Pariskunnan viimeaikaiset postaukset herättävät kyllä hiukan hilpeyttä, omg.
Stefu ja Sofia bilettää
Anonyymi
1964989
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 196
Vanhimmat
Kaks tolloo yhdessä
Hyvä Stefu ja Sofia et annatte palaa👍.
Elämä on niin paljon muutakin kuin metsässä juoksemista.
Iloa, naurua, hauskanpitämistä👍.
Jos vaikka huomista ei enää näe, niin ainakin on ottanut ilon irti elämästä.
Teidän elämästä kateelliset kaakattaa, onneksi on yks hailee teille, osaatte ottaa ilon irti ja pitää hauskaa.
Loma on nimenomaan irtiottoa arjesta ja silloin pidetään hauskaa.
Ei sinne itkemään lähdetä.
Olette ihana pari❤️
Sinusta siis hyvä, että Stefu menee rattiin tuollaisen ryyppyputken jälkeen?
Ei alkoholi niin vain häivy verestä muutamassa tunnissa ,on tosi hauskaa, jos kolaroi ja joutuu kiinni ja tuolla vankilaan? Kyllä sitten itketään kenen syy? Miten toi Stefun kaveri ja Sofia antavat Stefun mennä rattiin? Takseja on eikä varmasti maksa paljon...
Mites jos on luottotiedot menny, ei voi käyttää luottokorttia. Maksaako Stefu ja Sofia matkansa aina käteisellä?
Mikä irtiotto tuo on, kun heidän arkensakin on aika huuruinen?
Kuvat Stefun yksityisestä "baarista" ja eilisillan tapahtumista
antavat ehkä pikkaisen erilaisen kuvan kuin "upea".
Mahakas, kännissä oleva Uuno Turhapuro ja hänen silinikonibeibensä.
Jep, tämä pariskunta todellakin antaa palaa. Pian on poltettu kaikki sillat normaaliin terveeseen elämään, jossa edes joku ottaa nämä kaksi todesta. Liikemies ja hänen somevaikuttaja tyttiksensä seisovat savuavilla raunioilla, vai miten se naissoturi asian taannoin ilmaisi.
...
Miksi hyvää päivää näet vaivaa millä he maksavat?
Pidä vaan hyvää huolta omista senteistä kukkarossasi!
Possessa Sofialle sanottiin, että jätät jälkeesi vain savuavia raunioita. Ja kysyttiin ”mistä sä saat rahaa?”😅
Eipä Sofia tajunnut sitäkään, vaan ylpeili haastattelulla, vaikka se oli pelkkää v…lua lokille.
Sä et ole nähnyt viime YÖN ja AAMUN tapahtumia Dubain asunnolta! 🤡
Ne kun eivät näy Sohvin ja Stefun omassa ig:ssä.
Eikö tekotissi exä, saanu vongattua exää itselleen, keekoilee dudaissa pienissä biksuissa.
Miksei voi käyttää?jos on palkkatuloja,niin kyllä luottokortin saa vaikka olis luottotiedois merkintä.
Huumorilla kuvailleet videoita toki voisi miettiä julkaisualustaa onko ig se oikea paikka kaikkien näkyville 😅 Saavat mun puolesta juhlia maailman tappiin asti , kunhan maksavat mahdolliset oikeudenkäyntikulut jos niitä on tuloillaan jostakin ym. ne omasta pussistaan.
Rima aika matalalla sulla😂😂😂
Älä sä sitä murehdi, hoidat vaan omat velkasi eikö?
Se vasta oliskin "täyttä elämää" kun ajaisi jonkun päälle
Älä viitsi naurattaa! Kyllä M&H osakkeet ovat taivaissa tähän spurgupariin verrattuna!
Hei, exä ei spurgua manboobsia halua, eikä kukaan muu. Sofia saa pitää pienen ja pullean sekopään ukkonsa ihan rauhassa.
Mikähän nautinto se on olla aina jurrissa en ymmärrä.Vaikuttaa siltä että eivät saata olla selvänä toistensa seurassa .Tai sitte niillä on se pelko päällä koko ajan ,kun molemmilla on se tuomio voimassa,niin turruttavat aivonsa viinalla ,ja kaikki velatkin tuntuu saatavilla.
Hoitas nyt ensin raha asiansa kuntoon. Aivan hullua elämää. Jättää laskunsa maksamatta että, että avokki saa kaiken mitä haluaa. Antas sen jälkeen palaa kun olisi ylimääräistä löysää rahaa. Olet varmaan halukas maksamaan verorahoillasi heidän juhlimisen. Aivan järjetöntä kehumista kun viina ei sovi Sefulle, mieti vähän älä yllytä hulluuteen. Vai onko v/$$$ilua sinulta?
Moni epäilee miten maksavat. Käteistä ei edes huolita joka paikassa. Ovat tullissa varmaan hyvin tarkkoina ainakin Soffin suhteen. On jäänyt jo kiinni.
Onneksi ei raha liikennettä seurata kuten eräillä. Harmittaako kun asiat heillä on ihan rempallaan.
Tulee omillaan toimeen. Ei tartte elättäjää. Matkustaa omilla rahoillaan. Toisin kun tuo Sohva. Pukeutui niin kun itse haluaa, sinulta ei tarvi kysellä.
No ei kyllä saa
Elämän pitää olla mahdollisimma tylsää, ei mitään biletystä. Kuolinvuoteella voi sitten tyytyväisenä myhäillä että onneksi ei ollut hauskaa koskaan 👍
Juuri noin, erittäin hyvä kommentti.
Montako kertaa tämä sukulainen kirjoittelee samat kommentit?? 😂😝
Juuri nämä, joiden elämä on helvetin tylsää, ovat aina arvostelemassa katkerana muiden elämää.
Minä en biletä koskaan, eihän minulla ole siihen varaakaan.
En ole käynyt koskaan ulkomailla ja minusta se on väärin, että muutkaan sinne menee.
Olen kateellinen muiden elämistä ja siksi istun koneella niitä haukkuen, joilla on elämä ja jotka sitä uskaltavat elää.
Olen niin katkera, että pahaa tekee.
Onneks en heräillyt partsilta tukka silmillä ja räkä poskella.
Onneks ei tarttenu viettää aikaa alkoholistiparantolassa.
Onneks en häpeä silmiä päästäni, koska videoin instaan leikkipyssyleikit Dubain diskossa, joka on oikeesti tarkoitettu aikuisille.
14:55 Täsmälleen sama täällä. Hermoille käyvää toisten ilonpito 😡
Vaikka sinä vuodesta toiseen haukut täällä Stefua ja Sofiaa, olet varmasti huomannut, että eivät he tapojaan muuta sinua miellyttäviksi.
He elävät omaa elämään ihan kuten haluavat, pidit sinä siitä, tai et.
Ihan sinun oman henkisen hyvinvointisi kannalta suosittelenkin, että alat seuraamaan sellaisia henkilöitä, joiden elämäntapa ja -arvot vastaavat paremmin omaasi.
Ihania kuvia jakavat Dubaista. Minä tykkään heistä ja toivon heille onnea, sen ovat molemmat vihdoin ansainneet.❤❤❤❤❤❤❤❤
Olen niin sairaan katkera Stefulle ja Sofialle!
Siellä vaan nautitaan hauskasta ravintola illasta, minä vaan täällä sohvan nurkassa käyn ässien instassa vartin välein jos löytäisin jotain haukkumista, ja joudun tyytymään keskikaljaan ja hernekeittoon.
Niillä on kyllä nyt liian hauskaa, vit... ttaa suunnattomasti!
Stefu on niin suloinen kun on tukka sekaisin. Hyvä Sofia kun pyysit Stefua kasvattamaan hiukset👍
Oletko järjissäsi?
Sä et selvästikään käy ihan täysillä
näiden juttujesi perusteella 🤣🙈
Ihanan huomaavaista, kun Sofia jätti sinulle hernari-varastonsa. On se vain aika flikka.
Elkööt kuinka haluavat, mutta veronmaksajien ei tarvi maksella heidän velkojaan. Se on väärin. Kehukaa niin paljon fanit kun haluatte. Silti säälittäviä sairaita (alkoholi) reppania ihmisiä.
Törkeitä, kuinka kehtaavat tulla Suomeen takaisin. No, pahaa on tulossa kummallekin. Tulipahan sössittyä kunnolla. Kuvat on tallessa.
No sinun arvosi selviävät hyvin tästä kommentista. Omat arvoni ovat tosiaan todella erilaiset.
No toisensa ovat tosiaan ansainneet, eikä ole pelkoa kenenkään muun kumpaakaan haluavan. Ei tästä maasta löydy ketään joka haluaisi edes pitkällä tikulla koskea kumpaakaan.
Just näin, ja näitä riittää.
Päihdeongelmat ja hallittu biletys ovat eri asia.
Siis Nammoksessahan näkyy Martina ystävineen Sofian videolla missä näkyy kattokruunut! 😅😅 Melkein vierekkäisessä pöydässä. Huutista!
Ainoa että Martina meni tyttöjen kavereiden kanssa Nammokseen torstaina, kun ässät olivat siellä jo keskiviikkona.
Ässät olivat eilen Bagatellessa, saapa nähdä, meneekö Martina ja tyttöjen kaverit sinne tänään.
Onhan se toki hyvä, että voi asioista paremmin perillä olevien instoista seurata, minne kannattaa mennä, missä on hyvä meno.
Öhöm! Taas Martinaa pidetään starana joka yksin päättää minne mennään.
Videolla näkyy aivan Martinan kaksoisolento kahden ystävänsä kanssa,eikö olleet....
Martinan, tai kavereidensa instoissa ei missään mainintaa tuosta Bagatellestä, vaan Nammos tägättynä ja sieltä nuo stoorit näyttää olevankin.
Olisihan Martina laittanut Bagatelle, jos olisi sinne mennyt.
Mara on tyhmä itsepäinen pässi.😂
Mara kuvittelee itsestään liikoja.🤭
Juoruämmien kerho koolla jälleen.
Kunhan leijona emo ei menis vetelemään Sohvin tekotukkaa irti.
Asiaa, sanoo Ässä-fani 15 v.
Ei kukaan tervejärkinen ihastele kahden sekopää sekoilua
Toi Ässä -fani 15v on todella hauskin tyyppi täällä, tunnistaa kieliopista, saan aina päivän parhaat naurut,. Olihan se kamala synti, jos menivät samaan turistiravintolaan, missä Ässät olivat aiemmin olleet, tosi paha hyi.
Laitahan Stefulle äkkiä viestiä, yrittää pysyä selvänä, jotta pääsee koneeseen ja kotiin,
Paitsi jos toivoo heille mahdollisimman paskasta loppua näin minä heidän fanituksen olen ymmärtänyt
Eiköhän Martinan kaverit tasan tiedä noita parempia paikkoja. Siinä ei muoviperää ja manboobsia tarvita. Päinvastoin, eivät selvästi halunneet samaan paikkaan yhtä aikaa ja noloahan tuota menoa olisi ollut katsella. Todella noloa!
Ei olleet tosiaankaan. Eri paikoissa
Martina on viksuin tästä porukasta
Yhtä hömppänä on toi Pikkarainen noiden treenivideoiden kanssa. Ihminen jo riippuvainen julkisuudesta. Kaikille avoimet sivut eli ei seuraajilleen tee. Tietysti jos seuraajia on ostettu, niin ei ole oikeasti kuin pari tyyppiä
Rambo ja Eskokin on valjastettu mainostamaan Marlin mehuja, taisi tulla käsky "bossilta". Äidin pikku apulaiset...
Hannu on pitänyt instaa jo kauan ja aivan samanlaisia juttuja on ollut aikaisemminkin. Tosin stooreja en ole nähnyt koska en ole katsonut instaa kuin vasta sitten kun alkoi seurustelemaan Martinan kanssa. Aivan samalla tavalla kuin tekin. Mutta vanhoja kuvia siellä on eikä mikään ole muuttunut. Toki nyt on tullut lisää erilaisia juttuja, koska elämäntilannekin on muuttunut.
Hannu tykkää laittaa instaan kuvia itsestään ilman paitaa😂en tiedä toista valmentajaa joka näin itseään kuvaa jatkuvasti...
Ei ole huudettu, että on eronneet. Mistähän tuon sait päähäsi. Ok, jos on aina ollut julkisuusriippuvainen, niin nyt saa Martinan siivellä sitä lisää
Onko se valmentaja? Martinaa valmentaa?
Martinakin laittaa Hannusta kuvia ilman paitaa. Olisiko syynä se että on uimassa tai se että on lomalla lämpimässä. Eipä ole muissa tilanteissa kuvia ilman paitaa.
Ja Hannun pitäisi käydä uimassakin paita päällä ja ottaa aurinkoa yläkroppaan paita päällä lomalla.
Normaalia instatoimintaa kuten ehkä miljoonalla muullakin suomalaisilla. Mutku Martina niin Hannu ei saisi.
Padelia valmentaa kuten aivan itse näette sieltä instasta kun siellä kerran asutte ja odotatte että laittaisiko paidattomia kuvia jos sattuisi menemään uimaan.
Ei vaikuta julkisuusriippuvaiselta, ei ole pahemmin julkisuudessa ollut.
Kaikki mitä on pitää olla esillä ja muutahan ei olekaan ellei nagikeittoa oteta huomioon.😂
Onneksi ei oo pakko kattoo
Kun ei ole ollut mitään asiaa. Nyt on kohujulkkiksen poikaystävä, ja saa tehtäviä Martinalta. Nyt on instassaan julkaisuja kuntopyörällä ajosta ja reeeeeneistä
Ai ei?
Älä jaksa jauhaa tota potaskaa
Olisko vähän lauseen muodostamisessa sulla harjoittelun paikka?
Paistetut kananmunat parilla pinaatin lehdellä
Kyllä on huudettu. Tälläkin palstalla moneen kertaan. Selaa aiempia lankoja niin näet tämän itsekin, eikä tarvitse väittää mustaa valkoiseksi.
Tietenkin, koska aivan liian hyvä kroppa ja etenkin koska Martina. Ja Stefun viime öiset sikakuvat vain lisäävät tätä kiihkoa arvostella Hannua. Hubaa jengiä.
Kommentoija ei jauha mitään, toisin kuin sinä. Ihmiset kuvaavat itseään instassa monissa eri tilanteissa ja aktiviteeteissa.
Kyllä Hannun kropalla kelpaa laittaakin !
No täytyy sanoa kun vertaa tätä Thermanin läskimaha manboobs kuvaa…niin kumpaa katsois Hannua vai tätä toista? Voitte päätellä itse.
Onhan Hannulle vähän kyllä mitä voi jopa näyttää.Hyvä kroppa on näkee ,että on urheillut.Ei ole pehmeää löllöä missään.
Täällä järjen jättiläiset taas kokoontuu🤡
Siellähän ne on Dubaissa kaikki ..........
Olethan sinäkin täällä🤡🤡🤡
Mene pois sitten.🐖🐷
Mikä oli otsikko?
Käykää katsomassa mysteeripohatan instan tarinaa…kumpi on edukseen Hannu vai toinen. Voitte itse päätellä…
Kun vertaa näitä kahta, niin pointsit menee Hannulle 10.
Stefulle ja stefun kaljavatsalle täältä annetaan miinus 1 pistettä.
Vertaile sinä rauhassa yksinään, jos siitä saat jotain, mutta muista katsoa välillä myös itseäsi peilistä tunkki.
Ei se Hannun tylsyys, itserakkaus ja raiskaussyyte muutu mihinkään, ihan sama mitä ääliömäistä Stefu keksii. Ei toisen moka kultaa toisen mainetta.
Hannu paukutteli mailankans 5 tuntia yhtä kyytiä, kyllä äijällä kuntoa piisaa ainakin.
Olis hyvä kehittää myös sitä henkistä puolta. Toi yliampuva treenaaminen ja liian vähäinen ravinto kertoo ongelmista. Yrittää epätoivoisesti miellyttää Martinaa
Joo näin on
No ei kyllä mene
Ai suu auki tuijottava vai toinen. Voin sanoa, että suu auki tuijottava vaikuttaa tyhmältä. Mutta varmasti huippuälykäs
Hannulle tsemppiä, antaa tyhjien patojen kolista, myrkyn keittäjiä on liikkeellä.
Tsemppiä myös Stefulle, miksi helvetissä et pidä lupaustasi "sober life", perheesi kärsii, onko ne kännikaverit tärkeämpiä kuin perheesi? He vain käyttävät sinua hyväksi , kuvaavat ja laittavat kaiken ig:iin, hyi saakeli millaisia kamuja sinulla, pirukin on varmasti parempi seuralainen, ei ainakaan kuvaa eikä laita ig:iin. https://www.terveyskirjasto.fi/lam00079
Eikö sinulla ole omaa elämää?
Hannu on entinen ammattiurheilija. Luuletko tosiaan, että hän on urheillut koko elämästä muita miellyttääkseen? 😁
Hannu treenaisi joka tapauksessa, riippumatta siitä kenen kanssa seurustelee. Se on elämäntapa.
Stefu ja Sofia sitä onkin kehittänyt oikein urahalla? Hahahhhhhaaaaah!!
No mieluummin noin kuin räkä poskella kaljamahalla parvekkeella…
Voi Hannu kun housut täytyy olla niin alhaalla et melkein ku.. li näkyy.
Älä nolaa itseäsi enempää, sulle nauretaan!
Otsikko on "Sofia ja Stefu bilettää"....täällä puhutaan Hannusta ja Martinasta...asiaan!
Enempi naurattaa vertavuotava Steppulin nenä…
Siltä se voi näyttää, kun ihmisellä on timmit vatsalihakset. Sitten on näitä, joiden vatsa peittää vehkeetkin, kun aamuyöllä röhnöttävät pää jäässä partsin muovituolilla.
Ei se housujen roikkuminen mistään vatsalihaksista johdu, päinvastoin. Hän vaan kuvittelee olevansa niiiiin hyvännäköinen kun Martina kehuu, että lähtee mopo keulimaan. On muuten kasvoistaan tosi vanhan näköinen.
Minua itkettää sinun tyhjä pää..
No onhan hannu hyvän näköinen
Tää oli hyvä 😂👍
No ainakin illastus paikan nimi viittaa tähän seurueeseen.
Bagatellejä hela jengen!
Aivan sekopäistä riehumiista leikkipyssyillä ja maskeilla. Sofia ryntäät tyrkyllä pomppimassa mukana.
Anna mä arvaan —yksikään suomalainen ravintola-asiakas ei ollut tuntevinaankaan tätä moukkamaista gomboa.
Nää ylilyönnit öisine uhriutumis postauksineen tuskin vakuuttaa varteenotettavia yhteistyökumppaneita saati rahoittajia.
Turha Steppulin on parkua Seiskan paljastuksia, kun omat kännipostaukset on tota tasoa.
Mitä tasoa tää sun kommentti on?😂
Hyvä Stefu👍, sulla huumori kohdillaan ja näin pitää ollakin.
Elämä ei ole niin kauhean vakavaa.
No, kuule faktat on ainakin totta.
Kun Stefan itse postailee sekoilujaan julkiseen inataansa ei tarvitse edes Seiskan vaivautua selostamaan lomailun käänteitä.
Rantahurri kuuluu siihen valitettavan äänekkääseen porukkaan jota täyspäiset maanmiehet saa hävetä rajojen ulkopuolella.
Tosi on myös , että Stefanilla on ilmeinen ongelma, joka on pahenemaan päin.
Ylimielinen moukkahan se aina on ollut ja vauhti senkun kiihtyy.
Tumma mies ördääjäporukan pöydässä on ruotsalainen Tom. Kattelin tuon Tomin instagramia. Miten se tuntee tuon suomalaisen porukan? Tom on tarjoilijana kesät Marbellan Nikki Beachillä ja nyt tullut talveksi töihin Drift Beachille. Nikki beach uniformussa ja tarjoilijan lompakolla niin ihan selvästi tarjoilija. Mitä se tekee noitten kaa? Saiko Stepuli hyvät alennukset Drift Beachillä? Tuskin Tom on maksanut mitään eilisiltana? Ei tarjoilijan palkalla käydä syömässä ja juomassa Bagatelle hintaisissa paikoissa. Vai onko "hovitoimittaja"...
Pelaa myös pokeria ?
Toi tuu päättyy hyvin, vauhtia on jo liikaa.
Harmittaako onko liian hauskaa?
Rattijuoppous harmittaa kyllä! Siitä kärsivät nimittäin muut. ”Hauskaa” tuossa ei taida juurikaan olla.
Bingo, taisit osua oikeaan
Ei Stepuli millään voi olla vielä ajokunnossa. Muistakoot että Dubaissa on nollaraja. Ei saa olla yhtään alkoholia kropassa kun ajaa autoa. Oli vielä aamulla ympärikännissä. Toivon että jää rattijuoppo kiinni taas! Dubaissa ei ole yhden hengen fylleselliä. Saa blondi suomipoju pitää takapuolta piilossa siellä 20 hengen sellissä. Jukan instastooreissa näkyy kun Stepuli ajoi vuokra-autollaan Sheikh Zayed Roadilla 2h sitten. Sopivasti "laulaa" että "it's gonna be a long long time". Tervemenoa Dubai vankilaan senkin lurjus!
Eikö se ole kuitenkin ”ihana”, kuten tuo eräs sydämien laittaja täällä aina jaksaa kehua.
Sofia ja Stefan on suloinen pari. Silmä lepää kummassakin. 🌹👍
Joo, Stefu näyttää olevan melkoisessa kunnossa, nuppi ja tukka sekasin, vetelee energiajuomaa ja sitten auton rattiin . Tuo tyyppi kyllä niin hukassa, melkoisen itsetuhoista toimintaa. Ja Sofia... raakkuu pikkupilvessä, pari numeroa liian pienessä loimessa... sitten muodon vuoksi perään "kuvaa" kuntosalilta 😁Suomijuntit kuntolomalla.
Sofia on viehättävä ilmestys ja Stefan söötti pidemmässä hiusmallissaan. Heidän kuvia katselee mielellään. Nuoria ja kauniita ovat.
Kateelliset täällä marmattaa. Hankkikaa oma elämä.
Kuvia kyllä ne on kauniita filtterillä.
Mä tunnustan olen kateellinen, haluan ulosottoon ja rikosrekisteriin.
Joo, olis mageeta kyl.
Elätkö sä todellisuudessa? Molemmat rikollisia alkoholisteja. Muija elää miesten siivellä ja elättähä vaihtuu lennossa kun edeltäjältä loppuu rahat.
Minäkin olen hirveen kateellinen sofian huume ja rahanpesu tuomiosta ja siitä että sofia on istunut vankilassa
Päihdeongelmat eivät ole "suloisia".
Eiköhän Stefanilla ja Sofialla ole autonkuljettajat sun muut.
Ne on ne muut, jotka kännissä lähtee hakemaan ruokaa huoltoasemalta aamuyöllä.
Voit itselles uskotella niin jos paremmalta tuntuu. Tarkoitatko muilla esim. steppuliukon ilmaista asianajajaa jonka tää saa oikeusapuna. Meinaatko et samaan pakettiin kuuluu ilmainen autonkuljettaja ettei piripäät tee uusia rikoksia lomallaan.
No siitä on instavideoita jossa StePULI on ratissa alkuillasta tänään. Veti Jack Danielsiä vielä aamulla. Noin pitkän dokaamisputken jälkeen ei todellakaan ole ajokunnossa. Toivottavasti jää kiinni!
Tokihan tällä megastarapariskunnalla nyt vähintään kaksi autonkuljettajaa on. Ja henkivartijat kummallakin omansa. Kokki, sivooja ja bärare Sofian Vuittoneille. Nämä nyt alkuun. Ja kotona Suomessa odottaa kuusihenkinen palveluskunta. Ainakin. Stefu maksaa. Kaiken. Rahaa on.
Kyllä Suomi poika ja tyttö taas paransi maamme mainetta, valiopari.
Eiköhän hävetä ja nolota astua lentokoneeseen vai jäävätkö sinne tiskaamaan?
Voi noita ikuisia pikkuteinejä,, ikää tulee mutta ei järkeä. Perheet saavat hävetä heitä.
Nyt on ollu taas ollu vauhtii ja vaarallisia tilanteita tolla ryhmärämällä. Ei voi kun nauraa noille Stefusta julkaistuille postauksille mitä se toinen tyyppi kuvaillu. Samalla niin huvittava, nolo ja säälittävä rassukka. Jotain on kyllä pahasti vialla, ei tolla ihan kaikki valot pala.
Tukea, sääliä , sympatiaa , myötätuntoa varmasti haki. Miksi tuo kaveri antoi julkaista nuo uhkailut, olisi varmasti saanut puhuttua järkeä ja ymmärtämään on tyhmä temppu.
Ymmärrän Stefun purkausta, v.....taa varmasti, kun Seiska rääpii kaikesta kohuotsikoin. "Sober life" se ei tuon kaveripiirin kanssa onnistu, se on nähty. Itse päättää elämänsä suunnan, tuolla menolla aiheuttaa suurta surua ja huolta kaikkein rakkaimmalle, herkästi haavoittuvalle ihmiselle.
Sananmukaisesti Stefulla karannut mopo käsistä! Sofialla nyt ei riitä mitään aivotoimintaa edes ajokorttiin.
Kuinka sinun kananaivosi voivat?
Laatukommentti😂ketuttaako totuus tästä ihaanasta rakastuneesta ja rikkaasta parivaljakosta?
Hannulla riitti aivotoiminta lähteä 1.7 promillen humalassa hakemaan ruokaa.
Ajoin hiljaa, hah haa hah haa hah haa mikä selitys.
stefun frendin jukkatoivasen instassa oli noin 6.20 kuvattu video, jossa stefu umpisekaisin kaataa jatkoilla redbullia jukalle, puolet yli lasin, eikä s tajua. jukka nyt alkuillasta poistanut ko. pätkän. nyt vissiin pari päivää sekomeno päällä.
Toivasen instastoorissa Stefu teki drinkkiä kaverilleen kämpillä ja kaatoi myös kokonaisen vodkapullon maahan. Hiukan meni lasiinkin.
Jääpaloja mies kaatoi myös päähänsä. Sitten aamulla röhnötti terassilla puoliksi sammuneena lasi mahan päällä 😬😅
Vain naiset voivat seurata niin kiimaisina toisten parien elämää. Kyllä naiset osaavat olla sitten täysiä tyhjäpäitä. Alan homoksi.
Hanki sinäkin pissis oma elämä. Ja anna toisten elää omaa elämäänsä…
Liikaa kritisoin Sofiaa, että miksi ei voi juoda vettä, ettei viinaksii kummallekaan, pitää tukea.. Nyt säälittää tuo Sofia, Stefu vaan "kaverin" (minä en sanoisi kaveriksi tuollaista, joka nolaa laittamalla ig:iin humalaisen kuvia, on kavaltaja Juudas ei ainakaan hyvä kaveri) kanssa kitusiinsa nesteitä kiskonut, tais mennä ne XL-mallin hommat jo, ehkä baarimestari uudessa elämässään? Eikö Suomessa voi pakottaa hoitoon, jos ei itse ymrrä? Tsemppiä Sofialle ja jaksamista.
Pöljiä koko porukka. Sekopäistä käyttäytymistä, lapsellista ja ällöä. Tolle naiselle maistuu ihan samoin kuin noille äijillekin. Jaksamista tosiaan siihen että ovat nolanneet itsensä täysin.
Vetivätkö muutakin kuin viinaa ja tupakkaa tää fiksupari.?
Miksi lokkia pitäisi sääliä? Hän on yli 30 vuotias nainen joka aivan itse valinnut elämäntyylinsä. Tikkua ei laita ristiin oman elämänsä eteen ja käyttää miehiä hyväkseen. Eikä kukaan väkisin viinaa kaada eukon suuhun. Eikä muitakaan aineita.
Bahalle ilmoitettu.
Joku show tässä on menossa lehdille, seuraajille, kauhistelijoille, exille, nyxille, exien exille ja exien nyxille, kavereille, ystäville, tuttaville, ja koko suomen kansalle.
Murrosiköiset teinit toimivat juuri noin siinä pahimmassa murrosiässä. Siksi outoa käytöstä keski-ikäisiltä. Kaikenlisäksi paikaksi valikoitu Dubai, vaikka sopivampi kohde olisi Ibiza.
Ei haukuta vaan kerrotaan ihan tosiasioita heidän elämästään josta itse julkaisevat kuvia ja videoita. Eikä kukaan myöskään kadehdi sekakäyttäjä tyhjätaskujen elämää. Herää sinäkin todellisuuteen.
Sohvilla ei ole mitään sanomista ukkojen biletykseen, koska nyt on asunnon oikea omistajakin paikalla 🤣🍹🥃
Toi pimuhan juurikin viihtyy miesseurassa, panee vaan parastaan. Saammekohan nähdä tänään sohvin soidintanssia kera kieli ulkona.
Eiks ne joo tulos pois reisusta ?
No, jäikö rattijuoppo kiinni? Toivottavasti!
Sohva oli tänään ekaa kertaa säädyllisesti pukeutunut aamupalalle. Ei ollut rintaliiveissä ja sukkahousuissa eikä bileillan roiskeläpässä joka meinasi pudota päältä. Onkohan tullut huomautus ylemmältä taholta, että pukeudu!
On voinut muuten saadaankin huomautuksen, en yhtään ihmettelisi.Baarissa tanssarytkytti ja rinnat olivat melkein kokonaan näkyvissä, ei häpeä ei ymmärrä mitään täys dille koko muija .
Sohvilta kestää hiukan kauemmin ymmärtää tollaset asiat, varmaan joutuneet huomauttamaan. Steppuli varmaan kamunsa kans saaneet noottia käytöksestään kun rymysivät koko yön. Tää revohka häpäisi niin totaalisesti itsensä, järkkyä.
Vois Steppull ajatella tytärtään. Semmoista sikailumateriaalia tuli kyllä ulos, että huh huh.
Soffea en ole aikoihin nähnyt noin säädyllisessä paidassa mikä tänä aamuna oli päällä. Ei ole oma-alotteista.
Jukka on nyt hotellissa. Saiko häädön Address Skyview asunnosta kun ördäsivät parvekkella Jack Daniels pullon kera?
Toivottavasti sai! Tommoista sikailua ei tarvitse kenenkään sietää! Ei majapaikan eikä ravintolan eikä naapureiden. Siellä SUOMIPOJAT ja tyttö näytti parhaat puolensa.
Joo katoin samaa, varmaan saanut huomautuksen pukeutumisen etiketistä Dubaissa, hän varmaan kuvittelee, että tissiliivit säädyllinen vaate ruokailuun.... Vetänyt sitten näköjään villahousut jalkaansa 🙈
Ravintolassa Sofia nousi tuolista ja hetkutti seksihepeneissään tissejä. Ravintolan tarjoilija tuli ja painoi lokin takaisin tuoliin.
Muslimimaan ruokaravintolassa tämä moukka käyttäytyy kuin hämyisellä strippiklubilla. Lauloi ja nylkytti selvästi ihan oikeilta laulajilta opetelluilla eleillä ja ilmeillä 🤣🙈🙈
Voi sun kanssa 😂 lokin painoi takaisin tuoliin luulis Sofia hävettävän jos näkee videon.🤗
Hei onks se video vielä jossain näkyvissä missä tarjoilija painaa Sofian takaisin tuoliin istuu ?
Kiitoksia .😃
Sofia oli niin kännissä se varmaan luuli olevansa jossain huume poikien seurassa
Dubain arabimiehillä vain yksi oletus Soffan ammatista.
Ei ne tyhmiä ole, oikeaan osuvat. Eihän Sohvilla koko loman aikana yhtään kuvaa naisseurassa, niin omillaan miesten seurassa. Käytös ja pukeutuminen ei jätä mitään arvailun varaan.
Täysi pelle koko ämmä. Miksi tämmöisten huumehörhöjen toilailuja seurataan lehdissä. Ämmä on niin kuvottavaa näköinen tekoutareineen ja täytettyine leipäläpineen ettei enää tarvitse näyttää. Tämä kuvatus on nyt nähty joka läppä myöten. Oksettaa jo pelkkä katsominen. Ukko yhtä ällöttävä sekopää.
Kumma pari toi S & S, heti kun Martina lähti kotiin, loppui heidänkin jatkuvat ig päivitykset. Oiskohan aika S S parin koittaa päästä katkeruudesta eroon 😄
Näin kävi, yritti Stefan näyttää kuinka kivaa hänellä on , kun näki miten Martinal oli hauskaa ystäviensä kanssa 👀👀
Martina ei aikanaan ollut kovin innoissaan noista Stefun ystävistä eikä ollut kovin innoissaan tuosta Stefun uudesta tyttöystävästäkään. Martinaahan kovasti haukutaan sen(kin) takia. Että sellaista. Totuus tulee hyvin näkyviin noista videoista.
gekkonen, gekkonen, gekkonen
on ajanhermolla uutisoinnissa.
siellä myls juttua ja kuvia, dubain yöstö ja aamusta.
Gekkonen on valovuoden seveniä edellä.
Gekkonen ja ylilauta pysyvät reaaliajassa.
Tämä palsta tulee jälkijunassa, kuten myös Seven 😎
No nyt on bileet loppu slut!
Tais tulla Dubaissa noottia, selkeesti oli käsketty pukeutumaan kunnolla kun vikana aaamuna oli kaiken peittävä t-paita ja ravintolassa tarjoilija painoi sen istumaan alas kun esitteli pikkumekosta tursuavia sulojaan.
Järkyttävä näky, halpa. Miten noi aina onnistuu mogaa noin totaalisesti. Toivotaan heille selvempää ja kuivempaa kautta.
Tämäkö sitä suomalaista biletystä? No onneks en asu enää Suomessa. Stefun vatsa kertoo karmeaa kieltä. Askeettinen vatsa eli kirroosin oireet. Kivoja biletysöitä.
Nyt hävetään pari päivää
Ja uutta kivaa keksimään jos lompsa antaa myöten
Joulua ja Uutta Vuotta odotellessa. Tällä parilla ne tuppaa olemaan aika vaiherikkaita jos vanhat merkit paikkansapitävät.
Toivottavasti isäinpäivällä on edes jokin merkitys.
Stefanin putki jatkuu ,ei lopu vielä muutamaan päivään, paitsi jos sisäkalut tekee yhteistyössä olevan sopimuksen poikki.
Se mitä Putinista ja Kiinan kommunistisesta poliisivaltiosta voi sanoa ... niin kyllä se TALOUDELLINEN nousu vaan riippuu valtion kontrollista. Länsihän on ihan oikeasti MÄTÄ aivan kuten Aarniokin sanoi, saihan tuo Interpolinkin johtaja KePutinta Kiinassa.
Vaan kuka oikeasti haluaa Hitler/Stalin poliisivaltiota, jonka tämä "teknologia" nyt mahdollistaa. Eisenhoweri oli ihan oikeassa, että totaalinen turvallisuuden tavoittelu ajaa valtiot (samalla kansalaiset) KONKURSSIIN, sillä oli muuten hyvä vaimokin ... oikeassa aina molemmat.
MTV ja juutalaismafia. "Biker culture freedom", eli huumeiden orjat. Onko se vapautta?
Koko II Maailmansotakin johtui JUUTALAISTEN kaltoinkohtelusta. Juutalaiset möi Hitlerille idean "Natsi uskonnosta", Japanin kauppasaarto ... vittuako niistä kymmenistä miljoonista Kiinalaisista jotka Japani lahtasi, mutta ne muutamat JUUTALAISET jotka joutui valtion syrjimiksi. Pearl Harbor ... varmaan juutalaisten idea?
100%+todennäköisyydellä+jos+tapaisi+tuon+pariskunnan,+niin+voisi+todeta,+että+teidäthän+on+MYRKYTETTY+...+katsokaapas+kun+te+pahvipäät+ette+sitä+itse+ymmärrä.
NIIN+SE+VAAN+ON
Minkähän laisia videoita olis tullu silloin ranta ahon ja sofian huume juhlista
Usa & Japani konkurssissa https://wolfstreet.com/2020/10/07/now-everything-depends-on-us-stimulus-from-billionaires-to-chinas-manufacturers-as-us-national-debt-blows-out/
Mitä sitten?
Sofia on niin turha ihminen.
Vaan oletko itse yhtään tarpeellisempi? Huomaisiko kukaan katoamistasi? Vaimosi ehkä, mutta hänkin olisi vain ilahtunut.
Mitä sofia on saanut aikaan elämänsä varrella ei mitään tai saihan se huume ja rahanpesu tuomion akka on kyllä sössinyt elämänsä ei pysty edes vuokraa kämppää kun luottotiedot on mennyt
Stefans mage är asketisk
Sofia voi olla aivan hyvä äiti myös ,koska on pakko ottaa siitä pienokaisesta vastuu ja huolet myös sen myötä.Alkoholi tupakka on myrkkyä odotusaikana, lopettava niiden käyttö mieluummin puolivuotta aikaisemmin ennen lapsen tekoa tähän maailmaan.♥️
Sofiasta tulee hyvä äiti.❤❤