Käytöstavat

Anonyymi

Mistä johtuu että ylä- kainuulaiset(Hyry, Puolanka, Suomussalmi) ei osaa sanoja kiitos ja anteeksi? Ei vahingossakaan lipsahda. Tunnen useita eri ikäisiä ihmisiä jotka on tuolta lähtöisin ja kaikilla sama tilanne.

4

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ?? ...osataanpahan ... liikkeentunnistin hälytti viime yönä vartin yli yksi....menin autotallille ja kaksi sälliä oli letkun ja kanisterin kanssa polvillaan autoni vieressä... Kysyin : "Anteeksi herrat,mutta.. " enempää en ehtinyt kun lähtivät, minne lie tullut kiire? Letku ja kanisteri jäivät, maanantaina vien löytötavaratoimistoon, jospa sieltä hakevat omansa...

    • Anonyymi

      Nöyrimmin pyydän anteeksi moista kolloutta...pienenä selityksenä tarjoan sitä sitä euforista onnentunnetta saatuani pullonpalautuskuponkini avulla "ruplani" riittämään limppuun ja lenkkimakkaraan,näillä mennään suraavaan tilipäivään...

    • Anonyymi

      Ei ole opittu kun kaikki vastaan tulijat ovat sukulaisia, harvoin niitä kiitetään tai anteeksi pyydellään.

    • Anonyymi

      Ihan sama ongelma on muuallakin Suomessa. "Kainuu" ei ole siihen syypää, tai noilla alueilla asuvat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe