Koulu uinnit

Anonyymi

Elikkä siis oon 7 luokalla ja mulla ois huomenna koulu-uinnit. Ei siin mitää muuta oo paitsi et oon todella huono uimaan. Suoritin kyllä viimevuonna sen 200m uimatestin mutta seki oli TOSI vaikee mulle. Ennen mua ei oo silleen jännittäny uimaviikot koska mun luokka oli koko ala-asteen sama ja monet muutkaan siellä ei olu kovin hyviä uimaan ja kaikki tiesi että oon huono joten ei kiinnittäny siihen huomiota. Mut nyt seiskalla luokat sekotettiin ekä kukaan muu ku 2 tyyppii tiedä tästä. Ja aina ennen ollaan uitu sellasessa altaassa missä on vieressä kaide josta voi ottaa kiinni jos tarvii mut nyt ei tuu olee ja sekös vasta pelottaa:((. Et oisko teillä mitään apuja tai muuta?

12

264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Apuja en keksi, mutta helpotukseksi sulle kuitenkin, että tuskin oot edelleenkään ainoa huonompi uimari porukassa.
      Kaikki ei vaan yksinkertaisesti osaa uida kamalan hyvin.
      Sitä ei tarvitse hävetä millään tavalla.

• Anonyymi

Kiitti avusta kuitenkin <3

• Anonyymi

Ei tuohon voi oikein muuta sanoa, kuin että uit sen verran, mihin oma osaaminen riittää. Enempään ei voi kukaan pakottaa. 25 metrin altaassa 200m on omasta mielestäni helpompi uida, kuin 50 metrin altaassa.

• Anonyymi

Kiitti avusta <3

• Älä mene. Suomessa ei tarvitse tehdä mitään, jos ei halua.

• Anonyymi

Koulussa kuitenkin tarvii. Koska opettajat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei voi pakottaa yläasteella uimaan. Tiedän tämän kokemuksesta, koska olin ujo ja vammainen sekä lisäksi lähes uimataidoton. Moni sen aikaisista kavereista myös skippasi jokaisen uimakerran. Opettaja pisti meidät venaamaan sinne uimahallin aaulaan sillä aikaa kun muut uivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulussakaan ei voida pakottaa uimataidotonta uimaan.

• Anonyymi

On se tärkeä taito. Kannattaa harjoittaa jos ei oikeaa estettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulussakaan ei voida pakottaa uimataidotonta uimaan.

Ei tietenkään. Hyvä jos yritettäis opettaa. Tärkeä taito koska vesialueita paljon.

• Anonyymi

Okei eli selvisin ja onneks ne syvät altaat oli varattu nii päästiin sellaselle matalammalle radalle mut viel ens viikon maanantai nii sit on tältä vuodelta ohi:)

• Anonyymi

Hyvä on ohjaajalle kertoa huolista. Teitä varten ovat ja varmasti haluavat kaikkien viihtyvän ja oppivan uimataitoa. Ei kaikessa voi olla hyvä eikä sitä tarvitse hävetä.
      Jospa huolesi on jo entinen ja uimataito harjaantunut aiemmasta mikä ei ollut huono suoritus sekään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3704
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      33
      3214
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3189
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2973
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      65
      2832
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      65
      2775
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2504
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2311
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    Aihe