aki voittoon

Anonyymi

ääneni kyllä saat olet talon paras asukki.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      koko illan jasmiina ei kovin kiva ollut akille. miksi viitsii nuin huolehtia kun jasmiinaa ei aki kiinosta

    • Anonyymi

      aki on niin hyvä niin kuin samikin.

    • Anonyymi

      jasmiina kiitti kun aki huolehti ja tarjosi oksennussankoa.

      • Anonyymi

        Onko vielä noin hyvä uskoisia ,jotka luulee ,että heidän äänellään on merkitystä.


      • Anonyymi

        Ai näyttelijä. ?Herää Tahvo!


      • Anonyymi

        Tai sanottakoon että Jassu ottaa kenet saa.kovin on vaikeroinu kun ei ole poikakaveria ja itse epäili sitä ,että on liika lihava.,niin ei kelpaa..Ja tämän sanoi Jassu itse.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, Aki voittoon, on empaattinen ja aito metsien mies. Ei esitä mitään muuta mitä on, toisin kun jotkut muut asukkaat. Vielä on olemassa rehtejä ja aitoja suomalaismiehiä.

    • Anonyymi

      Aki on paras ja hyväsydäminen.

    • Anonyymi

      Akin pomppiminen ja känninen rallatus oli vähän junttimaista. Hyppi kuin tonttu-ukko siinä rahin päällä ja loilotti jotain hilipatipippaa. Venäläiset juopot tuollaisia riehaantuessaan. Katsokaa vaikka youtubesta Russian It' s my life.

      • Anonyymi

        Anna meijän olla juntteja, olemma sitä ylpeinä. Miten se siun persiettä kutittaa jos myö haluttaan junttei olla? Ole sie niin cooli kun halluut, ihan vappaasti, mutta hanki vähä käytöstapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna meijän olla juntteja, olemma sitä ylpeinä. Miten se siun persiettä kutittaa jos myö haluttaan junttei olla? Ole sie niin cooli kun halluut, ihan vappaasti, mutta hanki vähä käytöstapoja.

        Miehii oon juntti, mualais juntti, rehti ja rehellinen immeine. Haittaakse?


    • Anonyymi

      Käytöstapoja on hankittu. Eli ei me pompita kännissä pöydillä huitomassa ja meluamassa. Ei vaikka maalaisia ollaankin.

      • Anonyymi

        Entäs prinsessa, tuotannon suosima, Jasmiina ja käytöstavat????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs prinsessa, tuotannon suosima, Jasmiina ja käytöstavat????

        Ei ole käytöstapoja jusulla. Kaikki ne tuolla pomppii ihmeellisesti. Ovatko kaikki juntteja? Eivätkö kaupunki tollot pompi?


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Aki.
      Helvetin puhekone toi idiootti Pekka. Kreikassa bussia ajaa paikalliset kuskit. Oppaat kertovat maasta ym. ohjelmasta. Olen sentään sen verran ollut turistina siellä. Joo joo ukko koko äijä.

    • Anonyymi

      Tuotanto yritti nolata Akin kun laittoivat kokkaamaan toisten naureskellessa ympärillä. Tuskinpa tuosta tilanteesta olisi monikaan nauttinut, onneksi oli viiniä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe