        Valtamedian väsymätön puolustaja on kaavamaisessa innokkuudessaan koominen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtamedian väsymätön puolustaja on kaavamaisessa innokkuudessaan koominen.

        Totuus ei ole koominen.
        Valeenne ovat.


    • Anonyymi

      Ylevero on ohjelmien laatuun,uusintoihin,mainontaan.ja saman paasauksen jauhantaan uutisoinnissa veron lopettamisen paikka.

      • Anonyymi

        Yle on eduskunnan valvoma media ja siksi kustannetaan verovaroin.

        Naamanne ovat kyllä vinot,mutta älkää syyttäkö peiliä.


    • Anonyymi

      Minä, kuten suuri enemmistö suomalaisista luotamme Ylen tasapuoliseen toimitta-
      miseen.

    • Anonyymi

      Ylen toimitus on vasemmalle kallellaan, eikä mitenkään puolueetonta uutisointia. Yle-vero on poistettava, koska nyt Yle voi lähettää pelkkiä uusintoja sekä täysin ala-arvoista ohjelmaa, koska raha tulee saman suuruisena joka tapauksessa. Yle:llä on tosin muutamia hyviä ohjelmia radiossa ja televisiossa, mutta suurin osa on täyttä p….

      • Anonyymi

        Äärioikeisto on katkera Ylen ammatillisesta tasapuolisuudesta.

        Heille sellainen ei sovi.

        Muille sopii.


    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette muiden palvelutarjoajien tuottamasta sisällöstä? Miten se eroaa mielestänne Ylen asioista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1717
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      51
      792
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe