Uutispimento

Anonyymi

Tenetin koululla oppilaat tappeli, kävi lanssi ja poliisi. Kotiin tuli lyhyt tiedote, paikallisessa lehdessä ei ollut mitään. Viikonloppuna oli opettaja kehunut rehtorin kieltäneen aiheesta jutun kirjoittamisen. Rehtoriko johtaa nykyisin lehden toimitusta? Eikä tää ole ainoa juttu, joka on jäänyt pimentoon Sotkamossa. Alkaa olla meno kuin DDR:ssa tai Neuvostoliitossa.

14

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erikoinen tapaus, liekö baaritiskijuttuja..

    • Anonyymi

      Ovat tietysti tappelupukarit silmäätekevien penskoja ja siksi ollaan hiljaa. Näin on käynyt ennenkin.

    • Anonyymi

      Mitäs pienistä sillä nuorten elämään kuuluu pienet kinastelut.!

    • Anonyymi

      Mitä noita kommentoimaan jossain lehdessä

    • Anonyymi

      Yksi siellä on riehunu. Eikä tämäkään nyrkkisankari ensimmäistä kertaa asialla ole ollut. Kumma ettei saada kuriin.

      • Anonyymi

        Hys, hys, ei saa edes sanallisesti uhkailla kurilla. Pitää ymmärtää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hys, hys, ei saa edes sanallisesti uhkailla kurilla. Pitää ymmärtää..

        Oppilaiden puheista olen ymmärtänyt ongelmana oleva, ettei häirikköoppilaille saada kuria. Myös opettajat taitaisivat olla kurinpalautuksen tarpeessa, jos mölyävät pitkin kyliä. Paikallinen lehti on saatu kuriin ja herran nuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppilaiden puheista olen ymmärtänyt ongelmana oleva, ettei häirikköoppilaille saada kuria. Myös opettajat taitaisivat olla kurinpalautuksen tarpeessa, jos mölyävät pitkin kyliä. Paikallinen lehti on saatu kuriin ja herran nuhteeseen.

        Lehti saatiin heti kuriin kun PG joutui väistymään. Lehdestä tuli liirum laarun julkaisu. Onneksi hän pitää omaa sivustoa, vai mikä sen onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehti saatiin heti kuriin kun PG joutui väistymään. Lehdestä tuli liirum laarun julkaisu. Onneksi hän pitää omaa sivustoa, vai mikä sen onkaan.

        Se on tämän Politiikkaa ja Ajatuksia Sotkamosta. Sitten riemu repeää kun Rehti-Antti, Ikolan isäntä ja PG alkavat julkaista Sotkamon omaa MV-Lehteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tämän Politiikkaa ja Ajatuksia Sotkamosta. Sitten riemu repeää kun Rehti-Antti, Ikolan isäntä ja PG alkavat julkaista Sotkamon omaa MV-Lehteä.

        Niin pitäisikin heidän tehdä. Ikolan isäntähän paljasti kepulaisten kieroilun valmistelujohtajan valinnassa.


    • Anonyymi

      Oliko lehessä mitään mainintaa liikenneluvasta

      • Anonyymi

        Suonenvaaralta varastetuts potkuristakin pitäisi maininta olla ja myös sekopäisistä jankuttajista sosiaalisesa mediassa. Heistä paras on tämä persujen asioista kirjoitttaja


    • Anonyymi

      Huhtilahden Kustin antamista hirvenkaatoluvista oli. Sillä luvalla saa Tenetillä kuulemma tapella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe