Tenetin koululla oppilaat tappeli, kävi lanssi ja poliisi. Kotiin tuli lyhyt tiedote, paikallisessa lehdessä ei ollut mitään. Viikonloppuna oli opettaja kehunut rehtorin kieltäneen aiheesta jutun kirjoittamisen. Rehtoriko johtaa nykyisin lehden toimitusta? Eikä tää ole ainoa juttu, joka on jäänyt pimentoon Sotkamossa. Alkaa olla meno kuin DDR:ssa tai Neuvostoliitossa.
Uutispimento
14
1230
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoinen tapaus, liekö baaritiskijuttuja..
- Anonyymi
Ovat tietysti tappelupukarit silmäätekevien penskoja ja siksi ollaan hiljaa. Näin on käynyt ennenkin.
- Anonyymi
Mitäs pienistä sillä nuorten elämään kuuluu pienet kinastelut.!
- Anonyymi
Mitä noita kommentoimaan jossain lehdessä
- Anonyymi
Yksi siellä on riehunu. Eikä tämäkään nyrkkisankari ensimmäistä kertaa asialla ole ollut. Kumma ettei saada kuriin.
- Anonyymi
Hys, hys, ei saa edes sanallisesti uhkailla kurilla. Pitää ymmärtää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hys, hys, ei saa edes sanallisesti uhkailla kurilla. Pitää ymmärtää..
Oppilaiden puheista olen ymmärtänyt ongelmana oleva, ettei häirikköoppilaille saada kuria. Myös opettajat taitaisivat olla kurinpalautuksen tarpeessa, jos mölyävät pitkin kyliä. Paikallinen lehti on saatu kuriin ja herran nuhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppilaiden puheista olen ymmärtänyt ongelmana oleva, ettei häirikköoppilaille saada kuria. Myös opettajat taitaisivat olla kurinpalautuksen tarpeessa, jos mölyävät pitkin kyliä. Paikallinen lehti on saatu kuriin ja herran nuhteeseen.
Lehti saatiin heti kuriin kun PG joutui väistymään. Lehdestä tuli liirum laarun julkaisu. Onneksi hän pitää omaa sivustoa, vai mikä sen onkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehti saatiin heti kuriin kun PG joutui väistymään. Lehdestä tuli liirum laarun julkaisu. Onneksi hän pitää omaa sivustoa, vai mikä sen onkaan.
Se on tämän Politiikkaa ja Ajatuksia Sotkamosta. Sitten riemu repeää kun Rehti-Antti, Ikolan isäntä ja PG alkavat julkaista Sotkamon omaa MV-Lehteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tämän Politiikkaa ja Ajatuksia Sotkamosta. Sitten riemu repeää kun Rehti-Antti, Ikolan isäntä ja PG alkavat julkaista Sotkamon omaa MV-Lehteä.
Niin pitäisikin heidän tehdä. Ikolan isäntähän paljasti kepulaisten kieroilun valmistelujohtajan valinnassa.
- Anonyymi
Oliko lehessä mitään mainintaa liikenneluvasta
- Anonyymi
Suonenvaaralta varastetuts potkuristakin pitäisi maininta olla ja myös sekopäisistä jankuttajista sosiaalisesa mediassa. Heistä paras on tämä persujen asioista kirjoitttaja
- Anonyymi
Huhtilahden Kustin antamista hirvenkaatoluvista oli. Sillä luvalla saa Tenetillä kuulemma tapella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514