Koulu uinnit

Anonyymi

Elikkä siis oon 7 luokalla ja mulla ois huomenna koulu-uinnit. Ei siin mitää muuta oo paitsi et oon todella huono uimaan. Suoritin kyllä viimevuonna sen 200m uimatestin mutta seki oli TOSI vaikee mulle. Ennen mua ei oo silleen jännittäny uimaviikot koska mun luokka oli koko ala-asteen sama ja monet muutkaan siellä ei olu kovin hyviä uimaan ja kaikki tiesi että oon huono joten ei kiinnittäny siihen huomiota. Mut nyt seiskalla luokat sekotettiin ekä kukaan muu ku 2 tyyppii tiedä tästä. Ja aina ennen ollaan uitu sellasessa altaassa missä on vieressä kaide josta voi ottaa kiinni jos tarvii mut nyt ei tuu olee ja sekös vasta pelottaa:((. Et oisko teillä mitään apuja tai muuta?

12

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Apuja en keksi, mutta helpotukseksi sulle kuitenkin, että tuskin oot edelleenkään ainoa huonompi uimari porukassa.
      Kaikki ei vaan yksinkertaisesti osaa uida kamalan hyvin.
      Sitä ei tarvitse hävetä millään tavalla.

      • Anonyymi

        Kiitti avusta kuitenkin <3


    • Anonyymi

      Ei tuohon voi oikein muuta sanoa, kuin että uit sen verran, mihin oma osaaminen riittää. Enempään ei voi kukaan pakottaa. 25 metrin altaassa 200m on omasta mielestäni helpompi uida, kuin 50 metrin altaassa.

      • Anonyymi

        Kiitti avusta <3


    • Älä mene. Suomessa ei tarvitse tehdä mitään, jos ei halua.

      • Anonyymi

        Koulussa kuitenkin tarvii. Koska opettajat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koulussa kuitenkin tarvii. Koska opettajat.

        Ketään ei voi pakottaa yläasteella uimaan. Tiedän tämän kokemuksesta, koska olin ujo ja vammainen sekä lisäksi lähes uimataidoton. Moni sen aikaisista kavereista myös skippasi jokaisen uimakerran. Opettaja pisti meidät venaamaan sinne uimahallin aaulaan sillä aikaa kun muut uivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussa kuitenkin tarvii. Koska opettajat.

        Koulussakaan ei voida pakottaa uimataidotonta uimaan.


      • Anonyymi

        On se tärkeä taito. Kannattaa harjoittaa jos ei oikeaa estettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussakaan ei voida pakottaa uimataidotonta uimaan.

        Ei tietenkään. Hyvä jos yritettäis opettaa. Tärkeä taito koska vesialueita paljon.


    • Anonyymi

      Okei eli selvisin ja onneks ne syvät altaat oli varattu nii päästiin sellaselle matalammalle radalle mut viel ens viikon maanantai nii sit on tältä vuodelta ohi:)

    • Anonyymi

      Hyvä on ohjaajalle kertoa huolista. Teitä varten ovat ja varmasti haluavat kaikkien viihtyvän ja oppivan uimataitoa. Ei kaikessa voi olla hyvä eikä sitä tarvitse hävetä.
      Jospa huolesi on jo entinen ja uimataito harjaantunut aiemmasta mikä ei ollut huono suoritus sekään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe