Luin nopeasti Kannusta koskevat keskustelut läpi täällä. Liekö samat kaverit kirjoittelevat tänne päivästä toiseen, kun vaikutti, että samoista -pääosin negatiivisista- asioista tänne vain kirjoitellaan. Aihe kuin aihe, niin aina jollakin surkealla aasinsillalla kaarratellaan keskustelu johonkin itseä ahdistavaan aiheeseen. Taitaa jo(i)llakin vanne kiristää päätä ihan toden teolla niillä nurkilla.
Ehkä asiallisempi keskustelu käydään jossakin paikallisemmalla foorumilla, mutta ainakin näiden Suomi24-keskustelujen perusteella Kannus vaikuttaa aika luotaantyöntävältä paikalta.
No, väestöpohja pienenee ja palvelut huononevat, kun fiksut ihmiset muuttavat muualle, eikä uusia muuta tilalle. Jääpähän näille urpoille enemmän valitettavaa tänne bittiavaruuteen.
Juttujen taso
7
1155
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen pari vuotta sitten tänne muuttaneena, kuinka jaksavat aina täällä valittaa kaikesta. Kannattais ottaa positiivisempi asenne. Ollaan ystävällisiä ja hyvällä mielellä. Kannuksessa kaikki perus asiat hyvin. K J V
- Anonyymi
Työttömät täällä kirjoittelee
- Anonyymi
Aloittaja veti kyllä pohjat tasossa. Sieltähän se todellinen valittaja, toisten arvostelija ja kadehtija löytyi.
Muualla vuosikymmenet asuneena voi todeta, että Kannuksessa asuu fiksua väkeä, kaupunki kehittyy ja valtakunnalliselle muuttotrendille ei voida kovin paljon tehdä. Siinäkin suhteessa Kannus pärjää hyvin vaikka vaikka varsinaiset kasvukeskukset ovat Oulussa ja vielä enemmän Seinäjoella eteläisen Suomen kaupunkien ohella. - Anonyymi
Tämä on kuin kansanradio. Tosin kansanradioon et voi soittaa monta kertaa peräkkäin eri henkilönä ja saada näyttämään useamman ihmisen mielipiteeltä
- Anonyymi
monet meisä romaneista ei osa kirjottjaa eipä se johtosta täne paljo kirjoteli meilä on kaiki hyviä ilmne asumispaikka ja ruokalaskku maksettu kauppalle kannus on hyvä maa asusteli ja halpa
- Anonyymi
Joopa joo ja tämäki kuvastaa just sen, että sama tyyppi kirjottaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä kuin tässä:
Aloittaja veti kyllä pohjat tasossa. Sieltähän se todellinen valittaja, toisten arvostelija ja kadehtija löytyi.
Muualla vuosikymmenet asuneena voi todeta, että Kannuksessa asuu fiksua väkeä, kaupunki kehittyy ja valtakunnalliselle muuttotrendille ei voida kovin paljon tehdä. Siinäkin suhteessa Kannus pärjää hyvin vaikka vaikka varsinaiset kasvukeskukset ovat Oulussa ja vielä enemmän Seinäjoella eteläisen Suomen kaupunkien ohella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532