Kyseinen tarina kertoo, että kun ajaa Jämsä - Mänttä välin Ruotsinkorven kohdalta tiettyyn kellonaikaan, olisi bussipysäkkillä liftaamassa "orpotyttö". Kun tämän kyseisen orpotytön ohi ajaa, ilmestyy hän auton takapenkille.
Onkos kukaan kuullut tästä? Varsinkin mikä kellonaika se voisi olla?
Mäntäntien aave?
22
3020
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kuultu ollaan
- Anonyymi
kuultu on ja takapenkilläkin istunu,
- Anonyymi
Onkohan se se, joka kuoli kävellessään, kun auto ajoi päälle. Kuoliko siinä joku muukin? Ja yksi pelastui. Joskus 60-luvulla.
- Anonyymi
Entinen demari vaanii ohikulkijoiden rahapussia, ei kannata pysähtyä..
- Anonyymi
Kyllä nyt suojatyöläisen pitää vaalityönä suojatie sinne hommata. Rekatkin in.
- Anonyymi
Muistan kuulleeni siitä, kun vuonna -90 sain ajokortin ja rupesin kuskina ajeleen kyseistä tietä.Tyttö olisi jäänyt rekan alle ja etsisi tienvarressa kyseistä rekkaa.Olin jo unohtanut koko kummitusjutun:)
- Anonyymi
Näköjään kaikki palstahullut kerääntyneet samaan lankaan.
- Anonyymi
Halloween yönä klo jossain 3 maissa yöllä tämä tyttö ilmestyi ystäväni autoon ja he säikähtivät sitä niin että sattui kolari. Saavuin paikalle ja lähetin tytön sielun ikuiseen kiirastuleen suolalla ja Pyhällä vedellä
- Anonyymi
nii varmaan
- Anonyymi
Minä oon kuullut version, missä, jos otat tuon liftaritytön kyytiin ja kohta, kun katsot takapeilistä... pufff... hän on hävinnyt.
- Anonyymi
Ja sen jälkeen heräsit unesta ja päästit kissan pois sylistä. Tai otit pikkupilin pois pyjaman napinlävestä.
- Anonyymi
Tuo ei ole mitään puppua. Minä ajoin 90-luvun alussa Mänttään päin ja Ruotsinkorven pysäkin kohdalla liftasi tää tyttö. Pysähdyin ja kysyin minne matka. Hän ei sanonut mitään, mutta nousi repsikan ovesta ja meni takapenkille. Hän meni sinne ennen kuin ehdin kääntää selkänojaa, kun odotin hänen tulevan etupenkille. Katsoin taakse päin ja kysyin uudestaan minne hän on matkalla, mutta hän ei vastannut. Eikä katsonut kohtikaan. Katsoin vielä peilistä ja kiihdytin matkaan. Seuraava vilkaisu, niin häntä ei näkynyt. Pysähdyin ja koitin taskulampulla katsoa molempiin suuntiin ja ojiin, mutta ei mitään. Menin autoon ja lähdin nopeesti ajamaan. Alkoi vähän pelottaan. Vaikka jo kolmissa kymmenissä silloin olinkin. Asiasta ei seurannut mitään. Loppumatka sujui vaikkakin asia vaivasi kauheesti. Kerroin läheisille siitä eikä kellekään ollut sattunut tuollaista, mutta Mäntäntien tapahtumista tiesi monikin kertoa.
- Anonyymi
Mitä kello oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kello oli?
Iltasella. 20-21, ehkä.
- Anonyymi
Tuosta oli lehdissä jo 60- tai 70-luvulla. Se on siis totta.
- Anonyymi
On siellä nytkin aamusella nähty. Entisen sahan kohalla.
- Anonyymi
Jämsän alueen kummituksista on vanha ketju https://keskustelu.suomi24.fi/t/13534257/jamsan-alueen-kummitukset. Siinä myös tästä Ruotsinkorven kummituksesta juttua.
- Anonyymi
Alahan mennä lääkäriin.
- Anonyymi
Kellään kokemuksia Mäntän sairaalan/Oriveden tien risteyksestä?
- Anonyymi
Poro ojalla ainakin kummittelee.
- Anonyymi
Paskapuhetta, Olen ajanut tehtaalle Mänttään tuota väliä yli 30 vuotta, Koskaan ei ole näkynyt liftaamassa yhtään ketään!
Näitä höpöjuttuja aina piisaa, tämäkin on route 66 tarinasta väännetty versio.- Anonyymi
Kuulemma 80-luvun lopulla oli ollut aktiivinen. Tyttö oli hypännyt monen auton kyytiin pimeällä.
Siinä saattaa heikompi saada sydärin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241230Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831048- 35908
- 107898
- 53844
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58739Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711