Minua sapettaa lukea näitä vinkuvia miehiä, jotka valittavat elatusmaksuista.
Veikkaisin, että palstalla on muitakin yh -miehiä kuin minä. Pitääkö paikkansa?
Onko palstalla miehiä lähivanhempina?
8
155
Vastaukset
- Anonyymi
On täällä
- Anonyymi
Kiva kuulla. Tämä palsta on kyllä varsinaisten vaikertajien tyyssija.
t.ap - Anonyymi
Ompas, ompas
- Anonyymi
Laki lapsen elatuksesta, https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9073
- Anonyymi
0€/kk/lapsi
- Anonyymi
Kun hankkii lyhimmän ja pisimmän viisarin kelloonsa niin kyllä se suhteellisuudentaju lähtee.
- Anonyymi
On täällä isä lähivanhempana myös. En kyllä koskaan ole ajatellut, että se lähi- tai etävanhemmuus jotenkin eroaisi meillä. Lapsi asuu vuoroviikoin molemmilla ja elareita ei olla koskaan maksettu, isommat kiinteät kulut vain puoliksi. Äitinsä on sen verran muutellut eri puolilla, että päätettiin aikoinaan päiväkodin ja koulun takia pitää kirjat minulla, ettei lapsen ympäristö muutu koko ajan.
- Anonyymi
Helppoa, kun ei ole lähestymiskieltoa päällä.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544826
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774328- 1333993
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493721Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793538- 1003088
- 542915
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172534