Minua sapettaa lukea näitä vinkuvia miehiä, jotka valittavat elatusmaksuista.
Veikkaisin, että palstalla on muitakin yh -miehiä kuin minä. Pitääkö paikkansa?
Onko palstalla miehiä lähivanhempina?
8
136
Vastaukset
- Anonyymi
On täällä
- Anonyymi
Kiva kuulla. Tämä palsta on kyllä varsinaisten vaikertajien tyyssija.
t.ap - Anonyymi
Ompas, ompas
- Anonyymi
Laki lapsen elatuksesta, https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9073
- Anonyymi
0€/kk/lapsi
- Anonyymi
Kun hankkii lyhimmän ja pisimmän viisarin kelloonsa niin kyllä se suhteellisuudentaju lähtee.
- Anonyymi
On täällä isä lähivanhempana myös. En kyllä koskaan ole ajatellut, että se lähi- tai etävanhemmuus jotenkin eroaisi meillä. Lapsi asuu vuoroviikoin molemmilla ja elareita ei olla koskaan maksettu, isommat kiinteät kulut vain puoliksi. Äitinsä on sen verran muutellut eri puolilla, että päätettiin aikoinaan päiväkodin ja koulun takia pitää kirjat minulla, ettei lapsen ympäristö muutu koko ajan.
- Anonyymi
Helppoa, kun ei ole lähestymiskieltoa päällä.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443009Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372245- 1322063
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081314Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71305Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81046
- 561021
- 37775