Nyt ei löydy videoita eikä kanavaa. Mihin mahtaa olla kadonnut?
Videoita oli välillä ihan hauska katsella ja oli tarkoitus katsoa vähän videoita läpi, mutta kanavaa ei enää löydy
Mihin Itärajan Idiootti kadonnut?
8
11496
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko iso naapuri kieltäny raja-alueen kuvaamisen
- Anonyymi
Ei se välttämättä iso naapuri ole. Voi olla ettei rajavartiolaitos tykännyt. Lähtökohtaisesti rajavyöhykkeellä kuvaaminen on kielletty. Työ videot vielä on sallittu mutta rajan kuvaamista ei sitten enää. Harmi ne oli hyvin tehtyja videoita.
- Anonyymi
Oli kyllä hyvä kanava
- Anonyymi
oli hyvä kanava, harmi että kanavaa ei ole
- Anonyymi
Oli tosiaan hyviä videoita. Harmi kun katos tubesta noin vain.
- Anonyymi
itse työskentelen itärajan idiootin tilalla ja hän sanoi minulle ettei ole aikaa tehdä videoita vaikka haluaisi
- Anonyymi
Jokkus ku kommenteissa kysyin kanvan ja hepun taustoista nii kanava alko koronan takia et kaverit näkis vähä tilan elämää ja korona rajotukset loppu samoihi aikoihin ku kanava katos
- Anonyymi
Ps veikkaan et kanava katos koska sitä ei käytetty 3kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815