7 häädössä, moniko lähtee?

Anonyymi

Häädössä EI OLE Sami, Samir, eikä Aki. Hyvä. Kauden parhaimmisto, vaikka Akikin liikaa kiroilee.

Vaan häädössä on koko muu porukka:
Taavi, Ville, Lasse, Anssi, Melody, Jassu ja Pekka.

Etenkin joku kolmesta viimeisestä saisi lähteä, mieluiten kaikki kolme. Varsinkin nuo kaksi naista pilasivat koko ohjelman, eikä se tästä enää tokene, on jo kohta ohikin. Halveksittavia.

Katson illalla kuka / ketkä heitetään jo pihalle, muutoin ei ohjelma ole enää viikkoihin kiinnostanut.

Seuraavienkin BB-kausien kohdalla tulen olemaan kriittinen. Jos asukkaiksi valitaan vain tällaista, kiroilevaa roskaväkeä, en jää enää tämänkään vertaa seuraamaan.

Sanomatalo todella halveksii suomalaisia: tämä alatyylisyys näkyy Erkkojen kaikissa medioissa.

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      toivottavasti jassu ja melodi talon kamalimmat asukit

    • Anonyymi

      Akat ulos ja olen nainen itsekkin.

    • Anonyymi

      Melodi ja ville ulos, mutta ihmeenä pidän jos tuotannon suosikit lähtee.

      • Anonyymi

        Kaikkein ällöttävimmät ulos, eli Jasmiina ja Pekka! Toivottavasti Jassu ei saa yhtään ääntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein ällöttävimmät ulos, eli Jasmiina ja Pekka! Toivottavasti Jassu ei saa yhtään ääntä.

        Jassu Pekka ja Anssi kaikki nämä joutaa pois ,ikävää seurata näitä ,kaikkein turhimpia.


      • Anonyymi

        Melodi pois ! Se on kamala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melodi pois ! Se on kamala.

        Maailmassa on vielä oikeudenmukaisuutta: tänään se todellakin lähti!

        Ihan hirvitti ajatus, että se juuttuu sinne finaaliin asti, rapsimaan takamustaan, sitten käsin kauhomaan spagetteja, joka ei ole ees mitään ruokaa. Lihottamaan muunkin talon väen.

        Aika pulskasti nuo voivatkin. Pekka hyllyvine ihroineen näyttää kuin ei olisi koskaan mitään fyysistä työtä tehnyt. Tainnut Taavikin talossa lihoa. Jassu saa vielä infarktin, sen sydän ei kohta kestä tuota tv-Parantolaa, herkkuineen.

        Koko jengi lähes laitostunutta.

        Ehkä vihdoin tiedossa terveellisempää, peräti suomalaista ruokaa?

        Ihanaa, että se yks ilmapiirin pilaaja, Minna, on näköjään jossain vaiheessa poistunut talosta. Ja Lassekin jo hymyilee, hengittää vapaasti!


    • Anonyymi

      Häädössä pitäisi olla vain Anssi 9p ja Pekka 7p. Mutta tuotanto ei tätä tee, koska tärkeintä on rahastaminen.

      • Anonyymi

        Kaikkien pitäisi olla kun ei ole ollut normaaleja häätöjä ja muutenkin useampi, pelaajat yrittää häätää aina suositummat. Onneksi miina on kerrankin, sitä ei kukaan pidä voittajana eikä siksi anna häätöpisteitä.


      • Anonyymi

        Mininkäs se vittumiina unohtui????


    • Anonyymi

      Pahimmat pelurit Jassu, Pekka ja Anssi vidduun.
      Oy Aidot Pojat Ab Aki, Samir ja Sami finaaliin.

      Jos voittopotin saa makoilemalla, kiroilemalla, juonittelulla, narisemalla ja syömällä niin minä haen seuraavalle tuotantokaudelle.

      • Anonyymi

        Jasmiina ulos makoilemaan ja syömään!!


      • Anonyymi

        Kandee opetella tupakoimaankin 🚬


    • Anonyymi

      Komppaan täysillä! Kaikkein kelvottomin bb-kausi tosiaan. V-Miina ja Melodika ihan oikeasti karseimmat asukkaat ja ei millään saada edes häätöön! Ja juontaja ylistää Miinaa koosteissa ja Miina saa kohtuuttomasti ruutuaikaa jauhamalla paskaa päiväkirjahuoneessa. Muuten makaa kuin hylje jossain sohvannurkassa. Ilkeä ja laiska!

    • Anonyymi

      Nyt on tilaisuus saada mellu pihalle.

    • Anonyymi

      Jos Justiina aka Jaccu lähde tänään se voittaa koko paskan 😱

    • Anonyymi

      Eiku Pekka ulos ja äkkiä!

    • Anonyymi

      Pekka saa jäädä taloon

      • Anonyymi

        Pekka köyhän miehen imitaatio Krisusta. Ei jatkoon!


    • Anonyymi

      Melody tai Ville ulos!!

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole Villen aika lähteä, tosin molemmat naiset kyllä joutais jo ulos talosta.

    • Anonyymi

      Mä EN haluu, mä EN haluuuuuu.... ai mättöö, karkkii, noccoo, röökii, viinii.... TODELLAKIN haluan!!!!!

    • Anonyymi

      Jassu viihdyttävä? Minusta on säälittävää kun nuori nainen ajaa itsensä tuohon kuntoon ja sit vaanvalittaa vinkuu. Ryhdistäytyisi, elämää on vielä edessä.

    • Anonyymi

      En oo ikinä nähnyt noin paskan heikkoluonteista ja itsensä hillitsemätöntä nynnyä, joka asian pelkuria ja parkujaa kuin Vittumiina.

      Makaa päiväkirjahuoneessa tuolilla esitellen neljää (vai kuutta?) rasvaista leukaansa, paisunutta persettään ja takareittään legginseissä.

      Ei yhtään häpeä itseään, kuinka käyttäytyy muiden läsnäollessa, kuten telkkarissa n. 3 miljoonalle katsojalle.

      Ja ne syömätavat: tunkee sohvalla maaten kouralla leipää avoimeen kurkkuunsa ja jättää vielä suun auki... Eihän sitä kiinni saakaan jos on kerralla puoli ranskanleipää kurkussa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Olen seurannut bb:tä vuodesta 2008 alkaen. Vittumiina ON kaikkein vastenmielisin asukas. Itsekäs, laiska ja ilkeä. Lisäksi ei niin minkäänlaisis tapoja. Joka toinen sana vittu tuon ikäisellä ihmisellä. Muuta ei ter kuiv valittaa ja SYÖ😆!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Olen seurannut bb:tä vuodesta 2008 alkaen. Vittumiina ON kaikkein vastenmielisin asukas. Itsekäs, laiska ja ilkeä. Lisäksi ei niin minkäänlaisis tapoja. Joka toinen sana vittu tuon ikäisellä ihmisellä. Muuta ei ter kuiv valittaa ja SYÖ😆!

        Pekka samaa sarjaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka samaa sarjaa!

        Pekka on vielä suht. nuori: 27 v ja lapsellinen. Ehkä kehityskelpoinen, en tiedä.

        Kasvaako tuosta aikuiseksi? Mahdollisesti!

        Eikä se enää ole niin sekava kuin taloon tullessa. Kestohymy sillä on päällä.

        Onnellinen mies. Minun puolestani, olkoon. 🙂

        Saas nähä, kuinka ilma raikastui, kun Melody lähti. Jassu on varmaan aivan orpona?

        Ehkä alan taas hiukan seurata ohjelmaa...


    • Anonyymi

      Nyt ääniä lasselle ja villelle

    • Anonyymi

      Nyt kovasti ääniä nuille kahdelle

    • Anonyymi

      Äänestin vimmatusti Villeä, sillä tiesin Lassella olevan kannattajansa.

      Vihdoinkin saatiin jo toinen syöppö turhake ulos. Tuota Jassun kannatusta en ymmärrä, äärettömän vastenmielinen ihminen. Kun muut tekivät voimisteluliikkeitä, Jassulle oli rankkaa heilutella hiukan paksuja ranteitaan ilmassa.

      Ja kaikkea se pelkää! Pelottaa! Pelottaa! Pelottaa! Ei minkäänlaista luonnetta eikä selkärankaa. Makaa vaan ja turpoaa.

      Ketkä tuollaista äänestää, kun talossa on fiksuakin väkeä, joilla rohkeutta elää, eikä vain maata? No, nyt lähti Melody makailemasta, ensi viikolla Jassu ulos ruikuttamasta! Aikuinen ihminen, eikä kestä mitään.

      On muillakin ollut rankka lapsuus, aikuiselämäkin, mutta itse on ollut taisteltava, eikä vain täristävä ja kiljuttava apua.

      Ville on mielestäni valoisa ja elämänmyönteinen persoona. ✨

    • Anonyymi

      Aki äänesti Melodia pelkästä kostonhalusta. Kokin poistuminen vahvuudesta saattaa näkyä jatkossa.
      Toivoisinkin Akin, Anssin ja Pekan olevan seuraavassa äänestyksessä.

      • Anonyymi

        Ei siellä kukaan nälkään kuole vaikka Melody pois häädettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä kukaan nälkään kuole vaikka Melody pois häädettiin.

        Muilla on nyt enemmän syötävää, ellei Jassu ala syödä Melodynkin edestä. "Se niinku vittu testamenttas mulle vittu ruokansa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muilla on nyt enemmän syötävää, ellei Jassu ala syödä Melodynkin edestä. "Se niinku vittu testamenttas mulle vittu ruokansa."

        Nyt saa Jasmiina loistaa! On siinä miehillä "ihana" nainen silmän (ja korvan) ilona!
        Olen kovasti pettynyt, ettei tuo veen hokija pudonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt saa Jasmiina loistaa! On siinä miehillä "ihana" nainen silmän (ja korvan) ilona!
        Olen kovasti pettynyt, ettei tuo veen hokija pudonnut.

        Tuotanto yrittää saada kaikki naisten äänet sille.


      • Anonyymi

        Sinäkö tykkäisit asua samassa talossa Melodin kanssa sen jälkeen kuinka käyttäytyi Akia kohtaan? Etkö itse äänestäisi pois ilkimystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt saa Jasmiina loistaa! On siinä miehillä "ihana" nainen silmän (ja korvan) ilona!
        Olen kovasti pettynyt, ettei tuo veen hokija pudonnut.

        Onkohan Jassu joku setalaisten taloon laittama heterojen pilkkaaja? Eihän tuo ole mikään nainen, vaan joku lajiltaan epäselvä muunsukupuolinen.


    • Anonyymi

      Joka tapauksessa Jaccu voittaa kun on niin viihdyttävä 🙄asukas ja saa eniten ruutuaikaa 😡. Suomalaiset äänestävät häntä ja Pekkaa 🤬

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe