Mitä Kajaanissa voi tehdä 400 eurolla kuukaudessa?
400 euroa rahaa
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mene Ouluun kolmeksi päiväksi. Vuokraa huone kahdeksi yöksi 170 euroa ja pidä hauskaa lopuilla rahoilla.
- Anonyymi
Niin tai ota nainen päiväksi!
- Anonyymi
Lähetä rahat minulle niin lähetän sinulle kuvan perspillusta jota voit koko kuukauden tutkiskella monessa asennossa.
- Anonyymi
Pelata kolikkopelejä kaupassa.Käydä elokuvissa,pizzalla,ratsastaan hevosella,keilata,käydä parturissa ja kosmetologilla,uimassa.
Pelata kotona jotain netissä ,konsolipelejä(uusia).Shoppailla Tokmannilla,Citymarketissa,Prismassa,Puunilossa.- Anonyymi
En tee rahalla mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tee rahalla mitään.
Lomalla kyllä, mutta harvoin vapaa-ajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tee rahalla mitään.
Älä valehtele.
- Anonyymi
Kampaamo/meikki, hierontaa, shoppailu, ravintolat
- Anonyymi
No tuossahan on jo satanen extraa mitä minä saan kuukaudessa. Sillä elettevä kuukausi.
- Anonyymi
No jos nyt Mersun osamaksu on vaikkapa 400 € kuukaudessa, niin se.
- Anonyymi
Osta 400€ Lada.
- Anonyymi
"Jeesus sanoi, ”Jos sinulla on rahaa, älä lainaa korkoa vastaan. Ennemmin anna jollekin jolta et odota saavasi sitä takaisin.” (Tuomaan evankeliumi).
- Anonyymi
Kerran käy kapakassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807