ääneni kyllä saat olet talon paras asukki.
aki voittoon
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
koko illan jasmiina ei kovin kiva ollut akille. miksi viitsii nuin huolehtia kun jasmiinaa ei aki kiinosta
- Anonyymi
aki on niin hyvä niin kuin samikin.
- Anonyymi
jasmiina kiitti kun aki huolehti ja tarjosi oksennussankoa.
- Anonyymi
Onko vielä noin hyvä uskoisia ,jotka luulee ,että heidän äänellään on merkitystä.
- Anonyymi
Ai näyttelijä. ?Herää Tahvo!
- Anonyymi
Tai sanottakoon että Jassu ottaa kenet saa.kovin on vaikeroinu kun ei ole poikakaveria ja itse epäili sitä ,että on liika lihava.,niin ei kelpaa..Ja tämän sanoi Jassu itse.
- Anonyymi
Samaa mieltä, Aki voittoon, on empaattinen ja aito metsien mies. Ei esitä mitään muuta mitä on, toisin kun jotkut muut asukkaat. Vielä on olemassa rehtejä ja aitoja suomalaismiehiä.
- Anonyymi
Aki on paras ja hyväsydäminen.
- Anonyymi
Akin pomppiminen ja känninen rallatus oli vähän junttimaista. Hyppi kuin tonttu-ukko siinä rahin päällä ja loilotti jotain hilipatipippaa. Venäläiset juopot tuollaisia riehaantuessaan. Katsokaa vaikka youtubesta Russian It' s my life.
- Anonyymi
Anna meijän olla juntteja, olemma sitä ylpeinä. Miten se siun persiettä kutittaa jos myö haluttaan junttei olla? Ole sie niin cooli kun halluut, ihan vappaasti, mutta hanki vähä käytöstapoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna meijän olla juntteja, olemma sitä ylpeinä. Miten se siun persiettä kutittaa jos myö haluttaan junttei olla? Ole sie niin cooli kun halluut, ihan vappaasti, mutta hanki vähä käytöstapoja.
Miehii oon juntti, mualais juntti, rehti ja rehellinen immeine. Haittaakse?
- Anonyymi
Käytöstapoja on hankittu. Eli ei me pompita kännissä pöydillä huitomassa ja meluamassa. Ei vaikka maalaisia ollaankin.
- Anonyymi
Entäs prinsessa, tuotannon suosima, Jasmiina ja käytöstavat????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs prinsessa, tuotannon suosima, Jasmiina ja käytöstavat????
Ei ole käytöstapoja jusulla. Kaikki ne tuolla pomppii ihmeellisesti. Ovatko kaikki juntteja? Eivätkö kaupunki tollot pompi?
- Anonyymi
Ehdottomasti Aki.
Helvetin puhekone toi idiootti Pekka. Kreikassa bussia ajaa paikalliset kuskit. Oppaat kertovat maasta ym. ohjelmasta. Olen sentään sen verran ollut turistina siellä. Joo joo ukko koko äijä. - Anonyymi
Tuotanto yritti nolata Akin kun laittoivat kokkaamaan toisten naureskellessa ympärillä. Tuskinpa tuosta tilanteesta olisi monikaan nauttinut, onneksi oli viiniä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155