Pidän minua kohtaan erittäin hyökkäävänä, että minä koen paskaa antamastani palautteestani.
Mitäs olette semmoisia vitun tunteilijoita, että esitätte jotain saakelin jeesusta, mutta ette kestä asiallista kritiikkiä. Ei olis minustakaan tullut näin helvetin täydellistä ihmistä, jos olisin alkunut tunteilemaan. Tunteita ei kuulu näyttää eikä niistä puhuta. maailmassa on paljon turhaa paskaa ja tunteet yksi niistä. Järki merkitsee ei tunteet. Enkä halua yhtään kommettia kuinka minulla ei ole järkeä, käyttäkää tällä kertaa jotain luovempaa, kiitos. Kyllä olen helvetin suolainen, senkin olen kuullut. Tässä teille 5 ohjetta jolla olen elämässä tähän asti selvinnyt: 1. Älä ikinä pyydä anteeksi. (Ei, minua ei kiinnosta kadutko, et saa pyytää silti anteeksi.) 2. Älä itke. Jos kuitenkin on vaikeaa tee se omassa seurassa. 3. Vältä kaikkea 'mielenterveyteen' liittyvää. Mielenterveys on kusetusta, semmoista asiaa ei ole olemassakaan. 4. Älä puhu asioista joista olet/et ole ylpeä, jos ne eivät ole 100% faktaa. Turha puheenaihe 5. Vaikka kovin koskisi, valita ei viisas. Kiitä ohjeista myöhemmin, taidanpa vielä jonakin päivänä kirjoittaa kirjan, sillä minun sanottavani ei tähän loppunut, ei alkuunkaan.
minäkö sosiapaattinen narsisti?
9
78
Vastaukset
- Anonyymi
XDd koomikkohan nää olet, piristi iltaa. Kiitti.
- Anonyymi
Olen aina ollut hauska persoona.
- Anonyymi
toivon et tää on vitsi, jos oot tosissas ni onnee, oot vaikeen olone ihmine:/
- Anonyymi
Ärsytys, viha, katkeruus ja inho on kai tunteita myös. Psykopatiaa voi kans muuten olla, tulevat usein pakettina nuo kaikki kolme. Rakentavaa palautetta kun annat niin eiköhän se siitä, nykymaailmassa aggressiivisuus on arvostettua, sillä pääsee pitkälle. Ala joksikin henkiseksi valmentajaksi, ryhtikouluttajaksi.
- Anonyymi
Vaikutat tosi fiksulta
- Anonyymi
Äläpä jauha tuommoista sontoo kiittämättömälle.
Jos sanot, ettei koskoon saa muka sanoa kiitos niin olet viärässä.
Sen kuulominen helpottoo ja pyhyyttä se on.
Tosin, sen väittäminen liiaksi on vähän sairasta.
On se kumma.
Ensin ihmiset valittavat tunteista.
Sitten ne kuolevat, tulevat todeksi ja häviävät.
Järjestä en näinä päivinä välitä.
Ja se,että jos olenkin kaunis, on minun itseni aikoonsaamoo.
Väitit, että seksi parantoo ihon mutta jos kurppaisen tollon kanssa on ollut jotain muhinointia niin helvetin rumaks sait. - Anonyymi
Ymmärrätkö eri tilanteiden vivahteita? Että jossain tilanteessa palautteen antaminen toiselle on Ok, toisessa tilanteessa se voi olla sadistista, täysin välinpitämätöntä vallankäyttöä ja toisen ihmisen vaientamista.
Sattuukohan se kovin kun järki lähtee?
- Anonyymi
alottajasta päätellen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624