Minua sapettaa lukea näitä vinkuvia miehiä, jotka valittavat elatusmaksuista.
Veikkaisin, että palstalla on muitakin yh -miehiä kuin minä. Pitääkö paikkansa?
Onko palstalla miehiä lähivanhempina?
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
On täällä
- Anonyymi
Kiva kuulla. Tämä palsta on kyllä varsinaisten vaikertajien tyyssija.
t.ap - Anonyymi
Ompas, ompas
- Anonyymi
Laki lapsen elatuksesta, https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9073
- Anonyymi
0€/kk/lapsi
- Anonyymi
Kun hankkii lyhimmän ja pisimmän viisarin kelloonsa niin kyllä se suhteellisuudentaju lähtee.
- Anonyymi
On täällä isä lähivanhempana myös. En kyllä koskaan ole ajatellut, että se lähi- tai etävanhemmuus jotenkin eroaisi meillä. Lapsi asuu vuoroviikoin molemmilla ja elareita ei olla koskaan maksettu, isommat kiinteät kulut vain puoliksi. Äitinsä on sen verran muutellut eri puolilla, että päätettiin aikoinaan päiväkodin ja koulun takia pitää kirjat minulla, ettei lapsen ympäristö muutu koko ajan.
- Anonyymi
Helppoa, kun ei ole lähestymiskieltoa päällä.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887