Samsung A22 5G

Anonyymi

Onko kokemuksia hyvää/huonoa?

44

8719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohjelmisto huono. Paljon turhaa ei poistettavaa roinaa jotka vievät tehoa ja tilaa.

      • Anonyymi

        Luettele se roina, jollet sitä tee et ole edes puhelinta nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luettele se roina, jollet sitä tee et ole edes puhelinta nähnyt.

        Samsungin sovellukset ja käyttöliittymä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samsungin sovellukset ja käyttöliittymä.

        Et siis ole puhelimeen tutustunut, kommenttisi on turha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole puhelimeen tutustunut, kommenttisi on turha.

        Olen. Turhat Samsungin sovellukset ja käyttöliittymät..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Turhat Samsungin sovellukset ja käyttöliittymät..

        Toisinsanoen et ole tutustunut edes puhelimeen vaikka muuta usikottelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinsanoen et ole tutustunut edes puhelimeen vaikka muuta usikottelet.

        Olen. Samsungin turhaa roskaa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Samsungin turhaa roskaa:)

        Eikös sulla ole ollut se paska oneplussa jo vuosikautet, käynyt tietysti liikkeessä käpälöimässä samsumgeja mutta ei oo ollut varaa ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sulla ole ollut se paska oneplussa jo vuosikautet, käynyt tietysti liikkeessä käpälöimässä samsumgeja mutta ei oo ollut varaa ostaa.

        Ei ole koskaan ollut sellaista:) Nokiaa olen käyttänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koskaan ollut sellaista:) Nokiaa olen käyttänyt.

        Sinä olet Vapunen niin sinulla on ollut OnePlus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet Vapunen niin sinulla on ollut OnePlus

        Iso-Britanniassa kolme eläinaktivistia murtautuu laboratorioon vapauttaakseen siellä olevat sairaat simpanssit. He kohtaavat laborantin, joka kertoo simpanssien kantavan virusta nimeltä "raivo". Hän yrittää estää aktivisteja vapauttamasta eläimiä, mutta virus pääsee vapaaksi.

        Seuraa uutisspektaakkeli, jossa kerrotaan viruksen levinneen joka puolelle Isoon-Britanniaa. Virus leviää herkästi pisaratartuntana. Sairastunut ihminen menettää vapaan tahtonsa hetkessä, ja alkaa metsästämään eläviä ihmisiä aikeinaan joko tartuttaa tai tappaa heidät tuntien silmitöntä raivoa.

        28 päivää myöhemmin pyörälähetti nimeltä Jim herää hylätystä sairaalasta Lontoossa autuaan tietämättömänä epidemiasta. Ulkona tovin harhailtuaan tämän pelastaa kaksi selviytyjää; Mark ja Selena. He kertovat Jimille kaiken viime aikojen tapahtumista. Selviytyjät lähtevät Jimin kotiin etsimään Jimin vanhempia, löytäen heidät kuolleena. Talo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso-Britanniassa kolme eläinaktivistia murtautuu laboratorioon vapauttaakseen siellä olevat sairaat simpanssit. He kohtaavat laborantin, joka kertoo simpanssien kantavan virusta nimeltä "raivo". Hän yrittää estää aktivisteja vapauttamasta eläimiä, mutta virus pääsee vapaaksi.

        Seuraa uutisspektaakkeli, jossa kerrotaan viruksen levinneen joka puolelle Isoon-Britanniaa. Virus leviää herkästi pisaratartuntana. Sairastunut ihminen menettää vapaan tahtonsa hetkessä, ja alkaa metsästämään eläviä ihmisiä aikeinaan joko tartuttaa tai tappaa heidät tuntien silmitöntä raivoa.

        28 päivää myöhemmin pyörälähetti nimeltä Jim herää hylätystä sairaalasta Lontoossa autuaan tietämättömänä epidemiasta. Ulkona tovin harhailtuaan tämän pelastaa kaksi selviytyjää; Mark ja Selena. He kertovat Jimille kaiken viime aikojen tapahtumista. Selviytyjät lähtevät Jimin kotiin etsimään Jimin vanhempia, löytäen heidät kuolleena. Talo

        No niin, eli oikeassa olin, miksi valehtelet ettet muka OnePlussaa omista ja hehkuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, eli oikeassa olin, miksi valehtelet ettet muka OnePlussaa omista ja hehkuta?

        28 päivää myöhemmin pyörälähetti nimeltä Jim herää hylätystä sairaalasta Lontoossa autuaan tietämättömänä epidemiasta. Ulkona tovin harhailtuaan tämän pelastaa kaksi selviytyjää; Mark ja Selena. He kertovat Jimille kaiken viime aikojen tapahtumista. Selviytyjät lähtevät Jimin kotiin etsimään Jimin vanhempia, löytäen heidät kuolleena. Talo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koskaan ollut sellaista:) Nokiaa olen käyttänyt.

        Nokia on jäänyt kiinni housut kintussa päivitys lupauksensa kanssa eikä se oneplussallakaan kehumista ole. Samppa taitaa tässä asiassa olla anteron ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokia on jäänyt kiinni housut kintussa päivitys lupauksensa kanssa eikä se oneplussallakaan kehumista ole. Samppa taitaa tässä asiassa olla anteron ykkönen.

        Hyvin kaikki hoitavat:)


      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Ohjelmisto on hyvä ja sillä nyt ei nykyaikana ole minkäänlaista merkitystä, jos puhelimessa on jokunen esiasennettu sovellus. Puhelimissa on nykyään niin paljon tallennustilaa, ettei tuolla ole merkitystä. Esimerkiksi omassa Samsung Galaxy A52s 5G -älypuhelimessani on 128 GB sisäistä tallennustilaa ja muistikorttipaikka tukeejopa teratavun muistikortteja. Asia oli toinen joskus muinoin jollon puhelimissa oli esimerkiksi vain 8 GBB sisäistä tallennustilaa eikä Android aina sallinut sovellusten siirtoa muistikorttille. Nykyään tilanne on täysin toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Ohjelmisto on hyvä ja sillä nyt ei nykyaikana ole minkäänlaista merkitystä, jos puhelimessa on jokunen esiasennettu sovellus. Puhelimissa on nykyään niin paljon tallennustilaa, ettei tuolla ole merkitystä. Esimerkiksi omassa Samsung Galaxy A52s 5G -älypuhelimessani on 128 GB sisäistä tallennustilaa ja muistikorttipaikka tukeejopa teratavun muistikortteja. Asia oli toinen joskus muinoin jollon puhelimissa oli esimerkiksi vain 8 GBB sisäistä tallennustilaa eikä Android aina sallinut sovellusten siirtoa muistikorttille. Nykyään tilanne on täysin toinen.

        Kyllä on merkitystä sillä onko puhelin täynnä roskaa vai onko se puhdas sisällöltään... Ethän sinä kerää kotiinkaan tarpeetonta romua vaikka tilaa olisi satoja neliöitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on merkitystä sillä onko puhelin täynnä roskaa vai onko se puhdas sisällöltään... Ethän sinä kerää kotiinkaan tarpeetonta romua vaikka tilaa olisi satoja neliöitä..

        roskaa taitaa olla korviesi välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on merkitystä sillä onko puhelin täynnä roskaa vai onko se puhdas sisällöltään... Ethän sinä kerää kotiinkaan tarpeetonta romua vaikka tilaa olisi satoja neliöitä..

        Et vissiin osaa lukea. Kerro nyt miten muka pari esisennettua sovellusta täyttää puhelimen? Sitäpaitsi sinäkö sitten muka päätät siitä mikä on tarpeellista vai ei? Jos itse et tarvitse jotain muut voi tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on merkitystä sillä onko puhelin täynnä roskaa vai onko se puhdas sisällöltään... Ethän sinä kerää kotiinkaan tarpeetonta romua vaikka tilaa olisi satoja neliöitä..

        Todennäkösesti itse asennat puhelimesi äyteen roskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vissiin osaa lukea. Kerro nyt miten muka pari esisennettua sovellusta täyttää puhelimen? Sitäpaitsi sinäkö sitten muka päätät siitä mikä on tarpeellista vai ei? Jos itse et tarvitse jotain muut voi tarvita.

        Niitä on kymmeniä:D Ja minä päätän sen tottakai. Minä myös päätän mitä testeissä tulee kertoa laitteen turhista sovelluksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäkösesti itse asennat puhelimesi äyteen roskaa

        Asennan vain hyödyllisiä. Ei laitteen valmistajan tarvitse päättää ennakkoon minun tarpeitani koska se menee niissä aina täysin hakoteille:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet Vapunen niin sinulla on ollut OnePlus

        Miksi vapunen flippas? ennen se oli asiallinen jolta sai neuvoja. Saiko se potkut jostaki ja katkeroitui ja muuttu trolliksi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole puhelimeen tutustunut, kommenttisi on turha.

        Esimerkiksi samsung free, samsng members ja muu shit. Tää on hidas paina va puhelin ja niiky näkyy kirjoittaminen on pasaaa. Ja kaikki puhelimet LG jälkee on täyttä kuraa mytta kun ihnisillä ei ole hyvää makua ja on laumaeläimiä ja ostaa sen mikä kaverillaki on eikä sitä mistä oikeesti itse tykkää tai käytä omaa oäätä ha ostaa jonku samngus roskan tai omena paskan joka on käytönnössä sama puhelin erikuotilla ollu jo viimeset 10 vyotta. Ja sit tää 22 painaa 300g kuka jaksaa sormissa pidellä jauheliha paketin verran painoa terveisin.MENEE HERMO SAA##NA JA JÄNNETUPPITULWHDS OISINPA OSTANU ONEPLYSSAN


    • Anonyymi

      Asiansa ajaa, elä välitä muitten mielipiteestä, käy kokeilemassa. Perusasiat kunnossa.

      • Anonyymi

        Kannattaa välittää. Muuten tulee ostettua roskaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa välittää. Muuten tulee ostettua roskaa..

        Ei kannata välitää, kosk täällä eräät väittää puhelinta roskaksi vaikkei ole itse edes sitä kokeillut. Eli jättäisin nuo tuollaiset kommentit kokonaan huomiotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata välitää, kosk täällä eräät väittää puhelinta roskaksi vaikkei ole itse edes sitä kokeillut. Eli jättäisin nuo tuollaiset kommentit kokonaan huomiotta

        Kannattaa välittää:) Säästää rahaa ja hermoja:)


    • Anonyymi

      Onko äänenlaatu hyvä? Kuulokkeilla musiikkia...

      • Anonyymi

        Äänenlaatu on nykymusiikissa huono..


      • Anonyymi

        Samsungeissa yleensä on hyvä äänenlaatu. Itse olen nykysampoista kokeillut A12:sta ja siinä se ainakin oli erinomainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samsungeissa yleensä on hyvä äänenlaatu. Itse olen nykysampoista kokeillut A12:sta ja siinä se ainakin oli erinomainen.

        Äänenlaatu on nykypäivänä niin huono ettei ole mitään merkitystä sillä millä puhelimella musiikkia kuuntelee. Eroja ei voi huomata vaikka olisi hyvät kuulokkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänenlaatu on nykypäivänä niin huono ettei ole mitään merkitystä sillä millä puhelimella musiikkia kuuntelee. Eroja ei voi huomata vaikka olisi hyvät kuulokkeet.

        Jaa Android puhelimet taantuu.
        Kannattaa siis pysytellä iPhonessa jossa ääni on jopa digitaalinen latausportin kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa Android puhelimet taantuu.
        Kannattaa siis pysytellä iPhonessa jossa ääni on jopa digitaalinen latausportin kautta

        Öh. Missä tahansa puhelimessa, jossa on Bluetooth, ääni siirtyy digitaalisena. Eli ei siis mitään iPhonen tapaisia puhelimen irvikuvia tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänenlaatu on nykypäivänä niin huono ettei ole mitään merkitystä sillä millä puhelimella musiikkia kuuntelee. Eroja ei voi huomata vaikka olisi hyvät kuulokkeet.

        Kuurot ei kuule mitään. Minä ainakin erotan paskan suklaasta heti. Tämä oli metafora sitten niin ei tarvitse saivarrella.


    • Anonyymi

      samsungit ei vaan toimi, kun selaa nettiä niin jatkuvasti jumittuu, herättelee öisin pienillä haamu-äänillä,ja sekoilee. Mul oli jossain vaiheessa samsung enkä enää ikinä osta mitään samsungilta, petyin niin paljon, nyt mulla on iPhone ja olen tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Tottakai jumittuu kun niin paljon roskaa mukana..


    • Anonyymi

      Hyvä puhelin kaiken kaikkiaan. Ollut minulla noin viikon. Ainoa asia mikä häiritsee, on se, ettei kameran sulkimen ääntä saa pois päältä, ainakaan saunalahden liittymää käyttäessä. 60fps videon puuttuminen on toinen miinus. Muutoin puhelin on erittäin hyvä, ja näyttö on erittäin tarkka, vaikka puhelimessa onkin lcd paneeli. Värit eivät ole aivan Amoled näytön tasoisia, mutta se ei juurikaan häiritse. Puhelin on erittäin nopea ja kaikki toimii sulavasti. Suosittelen lämpimästi, puhelin on kaiken kaikkiaan erinomainen.

      • Anonyymi

        Roskaa vain täynnä en voi suositella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roskaa vain täynnä en voi suositella..

        Kannattaa poistaa ne roskat silmistäsi


    • Anonyymi

      Ostin A 22:n ja en tykkää. Puhelin on kolhon iso ja toiminnat verrattuna vanhaan Nokia 7.1 :een huonot ja oudot. Ennen kaikkea kamera on aivan surkea verrattuna vanhaan puhelimeeni jossa oli Zeissin optiikka ja jolla sai loistavia maisemakuvia, tällä saa vain kelvollisia lähikuvia. Harmi että että Nokialaisen laturin pistoke kului niin väljäksi ettei ottanut enää latausta vastaan.

      • Anonyymi

        Ai niin, hyvää tässä on akun pitkä kesto.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe