Juttujen taso

Anonyymi

Luin nopeasti Kannusta koskevat keskustelut läpi täällä. Liekö samat kaverit kirjoittelevat tänne päivästä toiseen, kun vaikutti, että samoista -pääosin negatiivisista- asioista tänne vain kirjoitellaan. Aihe kuin aihe, niin aina jollakin surkealla aasinsillalla kaarratellaan keskustelu johonkin itseä ahdistavaan aiheeseen. Taitaa jo(i)llakin vanne kiristää päätä ihan toden teolla niillä nurkilla.

Ehkä asiallisempi keskustelu käydään jossakin paikallisemmalla foorumilla, mutta ainakin näiden Suomi24-keskustelujen perusteella Kannus vaikuttaa aika luotaantyöntävältä paikalta.

No, väestöpohja pienenee ja palvelut huononevat, kun fiksut ihmiset muuttavat muualle, eikä uusia muuta tilalle. Jääpähän näille urpoille enemmän valitettavaa tänne bittiavaruuteen.

7

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelen pari vuotta sitten tänne muuttaneena, kuinka jaksavat aina täällä valittaa kaikesta. Kannattais ottaa positiivisempi asenne. Ollaan ystävällisiä ja hyvällä mielellä. Kannuksessa kaikki perus asiat hyvin. K J V

    • Anonyymi

      Työttömät täällä kirjoittelee

    • Anonyymi

      Aloittaja veti kyllä pohjat tasossa. Sieltähän se todellinen valittaja, toisten arvostelija ja kadehtija löytyi.

      Muualla vuosikymmenet asuneena voi todeta, että Kannuksessa asuu fiksua väkeä, kaupunki kehittyy ja valtakunnalliselle muuttotrendille ei voida kovin paljon tehdä. Siinäkin suhteessa Kannus pärjää hyvin vaikka vaikka varsinaiset kasvukeskukset ovat Oulussa ja vielä enemmän Seinäjoella eteläisen Suomen kaupunkien ohella.

    • Anonyymi

      Tämä on kuin kansanradio. Tosin kansanradioon et voi soittaa monta kertaa peräkkäin eri henkilönä ja saada näyttämään useamman ihmisen mielipiteeltä

    • Anonyymi

      monet meisä romaneista ei osa kirjottjaa eipä se johtosta täne paljo kirjoteli meilä on kaiki hyviä ilmne asumispaikka ja ruokalaskku maksettu kauppalle kannus on hyvä maa asusteli ja halpa

      • Anonyymi

        Joopa joo ja tämäki kuvastaa just sen, että sama tyyppi kirjottaa.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä kuin tässä:

      Aloittaja veti kyllä pohjat tasossa. Sieltähän se todellinen valittaja, toisten arvostelija ja kadehtija löytyi.

      Muualla vuosikymmenet asuneena voi todeta, että Kannuksessa asuu fiksua väkeä, kaupunki kehittyy ja valtakunnalliselle muuttotrendille ei voida kovin paljon tehdä. Siinäkin suhteessa Kannus pärjää hyvin vaikka vaikka varsinaiset kasvukeskukset ovat Oulussa ja vielä enemmän Seinäjoella eteläisen Suomen kaupunkien ohella.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe