Uutispimento

Anonyymi

Tenetin koululla oppilaat tappeli, kävi lanssi ja poliisi. Kotiin tuli lyhyt tiedote, paikallisessa lehdessä ei ollut mitään. Viikonloppuna oli opettaja kehunut rehtorin kieltäneen aiheesta jutun kirjoittamisen. Rehtoriko johtaa nykyisin lehden toimitusta? Eikä tää ole ainoa juttu, joka on jäänyt pimentoon Sotkamossa. Alkaa olla meno kuin DDR:ssa tai Neuvostoliitossa.

14

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erikoinen tapaus, liekö baaritiskijuttuja..

    • Anonyymi

      Ovat tietysti tappelupukarit silmäätekevien penskoja ja siksi ollaan hiljaa. Näin on käynyt ennenkin.

    • Anonyymi

      Mitäs pienistä sillä nuorten elämään kuuluu pienet kinastelut.!

    • Anonyymi

      Mitä noita kommentoimaan jossain lehdessä

    • Anonyymi

      Yksi siellä on riehunu. Eikä tämäkään nyrkkisankari ensimmäistä kertaa asialla ole ollut. Kumma ettei saada kuriin.

      • Anonyymi

        Hys, hys, ei saa edes sanallisesti uhkailla kurilla. Pitää ymmärtää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hys, hys, ei saa edes sanallisesti uhkailla kurilla. Pitää ymmärtää..

        Oppilaiden puheista olen ymmärtänyt ongelmana oleva, ettei häirikköoppilaille saada kuria. Myös opettajat taitaisivat olla kurinpalautuksen tarpeessa, jos mölyävät pitkin kyliä. Paikallinen lehti on saatu kuriin ja herran nuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppilaiden puheista olen ymmärtänyt ongelmana oleva, ettei häirikköoppilaille saada kuria. Myös opettajat taitaisivat olla kurinpalautuksen tarpeessa, jos mölyävät pitkin kyliä. Paikallinen lehti on saatu kuriin ja herran nuhteeseen.

        Lehti saatiin heti kuriin kun PG joutui väistymään. Lehdestä tuli liirum laarun julkaisu. Onneksi hän pitää omaa sivustoa, vai mikä sen onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehti saatiin heti kuriin kun PG joutui väistymään. Lehdestä tuli liirum laarun julkaisu. Onneksi hän pitää omaa sivustoa, vai mikä sen onkaan.

        Se on tämän Politiikkaa ja Ajatuksia Sotkamosta. Sitten riemu repeää kun Rehti-Antti, Ikolan isäntä ja PG alkavat julkaista Sotkamon omaa MV-Lehteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tämän Politiikkaa ja Ajatuksia Sotkamosta. Sitten riemu repeää kun Rehti-Antti, Ikolan isäntä ja PG alkavat julkaista Sotkamon omaa MV-Lehteä.

        Niin pitäisikin heidän tehdä. Ikolan isäntähän paljasti kepulaisten kieroilun valmistelujohtajan valinnassa.


    • Anonyymi

      Oliko lehessä mitään mainintaa liikenneluvasta

      • Anonyymi

        Suonenvaaralta varastetuts potkuristakin pitäisi maininta olla ja myös sekopäisistä jankuttajista sosiaalisesa mediassa. Heistä paras on tämä persujen asioista kirjoitttaja


    • Anonyymi

      Huhtilahden Kustin antamista hirvenkaatoluvista oli. Sillä luvalla saa Tenetillä kuulemma tapella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      724
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe