Nykyinen rengastus on takana 26" halkaisija ja leveys 11" ja 12" vanne ja edessä 26" halkaisija ja 9" leveys ja 12" vanne. Karheat maastorenkaat kun puukuormia ajelen ns 99% hyötyajoa 40km/h kulkevalla laitteella.
Mitäs jos siirrän eturenkaat myyntiin ja nykyiset takarenkaat eteen 12" leveät niin mikä kärsii työkäytössä korosta n huvityökäytössä metsissä? Ja taakse 12" uudet leveät sama 26" halkaisija,pysyy halkaisija samana ja ohjaustehostin on sekä mahtuu pyörimään kyllä edessä. Tiellä en edes aja 40km/h kuin tyhjiltään ja sekin tahtoo toisinaan laskea kun ei ole kiire ikinä eikä koskaan. Terapia laite j ahyvä sellainen mutta jos opehmeämmissä paikoissa paremmin leveämpi rengas paremmin kantaa ja onhan se silmällekkin karkkia.
Mönkijän rengastus muutos onko ongelmia näistä?
Anonyymi
1
522
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki sellasetrengasmuutokset ON laittomia niin autoihin kuin koneisiinkin jotka eivät ole hyväksyttyjä.
Jos ajat kolarin ja alla laittomat renkaat voidaan oma korvaus evätä ja itse joutua korvaamaan vastapuolella!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880