Nuoret tytöt kävelelee taskuttomissa housuissa (herättää huomiotta) Housusut repaleisena.Onko se joku konsti herättää huomiota.(miksei samantien perse paljaana)? Onko ne niin kiimaisia,että ne on vain penistä vailla.? Ihmettelen vaan.
Leginssit jalassa
4
259
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaa pohdiskelet, setämies. Kukaan ei halua sinun penistäsi, kaikkein vähiten nuoret tytöt.
No miks sitten mennään esittelemään itseään.? Kun täällä on noita afgaani pakolaisiakin ynnä muita vieraan kulttuurin edustajia,Arvaa mitä niillä on mielessä kun suomalaiset tytöt kävelee ja esittelee PERSEITÄÄN kyllä se kelpais meille rehdeille suomalaisillikken,!?
Mikä sää oot arvioimaan mun peenistä kun et oo edes nähnytkään sitä HÄH.??????
- Anonyymi
Uhriutuva avautumisesi Kirjallisuus-osion nuortenkirjallisuutta käsittelevällä palstalla kertoo lähinnä sinusta itsestäsi sekä peeniksesi suosiosta nuorten naisten keskuudessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849