Tuli törmättyä vasta tällaiseen ns. offer sivustojen helmeen eli Freecashiin.
Sivustolla tehdään tarjouksia esim. Pelaa tiettyä mobiilipeliä tiettyyn pisteeseen, täytä kyselyitä suomalaisista tuotteista jnejne niin saat crediittejä joilla lunastaa rahaa paypal tilille, cryptokolikoita tai lahjakortteja.
Tullut testailtua tosi paljon näitä tarjoussivustoja ja tämä on ehdottomasti parhaiten maksava niistä kaikista. n. parin viikon aikana sivusilmällä tehdyillä tarjouksilla itse tienannut n. 70 euroa joista ottanut puolet steam lahjakortteina ja loput paypal rahana. 5/5 suositus!
Rekisteröi linkistä niin saat alkuun 100 Crediittiä sivustolle jolla pääset hyvin alkuun. https://freecash.com/r/109950273023976085978
Ilmaiseksi Steam lahjakortteja / Paypal rahaa
Anonyymi
3
876
Vastaukset
- Anonyymi
On muuten hyvä sivu. Tienannut muksulle tuolta muutama tuhatta fortniteen vbuckseja sekä nintendo lahjakortteja.
- Anonyymi
Kiitokset vinkistä! Ekat 20€ makaavat nyt tilillä. Nopiaa homma oli. o/
- Anonyymi
Toimii! kannattaa tehdä "ayet" tarjouksista "house of fun"-pelin tarjous päästä tasolle 130. Tunnissa sain 15 euroa o/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658