Minua sapettaa lukea näitä vinkuvia miehiä, jotka valittavat elatusmaksuista.
Veikkaisin, että palstalla on muitakin yh -miehiä kuin minä. Pitääkö paikkansa?
Onko palstalla miehiä lähivanhempina?
8
187
Vastaukset 8
- Anonyymi
On täällä
- Anonyymi
Kiva kuulla. Tämä palsta on kyllä varsinaisten vaikertajien tyyssija.
t.ap - Anonyymi
Ompas, ompas
- Anonyymi
Laki lapsen elatuksesta, https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9073
- Anonyymi
0€/kk/lapsi
- Anonyymi
Kun hankkii lyhimmän ja pisimmän viisarin kelloonsa niin kyllä se suhteellisuudentaju lähtee.
- Anonyymi
On täällä isä lähivanhempana myös. En kyllä koskaan ole ajatellut, että se lähi- tai etävanhemmuus jotenkin eroaisi meillä. Lapsi asuu vuoroviikoin molemmilla ja elareita ei olla koskaan maksettu, isommat kiinteät kulut vain puoliksi. Äitinsä on sen verran muutellut eri puolilla, että päätettiin aikoinaan päiväkodin ja koulun takia pitää kirjat minulla, ettei lapsen ympäristö muutu koko ajan.
- Anonyymi
Helppoa, kun ei ole lähestymiskieltoa päällä.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546