muistuttaa lastenohjelmaa.
Eräkävijät alkaa
9
152
Vastaukset
- Anonyymi
Allekirjoitan tämän näkemyksen. Tosin sama pätee nykyään televisiosta tuleviin "viihdeohjelmiin" jne. Kertoo jotakin kansakunnan tilasta.
- Anonyymi
Suomalais juntit innoissaan tästäkin typerästä ohjelmasta . Ruotsalaiset erä ohjelmat paljon parempia joita viitsii katsoa .
- Anonyymi
Kyllähän tämä uusisarja on pohjanoteeraus.
- Anonyymi
Ja huononee vain..
Surkea - Anonyymi
Kaikista kausista tämä on ehdoton pohjanoteeraus. Vähemmän oikeita metsästäjiä ja enemmän kaikenmaailman muita haahuilijoita ja tyhjänpantteja. Ohjelma näkyy tulevan tiensä päähän. Laittakaa tilalle norjalaisia ja ruotsalaisia laadukkaita metsästysohjelmia kiitos!
- Anonyymi
Tämä kausi on yhtä surkea kuin edelliset
- Anonyymi
Kyllä lasta tulisi suojella,kaikilta tappamisilta ainakin 12 vuotiaksi saakka.
Vaikutteita saavat joista tullee tapa.Vielä jos lapsille ei opeteta oikeata/väärää.
saatavat teini iässä harhautua väärille toimille. - Anonyymi
Kilpisjärven Äijä ja muita ei tarvittais.
- Anonyymi
Muistakaa että ihmiset katsovat bigbrothereita ja pöljimmät sitä kun toiset katsoo tv:tä. Niihin verrattuna tämä on jopa hyvä ohjelma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815