Mitä Kajaanissa voi tehdä 400 eurolla kuukaudessa?
400 euroa rahaa
13
118
Vastaukset
- Anonyymi
Mene Ouluun kolmeksi päiväksi. Vuokraa huone kahdeksi yöksi 170 euroa ja pidä hauskaa lopuilla rahoilla.
- Anonyymi
Niin tai ota nainen päiväksi!
- Anonyymi
Lähetä rahat minulle niin lähetän sinulle kuvan perspillusta jota voit koko kuukauden tutkiskella monessa asennossa.
- Anonyymi
Pelata kolikkopelejä kaupassa.Käydä elokuvissa,pizzalla,ratsastaan hevosella,keilata,käydä parturissa ja kosmetologilla,uimassa.
Pelata kotona jotain netissä ,konsolipelejä(uusia).Shoppailla Tokmannilla,Citymarketissa,Prismassa,Puunilossa.- Anonyymi
En tee rahalla mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tee rahalla mitään.
Lomalla kyllä, mutta harvoin vapaa-ajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tee rahalla mitään.
Älä valehtele.
- Anonyymi
Kampaamo/meikki, hierontaa, shoppailu, ravintolat
- Anonyymi
No tuossahan on jo satanen extraa mitä minä saan kuukaudessa. Sillä elettevä kuukausi.
- Anonyymi
No jos nyt Mersun osamaksu on vaikkapa 400 € kuukaudessa, niin se.
- Anonyymi
Osta 400€ Lada.
- Anonyymi
"Jeesus sanoi, ”Jos sinulla on rahaa, älä lainaa korkoa vastaan. Ennemmin anna jollekin jolta et odota saavasi sitä takaisin.” (Tuomaan evankeliumi).
- Anonyymi
Kerran käy kapakassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564