Minua ei kunnioiteta miehen perheessä

Anonyymi

mies ihastui kauneuteeni ja otti eron vaifmostaan, apset jäivät äidille, onneksi mutta käyvät valitettavasti täällä omilla avaimillaan ja tulevat kun haluavat isää katsomaan. Minulle ei puhuta mitään eikä kysellä.

Istun ja katselen telkkua kun he ovat mäkkärissä tai pelaavat, minua ei huolita mukaan.

Kun käsken kakaroita siivoon, ei tehdä, kun käsken poistumaan, ei kuunnella, mitään ei tehdä eikä mua kunnioiteta.
Luulisi nyt että lapset arvostavat ihmistä joka tulee heitä kasvattamaan ja isä rakastaa. Pois en lähde, muuten ovat hunningolla, pakko vaan olla tässä ja kestää.Minä en lähde muutoin lapset sekoavat.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua ei kunnioiteta naisen perheessä, nainen ihastui komeuteeni ja otti eron miehestään, lapset jäivät meille , mutta käyvät isällään joka toinen vl , ovat täällä omilla avaimillaan ja ovat hukanneet jo monet avaimet ja tuovat kavereita tänne joka päivä ja yhdellä kaverillakin oli meijän avaimet. Minulle ei puhuta mitään eikä kysellä, talo kuitenkin minun.

      Istun ja katselen telkkua kun he ovat huoneissaan tai pelaavat, minua ei huolita mukaan.

      Kun käsken kakaroita siivoon, ei tehdä, kun käsken poistumaan, ei kuunnella, mitään ei tehdä eikä mua kunnioiteta.
      Luulisi nyt että lapset arvostavat ihmistä joka tulee heitä kasvattamaan ja ohjeistamaan Pois en lähde omasta kodistani penskat ovat hunningolla, pakko vaan on jatkaa ja kestää.Minä taidan heittää koko pesueen pellolle.

      • Anonyymi

        Pistä loiset ulos opettelemaan käytöstapoja. Kenenkään ei tarvitse turhasta sikailusta kärsiä. Kyllä niitä naisia löytyy (lapsillakin), joilla on käytöstapoja ja niitä lapsilleen opettaa ja näiltä vaatii.


    • Anonyymi

      Jospa vain häipyisit kun et tilannetta hallitse ja sinusta ei tykätä.

      • Anonyymi

        En minä nyt omasta talostani lähde minnekään, kyllä se on tuo naiseni joka lähtee kakaroineen.
        Onneksi ei olla avioliitossa tästä avosta on helppo potkasta loiset mäelle.


      • Anonyymi

        Mihin se nainen häipyy jos ei ole kotia eikä elättäjää? Kyllä sieltä häipyy muut nnenmminkuin uusi vainen. ja yleensä miehen lapset tykkäävät uudesta äidistä eikä haluu mennä kotiin vanhan äidin luokse, ja kasvattaja laspet tarvii.

        Siinä koditon nainen saa asunnon ja ruokaa, ja miehen lapset saavat uuden äidin ja uusi äiti saa kasvatusvastuuta ja tekee miehen lapset normaaleiksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se nainen häipyy jos ei ole kotia eikä elättäjää? Kyllä sieltä häipyy muut nnenmminkuin uusi vainen. ja yleensä miehen lapset tykkäävät uudesta äidistä eikä haluu mennä kotiin vanhan äidin luokse, ja kasvattaja laspet tarvii.

        Siinä koditon nainen saa asunnon ja ruokaa, ja miehen lapset saavat uuden äidin ja uusi äiti saa kasvatusvastuuta ja tekee miehen lapset normaaleiksi .

        Minulla ei ole lapsia , kenen miehen lapsista puhut , tai ovathan nuo lapset naiseni ex miehen ja sillä on se vastuu kakaroistaan, varakas ukko onkin, ja kun heitän naiseni kakaroineen ulos, hänen exä voi jeesata naista. Naisella on myös oma äiti hyvissä voimissa , minun äitini on jo kuollut.
        Nainen käy töissä ja saa kyllä vuokrattua asunnon itelleen ja tenavansa voi antaa niiden isälle siksi aikaa , kun hakee asuntoa.
        Minulla on oikeus heittää porukka ulos, koska talo on yksin minun, enkä ole avioliitossa naisen kanssa.
        Häätö tulee heti voimaan viikko aikaa hakea uus asunto.


    • Anonyymi

      Sama juttu, lapset eivät usko mitä saotaan eikä kunnioita miehen eksästä puhumattakaan vaikka kasvatan hänen lapsiaan paljon, opetan ja ohjaan eksää talousasioissa käyn vierailulla katsomassa miten talouudenhoito menee, raha asiat siivous ym asiat opetan ja neuvon.

      Lapsille osten kirpparivaatteita jatkauvasti kun rikkovat, ja olen oikea äiti heille. mutta kiitosta ja palkkaa en saa. Ahdistaa mutta pois ei voi lähtä, muuten homma ei toimi ja kaikki menee pieleen jos minä en ole neuvomassa ja katsomassa että asiat hoituu. Olen heille erittäinarvokas ja ja kannataisi kuunnella mua ja tehsdä kuin sanon, vain minä tiedän mikä on tälle perheelle hyväksi.

      • Anonyymi

        Miksi teit lapsia, jos ne ahdistaa sua?
        Miksi sinä omaa ex miestäsi ja miehesi ex naista ohjaat ja mihin?
        Et taida olla mikään ruudin keksijä, sähläät toisten asioissa, ja omat asiat ihan rempallaan, olet tyhmä.


      • Anonyymi

        Onneksi sinulla ei ole miehiä, ei exää, eikä nykyistä, eikä mitään lapsiakaan , mutta on kiva trollata, kun ei sulla ole muutakaan tekemistä , työtön yksinäinen raukkaparka.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      362
      3205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      140
      1217
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      136
      987
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe