Mistähän kromiteippiä saa? Onko se kuinka pitävää jos sitä laittaa kylkilistan päälle?
Kromiteippi
1
1447
Vastaukset
- konkari.
Ostin autotarvikeliikkeestä kromikylkiteippiä ja laitoin kylkilistoissa oleviin kromilistoihin.
Jouduin hieman (1,6 mm) kaventamaan kromiteippiä, jonka kavennuksen tein paperiveitsellä sitten kun olin kiinnittänyt teipin ensin paikalleen.
Alkuperäinen lista oli profiililtaan aavistuksen kupera.
--> Puolen vuoden jälkeen teippi oli paikoin irronnut hiukan kuperan listan ylä ja alaosista.
--> n. vuoden jälkeen ja useiden konepesujen jälkeen teipistä oli irronnut jo paloja sieltä täältä.
Siis... autotarvikeliikkeeseen. Osta teippi. (ei maksa paljon) Kiinnitä huolellisesti puhdistettuun pintaan ... ja toivo parasta.
Helppo tapa kromata kapeat listat mutta vaatii vuosittaista "ylläpitoa" eli uusintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403951- 163910
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642