Kahvila,pitäs olla auki van ei ollut.
Mitään/ketään ei näkyny?
Nettisivuillta luin miten on auki...kummallista yritystoimintaa.
No Paltamossa ei ihmeellistä.
Mikä se on tämä Kotomo?
6
1678
Vastaukset 6
- Anonyymi
Oli kyllä ilmoitus,että remontin takia kiinni .
- Anonyymi
Kyllä mä olen vakaasti sitä mieltä että pitäisi ihmisten vähän itse vaivautua ottamaan asioista selvää eikä kysellä täällä
- Anonyymi
Kysyjän mukaan olisi pitänyt olla auki joten tietoa oli ja kukas jatkuvasti aukioloja vahtii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyjän mukaan olisi pitänyt olla auki joten tietoa oli ja kukas jatkuvasti aukioloja vahtii.
Antaa vaan tosi tyhmän kuvan kysyjästä tuommonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei tarvitse 24/7 päivystää, että sattuuko joku pihalla kääntymään. Liikkeet ovat auki kun ovat.
- Anonyymi
Kotolinnan Kahvilapuoti on auki su 7.11. klo 12-15 ja seuraavan kerran isäinpäivänä 14.11. klo 12-15.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131829- 1471175
- 901121
- 671093
- 1041058
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164911- 94751
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654