Tenetin koululla oppilaat tappeli, kävi lanssi ja poliisi. Kotiin tuli lyhyt tiedote, paikallisessa lehdessä ei ollut mitään. Viikonloppuna oli opettaja kehunut rehtorin kieltäneen aiheesta jutun kirjoittamisen. Rehtoriko johtaa nykyisin lehden toimitusta? Eikä tää ole ainoa juttu, joka on jäänyt pimentoon Sotkamossa. Alkaa olla meno kuin DDR:ssa tai Neuvostoliitossa.
Uutispimento
14
1230
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoinen tapaus, liekö baaritiskijuttuja..
- Anonyymi
Ovat tietysti tappelupukarit silmäätekevien penskoja ja siksi ollaan hiljaa. Näin on käynyt ennenkin.
- Anonyymi
Mitäs pienistä sillä nuorten elämään kuuluu pienet kinastelut.!
- Anonyymi
Mitä noita kommentoimaan jossain lehdessä
- Anonyymi
Yksi siellä on riehunu. Eikä tämäkään nyrkkisankari ensimmäistä kertaa asialla ole ollut. Kumma ettei saada kuriin.
- Anonyymi
Hys, hys, ei saa edes sanallisesti uhkailla kurilla. Pitää ymmärtää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hys, hys, ei saa edes sanallisesti uhkailla kurilla. Pitää ymmärtää..
Oppilaiden puheista olen ymmärtänyt ongelmana oleva, ettei häirikköoppilaille saada kuria. Myös opettajat taitaisivat olla kurinpalautuksen tarpeessa, jos mölyävät pitkin kyliä. Paikallinen lehti on saatu kuriin ja herran nuhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppilaiden puheista olen ymmärtänyt ongelmana oleva, ettei häirikköoppilaille saada kuria. Myös opettajat taitaisivat olla kurinpalautuksen tarpeessa, jos mölyävät pitkin kyliä. Paikallinen lehti on saatu kuriin ja herran nuhteeseen.
Lehti saatiin heti kuriin kun PG joutui väistymään. Lehdestä tuli liirum laarun julkaisu. Onneksi hän pitää omaa sivustoa, vai mikä sen onkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehti saatiin heti kuriin kun PG joutui väistymään. Lehdestä tuli liirum laarun julkaisu. Onneksi hän pitää omaa sivustoa, vai mikä sen onkaan.
Se on tämän Politiikkaa ja Ajatuksia Sotkamosta. Sitten riemu repeää kun Rehti-Antti, Ikolan isäntä ja PG alkavat julkaista Sotkamon omaa MV-Lehteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tämän Politiikkaa ja Ajatuksia Sotkamosta. Sitten riemu repeää kun Rehti-Antti, Ikolan isäntä ja PG alkavat julkaista Sotkamon omaa MV-Lehteä.
Niin pitäisikin heidän tehdä. Ikolan isäntähän paljasti kepulaisten kieroilun valmistelujohtajan valinnassa.
- Anonyymi
Oliko lehessä mitään mainintaa liikenneluvasta
- Anonyymi
Suonenvaaralta varastetuts potkuristakin pitäisi maininta olla ja myös sekopäisistä jankuttajista sosiaalisesa mediassa. Heistä paras on tämä persujen asioista kirjoitttaja
- Anonyymi
Huhtilahden Kustin antamista hirvenkaatoluvista oli. Sillä luvalla saa Tenetillä kuulemma tapella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321327
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488