Mäntäntien aave?

Anonyymi

Kyseinen tarina kertoo, että kun ajaa Jämsä - Mänttä välin Ruotsinkorven kohdalta tiettyyn kellonaikaan, olisi bussipysäkkillä liftaamassa "orpotyttö". Kun tämän kyseisen orpotytön ohi ajaa, ilmestyy hän auton takapenkille.

Onkos kukaan kuullut tästä? Varsinkin mikä kellonaika se voisi olla?

22

3020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kuultu ollaan

• Anonyymi

kuultu on ja takapenkilläkin istunu,

• Anonyymi

Onkohan se se, joka kuoli kävellessään, kun auto ajoi päälle. Kuoliko siinä joku muukin? Ja yksi pelastui. Joskus 60-luvulla.

• Anonyymi

Entinen demari vaanii ohikulkijoiden rahapussia, ei kannata pysähtyä..

• Anonyymi

Kyllä nyt suojatyöläisen pitää vaalityönä suojatie sinne hommata. Rekatkin in.

• Anonyymi

Muistan kuulleeni siitä, kun vuonna -90 sain ajokortin ja rupesin kuskina ajeleen kyseistä tietä.Tyttö olisi jäänyt rekan alle ja etsisi tienvarressa kyseistä rekkaa.Olin jo unohtanut koko kummitusjutun:)

• Anonyymi

Näköjään kaikki palstahullut kerääntyneet samaan lankaan.

• Anonyymi

Halloween yönä klo jossain 3 maissa yöllä tämä tyttö ilmestyi ystäväni autoon ja he säikähtivät sitä niin että sattui kolari. Saavuin paikalle ja lähetin tytön sielun ikuiseen kiirastuleen suolalla ja Pyhällä vedellä

• Anonyymi

nii varmaan

• Anonyymi

Minä oon kuullut version, missä, jos otat tuon liftaritytön kyytiin ja kohta, kun katsot takapeilistä... pufff... hän on hävinnyt.

• Anonyymi

Ja sen jälkeen heräsit unesta ja päästit kissan pois sylistä. Tai otit pikkupilin pois pyjaman napinlävestä.

• Anonyymi

Tuo ei ole mitään puppua. Minä ajoin 90-luvun alussa Mänttään päin ja Ruotsinkorven pysäkin kohdalla liftasi tää tyttö. Pysähdyin ja kysyin minne matka. Hän ei sanonut mitään, mutta nousi repsikan ovesta ja meni takapenkille. Hän meni sinne ennen kuin ehdin kääntää selkänojaa, kun odotin hänen tulevan etupenkille. Katsoin taakse päin ja kysyin uudestaan minne hän on matkalla, mutta hän ei vastannut. Eikä katsonut kohtikaan. Katsoin vielä peilistä ja kiihdytin matkaan. Seuraava vilkaisu, niin häntä ei näkynyt. Pysähdyin ja koitin taskulampulla katsoa molempiin suuntiin ja ojiin, mutta ei mitään. Menin autoon ja lähdin nopeesti ajamaan. Alkoi vähän pelottaan. Vaikka jo kolmissa kymmenissä silloin olinkin. Asiasta ei seurannut mitään. Loppumatka sujui vaikkakin asia vaivasi kauheesti. Kerroin läheisille siitä eikä kellekään ollut sattunut tuollaista, mutta Mäntäntien tapahtumista tiesi monikin kertoa.

• Anonyymi

Mitä kello oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kello oli?

Iltasella. 20-21, ehkä.

• Anonyymi

Tuosta oli lehdissä jo 60- tai 70-luvulla. Se on siis totta.

• Anonyymi

On siellä nytkin aamusella nähty. Entisen sahan kohalla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Alahan mennä lääkäriin.

• Anonyymi

Kellään kokemuksia Mäntän sairaalan/Oriveden tien risteyksestä?

• Anonyymi

Poro ojalla ainakin kummittelee.

• Anonyymi

Paskapuhetta, Olen ajanut tehtaalle Mänttään tuota väliä yli 30 vuotta, Koskaan ei ole näkynyt liftaamassa yhtään ketään!

Näitä höpöjuttuja aina piisaa, tämäkin on route 66 tarinasta väännetty versio.

• Anonyymi

Kuulemma 80-luvun lopulla oli ollut aktiivinen. Tyttö oli hypännyt monen auton kyytiin pimeällä.

Siinä saattaa heikompi saada sydärin

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe