Nainen nyt sinun kestokykyäsi koetellaan.

Anonyymi

Maltatko olla hänen, jota rakastat vai annatko muitten miesten pöyhiä peittoasi?

67

2197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sinkkuna on monta vuotta,monikin nainen katsastaa muita miehiä....ei jää siis vuosiks nunnana elämään

      • Anonyymi

        ja sinkkunahan saa tehdä,mitä huvittaa,ei nainen ole tilivelvollinen jollekin suhteessa elävälle miehelle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sinkkunahan saa tehdä,mitä huvittaa,ei nainen ole tilivelvollinen jollekin suhteessa elävälle miehelle :)

        Itsekkäästi ajatellen kyllä, mut pelaaminen jättää jälkensä, kun pelurit kohtaa pelureita, pelisäännöt yhtäläisiä ja näkemys on eri kuin vakiintumaan haluaville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkäästi ajatellen kyllä, mut pelaaminen jättää jälkensä, kun pelurit kohtaa pelureita, pelisäännöt yhtäläisiä ja näkemys on eri kuin vakiintumaan haluaville.

        Näin Suomikin lottovoittajien maa, jättipotit entistä harvinaisempia, kuka tyytyy lopulta vähempään? Pelikenttä ehkä laajenee, kun luottamusta toiseen vaikeampi synnyttää silloin kun itsekkyys rehottaa pelataan vain toisen tunteilla? Siksi itse kadottanut uskon hyvään. Soolona elämä helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkäästi ajatellen kyllä, mut pelaaminen jättää jälkensä, kun pelurit kohtaa pelureita, pelisäännöt yhtäläisiä ja näkemys on eri kuin vakiintumaan haluaville.

        no sinkuissa on myös ei-pelureita eli kaikki sinkut eivät ole automaattisesti pelureita :) ja jos sattuu olemaan sinkku,voi vapaasti tehdä mitä haluaa,ei ole tilivelvollinen puolisolleen,kun sitä ei ole sillä hetkellä :)


      • Anonyymi

        Kyllä kuule on katsastettu. Ei ne eroo toisistaan muutoin kuin lompakon paksuuden perusteella. Vaikka raha ei ratkase vaan miten elää.

        Poliisina työskentelevää en oo koskaan tapaillu. Kai ne eroaa valtaväestöstä, kun naisia ympärillä näyttää pyörivän.


    • Anonyymi

      Miksi mies jättää naisen koettelemaan kestoaan? Luulisi miehen antavan naiselle mitä hän tarvitsee. Nainenkin tarvitsee miestä eroottisesti siinä missä mies naista.

      • Anonyymi

        Näin on, ja silloin on turha perään kysellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, ja silloin on turha perään kysellä!

        niin,se on vaan pelkkää leikkimistä tommonen keston kokeilu....jos ei osaa päättää,kenen naisen kanssa on,ei nainen jää odottelemaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin,se on vaan pelkkää leikkimistä tommonen keston kokeilu....jos ei osaa päättää,kenen naisen kanssa on,ei nainen jää odottelemaan....

        Niin niin mutta jos hänkin tykkää miehestä?


    • Anonyymi

      Taasko lähdet reissuun?

      Olen kyllä harkinnut, kun en ole tiennyt missä mennään ja missä ite yösi nukut, mutta sydän on aina voittanut.

      Semmoinen minä olen.

      Ja miltä sinä tunnut lähellä, ei kukaan muu voi saavuttaa sitä tunnetta, siihen en usko.

      Siispä minä odotan.

      • Anonyymi

        Odotat mitä? Kuuta nousevaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotat mitä? Kuuta nousevaa..

        Sitäpä vaikka.

        Ainahan se nousee, niinkuin lempi joka ei jätä kantajaansa.

        Yössä kävelemme yhdessä, kuu ja minä..

        Aamua vastaan loisteemme kalpenee, kun päivän herra ottaa vallan.

        Minkä aurinko kuulle, sinä olet minulle.

        Kunnes yöni viileys herättää kaipauksen ja ainoa mikä polttaa, on yksinäinen huuto rinnassasi.

        Sillä sinäkin, aurinkoni, olet ihmisen poika😉👌


      • Hyvissä suhteissa ei tarvi tehdä työtä. Tuo sun touhu kuulostaa perässä roikkumiselta & huonolta itsetunnolta. Ei ole merkitystä oletko mies vaiko nainen - toisen perässä roikkuminen on huonoa itsetuntoa. Olen siellä ollut - päätin, että ennen yksin vs. hyväksikäytetty. Kannaattaa hankkia koira - ja mielellään rescue. Et taatusti tule ihmiseltä sellaista vilpitöntä rakkautta samaan kuin koiralta - varsinkin rescue koiralta. Yhdessä oleminen ja sen haluaminen on 2 den kauppa. Jos sinua ei halua tietty ihminen se tuskin muuttuu - ellet yhtäkkiä voita 10 Milioonaa lotossa tai peri isoaa rahaa - sama = Feikki ei aito rakkaus. Kun päästät irti huonoista ihmissuhteista ja opit rakastamaan itseäsi sellaisena kun olet - etkä tyydy huonoon - silloin fekit yleensä aistii sen eivätkä edes yritä lähestyä.


    • Anonyymi

      Ei kyllä ole edes koetus.

      • Anonyymi

        Ei niin, koska rakastat oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, koska rakastat oikeasti.

        juuri näin täälläkin, sivusta

        👍


    • Anonyymi

      Jos tunne on oikea ja aito, ei seksi ole määräävä tekijä. Uskon kyllä, että sellaista tunnetta, jota itse tunnen, harva saa kokea, eikä niin ollen voi ymmärtää.

      Ei vaan ole muuta mahdollisuutta, kuin olla yksin, jos ei saa sitä, jota rakastaa. Se koettelee kyllä voimia, sillä ikävä on koko ajan kova ja yksinäisyys piinaavaa, mutta ketään muuta ei voi edes ajatella. Lohtuna on tunne, että saa vastarakkautta.

      • Anonyymi

        Totta. Ei pidä ottaa laastariksi ketään. Siitä seuraa vain harmia.


      • Anonyymi

        Mä en kyllä näe laastarina sitä, että jos ei suuresti rakastamaansa saa, niin etsii onnea muualta ja lähtee suhteeseen jonkun muun kanssa. Eri asia, jos sinulla on jonkinlainen tieto ym. että toinen voisi sinun kanssa joskus olla. Eikä sinkutkaan mitään tilivelvollisia ole tietenkään kellekkään ja voihan suhde siihen suureen rakkauteen olla mahdollinen joskus myöhemmin, suhteitahan päättyy nykyisin paljon. Ite oon kyllä sen verta hienotunteinen, että en mä nyt muiden kanssa näyttäytyisi ehdoin tahdoin jonkun tuommoisen rakkauden edessä, sehän loukkaisi toista ihan älyttömästi ja tuntuis tosi pahalta. Mitä järkee on tahallaan toisen tunteita loukata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä näe laastarina sitä, että jos ei suuresti rakastamaansa saa, niin etsii onnea muualta ja lähtee suhteeseen jonkun muun kanssa. Eri asia, jos sinulla on jonkinlainen tieto ym. että toinen voisi sinun kanssa joskus olla. Eikä sinkutkaan mitään tilivelvollisia ole tietenkään kellekkään ja voihan suhde siihen suureen rakkauteen olla mahdollinen joskus myöhemmin, suhteitahan päättyy nykyisin paljon. Ite oon kyllä sen verta hienotunteinen, että en mä nyt muiden kanssa näyttäytyisi ehdoin tahdoin jonkun tuommoisen rakkauden edessä, sehän loukkaisi toista ihan älyttömästi ja tuntuis tosi pahalta. Mitä järkee on tahallaan toisen tunteita loukata.

        Voi hyvänen aika ethän sinä toisen kanssa voi olla jos et näe teillä yhteistä tulevaisuutta. Se on hyväksikäyttöä. Miltä itsestäsi tuntuisi jos joku olisi sun kanssa vaan " huvikseen" kun ei saa jotain rakastamaansa henkilöä. Ei sillä, elämän aikana voi rakastua useasti muta itsekukin miettikööt nämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika ethän sinä toisen kanssa voi olla jos et näe teillä yhteistä tulevaisuutta. Se on hyväksikäyttöä. Miltä itsestäsi tuntuisi jos joku olisi sun kanssa vaan " huvikseen" kun ei saa jotain rakastamaansa henkilöä. Ei sillä, elämän aikana voi rakastua useasti muta itsekukin miettikööt nämä.

        Ei kannata ymmärtää asiaa väärin. En minä sanonut, että kenen kanssa tahansa voi olla. Ihmiset ei nyt vaan monestikaan saa niitä ihmisiä, joihin kokevat suuria tunteita, ei se silti tarkoita sitä, että ei voisi kenenkään kanssa olla ja että mitään ei voisi tuntea enää kehenkään toiseen häneen tutustuttuaan. En mä ainakaan ite tässä iässä kuvittele, että jos uuteen suhteeseen lähtisin, että olisin hänen elämänsä aikainen ainoa rakkaus, ei se silti tarkoita etteikö hän haluaisi tulevaisuutta viettää kanssani ja ettei voisi rakastaa. Arkirealismia, jos parisuhteen haluaa, ei silti mitä tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika ethän sinä toisen kanssa voi olla jos et näe teillä yhteistä tulevaisuutta. Se on hyväksikäyttöä. Miltä itsestäsi tuntuisi jos joku olisi sun kanssa vaan " huvikseen" kun ei saa jotain rakastamaansa henkilöä. Ei sillä, elämän aikana voi rakastua useasti muta itsekukin miettikööt nämä.

        Hyvin lausuttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä näe laastarina sitä, että jos ei suuresti rakastamaansa saa, niin etsii onnea muualta ja lähtee suhteeseen jonkun muun kanssa. Eri asia, jos sinulla on jonkinlainen tieto ym. että toinen voisi sinun kanssa joskus olla. Eikä sinkutkaan mitään tilivelvollisia ole tietenkään kellekkään ja voihan suhde siihen suureen rakkauteen olla mahdollinen joskus myöhemmin, suhteitahan päättyy nykyisin paljon. Ite oon kyllä sen verta hienotunteinen, että en mä nyt muiden kanssa näyttäytyisi ehdoin tahdoin jonkun tuommoisen rakkauden edessä, sehän loukkaisi toista ihan älyttömästi ja tuntuis tosi pahalta. Mitä järkee on tahallaan toisen tunteita loukata.

        "Mä en kyllä näe laastarina sitä, että jos ei suuresti rakastamaansa saa, niin etsii onnea muualta ja lähtee suhteeseen jonkun muun kanssa."västi.
        Ymmärrän kyllä, että on vaikea tajuta miltä tuntuu, kun on kokenut sellaista, että on varma, ettei kukaan toinen voi enää aiheuttaa sellaista tunnetta. Sellainen on varmaan hyvin harvinaista, ja sitä on mahdotonta selittää ymmärrettävästi.


    • Anonyymi

      Sanan rakkaus määritelmä itseltä vähän hukassa, joten tarkistus WikipediA:sta (tottakai), lyhyesti: Rakkaus on syvä kiintymyksen tunne johonkin, useimmiten toiseen henkilöön. Romanttinen rakkaus on syvää eroottista kiintymystä toiseen ihmiseen. Syvää kiintymystä ilman eroottista puolta ovat esimerkiksi äidinrakkaus, lähimmäisenrakkaus, sukurakkaus, rakkaus synnyinmaahan sekä kristillinen rakkaus.

      Asiasta kukkaruukkuun; kaippa sitä jokahinen lähtee etsiskelemään haluamaansa/tarvitsemaansa/toivomaansa toisaalta, jos ei sitä yhtäältä, vaikka sitten mieheltä, naiselta, taikka vaikka muunsukupuoliselta saa.

    • Anonyymi

      Nähtävästi. Olen odottanut, kauankin, mutta näköjään aivan turhaan. Joten ilmeisesti olisin vapaa pöyhimään peittoani toistenkin kanssa halutessani.

      • Anonyymi

        Ps. Kauanko tässä muka pitäisi odotella? Varsinkin jos toinen ei tee mitään osoittaakseen että olisi kiinnostunut ja olisi syytä odotella? Vaikka häntä rakastaisitkin.. loputtomiin ei jaksa. Eriasia jos hän ilmaisisi tavalla tai toisella etten olisi yksin tunteideni kanssa.. ehkä sitten jaksaisin.
        Vielä häntä odotella.


      • Anonyymi

        Et ikinä saa nussii kenenkään muun kuin minun kanssani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Kauanko tässä muka pitäisi odotella? Varsinkin jos toinen ei tee mitään osoittaakseen että olisi kiinnostunut ja olisi syytä odotella? Vaikka häntä rakastaisitkin.. loputtomiin ei jaksa. Eriasia jos hän ilmaisisi tavalla tai toisella etten olisi yksin tunteideni kanssa.. ehkä sitten jaksaisin.
        Vielä häntä odotella.

        Ei tarvitse odotella tule minun luokseni Jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse odotella tule minun luokseni Jo

        Ja hänen vain tarttisi pyytää tulemaan tai tulla luokseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä saa nussii kenenkään muun kuin minun kanssani

        Alahan tulla sitten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Kauanko tässä muka pitäisi odotella? Varsinkin jos toinen ei tee mitään osoittaakseen että olisi kiinnostunut ja olisi syytä odotella? Vaikka häntä rakastaisitkin.. loputtomiin ei jaksa. Eriasia jos hän ilmaisisi tavalla tai toisella etten olisi yksin tunteideni kanssa.. ehkä sitten jaksaisin.
        Vielä häntä odotella.

        Tää, ei mitään järkeä odotella ketään! Menkää nyt ihmiset niiden luo, joihin on tunteita ja jos toisella ei, niin uusia tulee ja niin kuuluukin tulla! On muuten pirun vaikeaa olla erossa ihmisestä josta välittää.. Nyt vähän matalapaineella mennään.. Mutta, kun muuta mahdollisuutta ei ole.


    • Anonyymi

      Jo mä häntä rakastan, niin silloin en mieti muita, mutta kyllähän ne rakkauden tunteet hipuu, jos mies vaan leikkii.

      • Anonyymi

        näin jälkeenpäin huvittaa,mitä ihmeellistä toisessa näkee,että antaa toisen vaan leikkiä...jonkun illuusion siinä itselleen rakentaa ja toinen on todellisuudessa vain tavallinen lökäpöksy :D kun on niitä muitakin ja vielä parempia :) kun sen sitten tajuaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin jälkeenpäin huvittaa,mitä ihmeellistä toisessa näkee,että antaa toisen vaan leikkiä...jonkun illuusion siinä itselleen rakentaa ja toinen on todellisuudessa vain tavallinen lökäpöksy :D kun on niitä muitakin ja vielä parempia :) kun sen sitten tajuaa

        Niinhän se on, että rakastunut ihminen on sokea ja huuruissaan. Vaan onneksi ne huurut haihtuvat suht nopsaankin, jos ei niitä ruokita.


    • Anonyymi

      Tietysti maltan. Kyllä sellaisen ihanan takia kannattaa vähän venailla.

    • Anonyymi

      Pitänee kysyä, että miten se siulla heiluu puolison kanssa?

    • Anonyymi

      Miksi vain mulla eikä myös sulla? En minä mitään "kyläluutaa" halua.

    • Anonyymi

      Tietenkin maltan. Ja hän tietää sen. Hänen ei tarvitse mua epäillä.

    • Anonyymi

      Ihan totta? Meinasitko,että kulutan aikaani oottelemalla sinnuu illat pitkät? Just :D

    • Anonyymi

      Hassua törmätä tähän aloitukseen juuri kun eilen tein päätöksen luovuttaa ja lakkaa odottamasta. Uskon että hän olisi jo osoittanut kiinnostuksensa jos olisi minusta välittänyt.

      • Anonyymi

        Minäkin eilen luovutin. Niin olisi hänkin osoittanut mielenkiintonsa minua kohtaan jos olisi välittänyt.


    • Anonyymi

      Hänen olisi pitänyt uskoa minuun ja rakkauteeni. Jos hän kokee että oikeuttaa oman hiljaisuutensa , saamattomuutensa edistää asioita vetoamalla tätä koetteluksi niin ei hän varmaan ollutkaan minua varten. Hänen kyllä pitäisi tietää minut paremmin.. Hänellähän niitä seuralaisia riittää.

    • Anonyymi

      Olenhan mä tässä jo kaksi vuotta venannut. Ihme varmaan tarvitsisi tapahtua, että enää mitään mahdollisuuksia olisi..

    • Anonyymi

      Mitä se sulle itse asiassa kuuluu?

    • Anonyymi

      Mitäs sulle mun peittojen pöyhinnät kuuluu? Eipä oo suakaan lähimaillakaan mitään pöyhimässä.

      • Anonyymi

        Laita whatsuppiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita whatsuppiin

        Laita sinä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sinä..

        En voi sun vuoro


    • Anonyymi

      Maltan olla, hyvä jaksaa odottaa

      Tn ->Jm

    • Anonyymi

      Kun mettäukko napsauttaa sormiaan, tukee mustikkasuu varmasti perässä. Koko ajan sun, jo 9 kk. Jos annat vielä jatkua, niin loppuelämän....

      • Anonyymi

        onnea....


      • Anonyymi

        Sehän soppii hyvin!


    • Anonyymi

      Heh! En ole näköjään ainoa 2 vuotta selibaatissa odottanut. Tai siis en ole varsinaisesti odottanut häntä, koska ei tuona aikana ole realististä
      toivoa ollut ilmassa. Olen kuitenkin käytännössä odottanut, koska edelleenkin rakastan ja se tunne ei tunnu häviämään millään minusta. En voi aloittaa uutta oikeaa suhdetta, koska se olisi väärin kun tunteeni ei vielä pysty uuteen.

      Koska aikaa on kulunut jo 2v ilman toivoa, ei tässä enää ole realismia odottaa uusi yllättäviä käänteitä
      ja yhteydenottoja. Jos hän haluaisi jotain, hän olisi sen jo tehnyt monta kertaa! Ekan vuoden, tai reilun vuoden, syyt ymmärrän täysin. Ei hän silloin olisi voinut. Hänen taisi pitää löytää itsensä? Mutta tuosta on jo kulunut aikaa.

      Olisi hassua vaatia pidättämistä suhteista, jos ei itse ole valmis ottamaan ja pitämään yhteyttä… Ei hän ole sitä vaatinutkaan tietenkään. Puhun enemmän itselleni. Jossain kohtaa on kuitenkin pakko lähteä ulos neljän seinän sisältä! Ei koko elämää voi odottaa ilman toivoa. Jos olisi toivoa, odottaminen ei olisi ongelma.

      • Anonyymi

        Minä olen tuo toinen, joka kirjoitti odotelleensa jo pari vuotta. En minäkään varsinaisesti ole "odottanut" , en vain ole kyennyt menemään eteenpäin, koska niin vahvat tunteet toiseen on. Surullistahan tämä on, itseä kiduttaa näin.. Jotenkin täytyisi löytää keinot päästä eteenpäin.
        Jotenkin lohdullista tietää ettei ole ainoa. Sinulle kanssasisar voimia omaan kamppailuusi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuo toinen, joka kirjoitti odotelleensa jo pari vuotta. En minäkään varsinaisesti ole "odottanut" , en vain ole kyennyt menemään eteenpäin, koska niin vahvat tunteet toiseen on. Surullistahan tämä on, itseä kiduttaa näin.. Jotenkin täytyisi löytää keinot päästä eteenpäin.
        Jotenkin lohdullista tietää ettei ole ainoa. Sinulle kanssasisar voimia omaan kamppailuusi!

        Kiitos ja sama toivon myös sinulle.


      • Anonyymi

        😔😟


    • Anonyymi

      Vahvat tunteet ovat nimensä mukaiset. Eivätkä pöllytykset saa vastakaikua millään lailla.
      On kyettävä vaalimaan kahden ihmisen välistä tarkoitettua, hallittua tietä omassa kauneudessa ja toisilleen mukautuvassa suhteessa.
      Vuosien pituinen maltti jos mikä kasvattaa.
      Pelisouvarit eivät suuremmalti pöyhi kuin omia nivusiaan.

    • Anonyymi

      Aloittaja on imbesilli. Jos kyselee naiseltaan noin typeriä on jo menettänyt koko naisen. Itse miehenä, jos koen olevani jonkun oma, en edes muita ajattelisi, saati katseilla "kuolaisi".
      Se oma on kaikki kaikessa, eikä muita mahdu mukaan eikä väliin.
      Näin oli aikoinaan 2000 luvun alussa.
      Terveisiä vain Eijalle.
      Jo silloin tiesin että se kun menee ohi, ei enää ole mitään. Näin oli ja on aina ollut.

    • Anonyymi

      Vaikka sanoin mitä sanoin et muita pane.

      • Anonyymi

        Mikä sinä olet toista määräilemään? Tehköön omat päätöksensä.


    • Anonyymi

      Pyydän, lopeta. Sydämeni on jo tarpeeksi rikki.. muuta ole tehnyt kuin odotellut. Ei sydän enää kestä. Tämä "koettelemus" tappaa minut.

    • Anonyymi

      Nyt ollaa niin lähellä, mutta kumpi tai kuka se on😅 kumpikin mies saa mut ihan sekaisin, toisesta on tullut nyt enemmän päälekäyvämpi, hmm se kosketus joka viipyi tovin tänää mun vartaloa vasten.. olin oikeasti pyörtyä.. Mun tunteet piti olla loppu ja mutta se hetki kahdestaan, niin lähellä iho täysin kiinni. Nyt kyl ahdistaa!!! Enemmän, kuin ikinä!!! Järkyttävää mitä tunsin sinä hetkenä!!! Kaikki huomasi!!!!!

    • olen lutka

    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa, jos haluaa seksuaalisesti aktiivisen naisen eikä mitään frigidiä, on liikaa vaadittu että tämä omien valintojesi takia ryhtyisi jostain pitemmistä kuivista kausista kärsimään, hakemalla tarvitsemansa elinvoiman lähteen vieraista miehistä vain ilmentää vahvuuksiensa heikkouksia, tai toisinpäin. Ei sen enempää taikka vähempää.

    • Anonyymi

      Lähden siitä ajatuksesta, etten anna kenenkään määrätä siitä. Tuon puolison kanssa ei ole edes huono omatunto, mitä enemmän teette pahaa sitä enemmän tekee mieli järjestää pikku juttuja.

      • Anonyymi

        Anteeksi mitä järjestää?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe