YARIS Cross - mielenkiintoinen ajopeli

Anonyymi

Tänään kävin Toyota-kaupassa ihan muuten vaan kuluttamassa aikaani. Aktiivinen myyjä kehotti minua menemään koeajolle uudella YARIS Crossilla. Koska minulla ei ollut minnekään kiire, niin kävin heittämässä pienen lenkin laitakaupungin kujilla ja vähän maantielläkin.

Kaikkiaan autosta jäi minulle aika vekkuli vaikutelma. Auto vaikutti kokoistaan suuremmalta, ja 3-sylintelinen moottori liikutti autoa yllättävänkin liukkaasti. Auton hybridivoimalinja toimi erittäin mukavasti ja nykäyksettömästi.

Ainoastaan yksi seikka minua koeajolenkillä vähän ärsytti. 3-sylinterisen moottorin käyntiääni oli voimakkaissa kiihdytyksissä vähän liian karhea. Asia saattaisi olla helpostikin korjattavissa moottoritilan äänieristystä parantamalla. Muuten autolla on kaikki edellytykset nousta myyntitilastojen kärkeen.

113

9533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä toi koppero on:

      -laiska cvt-huutaja
      -pieni turvaton ylihintainen purkki
      -surkeat penkit kuten tojotassa aina
      -ruma kuin p-reikä

    • Anonyymi

      On laadukas peli ja ajaa sen puolimiljoonaa pelkillä huolloilla. Pienillä tempuilla saa liostopeli äänieristystä rintepeltiin, konepeltiin, ovi verhoilut pois ja oviin ja takapenkin alle pohjaan noilla saa resoananssia pois. Ruostesuojaus massaus suojaa pinta ruosteelta ja eristää resonointia jo noin tonnilla saa teetettyä peltien ulkopintaan keraaminen käsittely heti uutena, se on noin 500 euroa. Kolonaisuudessaan parilla tonnilla ja pikku vaivalla saa huippu auton vuosiksi.

      • Anonyymi

        Parilla tonnilla kivaa seuraavalle asiakkaalle.
        No se on oikein hyvä.


      • Anonyymi

        Usko on ainakin kovaa kun uutuudesta on tietävänään, että se kestää 500tkm pelkillä huolloilla.
        No oikeasti vain tyhmähän voi sanoa noin pikkuisesta moottorista ja halpuutetusta hyvridjärjestelmästä joiden suurin uhka on tulipalot heikkojen kaapelointien vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko on ainakin kovaa kun uutuudesta on tietävänään, että se kestää 500tkm pelkillä huolloilla.
        No oikeasti vain tyhmähän voi sanoa noin pikkuisesta moottorista ja halpuutetusta hyvridjärjestelmästä joiden suurin uhka on tulipalot heikkojen kaapelointien vuoksi.

        Kokeileppa etsiä jostain Yaris jolla olisi puoli miljoonaa kelattu. Mitä luultavimmin jokin promillen osa tulee tuon saavuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko on ainakin kovaa kun uutuudesta on tietävänään, että se kestää 500tkm pelkillä huolloilla.
        No oikeasti vain tyhmähän voi sanoa noin pikkuisesta moottorista ja halpuutetusta hyvridjärjestelmästä joiden suurin uhka on tulipalot heikkojen kaapelointien vuoksi.

        Se kestää öljyt vaihdettuna sen miljoona kilsaa ja ylikin, jenkeissä Priuksella ajettiin 1,5 milj.km.

        Äänieristys kannattaa tehdä/teettää, tonni pari tiskille ja äänetön auto. yaris Cross on kaunein cittari ja kätevän kokoinen, ekologinen. Renkaat kannattaa vaihtaa jo uutena ennen luovutusta jos ovat Bridgestonet, vaihdat Michelin/Continental ja saat huiput kesärenkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parilla tonnilla kivaa seuraavalle asiakkaalle.
        No se on oikein hyvä.

        Äänieristykseen kun Crossissa laittaa 2-3 tonnia ja 2 tonnia huippuhifeihin niin saa mahtavimman pelin taloudellisten nelivetojen piiristä. Kokonaishinta reilut 40.000 noine lisätöineen, ei paha kun on laadukas Toyota.


      • Anonyymi

        Jeps. Tässä on jämerä kokoaan suurempi auto vaikkapa Pohjois-Suomen myyntimiehelle tai -naiselle. Kuluttaa sikävähän, vakaa ajaa ja riittävä tavaratila myyntikamppeillekin. Ja lämmin. Ei pelkää -35 pakkasiakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kestää öljyt vaihdettuna sen miljoona kilsaa ja ylikin, jenkeissä Priuksella ajettiin 1,5 milj.km.

        Äänieristys kannattaa tehdä/teettää, tonni pari tiskille ja äänetön auto. yaris Cross on kaunein cittari ja kätevän kokoinen, ekologinen. Renkaat kannattaa vaihtaa jo uutena ennen luovutusta jos ovat Bridgestonet, vaihdat Michelin/Continental ja saat huiput kesärenkaat.

        Auton kestävyys ei riipu autosta itsestään !

        Auton kestävyys riippuu vain auton omistajasta, eli auto kestää niin kauan kuin omistaja haluaa sen kestävän !!!

        Millä hyvänsä autolla ajetaan esim, 2 miljoonaa kilometria kunhan välillä huolletaan ja korjataan !!!


    • Anonyymi

      Varo PROVOA ! ! Trollitehtaalta mielikuvitus TUUBAA ! ! TUBAAA ! ! Mielikuvitusta ! ! Mielikuvitusta ! ! ! TROLLITEHTAALTA ! ! !

    • Anonyymi

      Älä missäännimessä käy kokeilemassa Ford Pumaa 155hp litrasella koneella.
      Tojo nim ittäin haisee sen kokeilun jälkeen ihan omasssa sarjassaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Puuma on hyvä naisena mutta ei autona. Lisäksi tuo fjoordi on matalampi kuin Yaris cross, ei tule katumaasturifiilistä. Toyota on 160 cm korkea kun Foordi vain reilut 150.


    • Anonyymi

      Uuuuh. Päälle 11 sekuntia nollasta sataan.

      • Anonyymi

        Todellisuus taitaa olla vielä heikompi.
        Toyota ilmoittaa kiihtyvyydet mittarilukemina.
        Tojotissa on vaan jostain syystä aina 5kmh mittariheittoa.
        Eli todellinen nopeus onkin 95kmh.

        Mittarilukemat ei täsmää ajomäärissäkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuus taitaa olla vielä heikompi.
        Toyota ilmoittaa kiihtyvyydet mittarilukemina.
        Tojotissa on vaan jostain syystä aina 5kmh mittariheittoa.
        Eli todellinen nopeus onkin 95kmh.

        Mittarilukemat ei täsmää ajomäärissäkään!

        Ei varmasti ole 5 km /h mittarivrhettä
        On väärää tietoa ja paskaa
        kun on 7-9 km / h virhettä joka vitun aamu ne jarruttelee kahdeksankympin alueella aina siihen seittemään kymppiin,,,,


    • Anonyymi

      Ja silti se on vain huojakka korkean jousituksen päälle nostettu Yaris. Johon, kuten todettu, pitää laittaa kahdella tonnilla massaa ja liisteriä pitämään sitä kasassa

    • Anonyymi

      Millätavalla voi virittää että kiihtyy paremmin?

      • Anonyymi

        Asentamalla turboahtimen ja välilevyn kannen ja lohkon väliin. lisäksi isommat suuttimet ja välijäähdytin yms pikkukivaa.


    • Anonyymi

      yaris cross on tuhunu!!

    • Anonyymi

      Saman huomasin minä, yllättävän kovaääninen moottori matkustamoon. Ostin sellaisen silti koska halusin luotettavan auton jossa on nykyaikaiset turvavarusteet. Lisä-erikoisuutena HUD näyttö ja kuolleenkulman varoitin joka itseltäni puuttui kuusi vuotta vanhasta autosta. Itselläni ei ole latausmahdollisuutta joten tämä hybridi versio soveltuu parhaiten. Toyota onkin ollut edelläkävijä kevythybridi, MHEV eli itselaatava hybridi malleissa. Lataus-akuista ei ole ollut haittaa, päinvastoin.

      • Anonyymi

        Samalla rahalla olisit saanut myös hiljaisen auton.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tuo kiia on todella tylsän ja vanhan näköinen, Köyhien Ihmisten Auto. Yaris cross moderni ja upea veistoksellinen muotokieli. Tämä myy meillä paljon, tilausaika kuulemma jo 7-9 kk.

        Ostin juuri, toimitusaika 6 kk. Nopeamminkin saa jos ei halua mitään erikoista. Toivottavasti komponentit ei lopu kesken Euroopasta Ranskan tehtaalta. Apsista näen milloin alkavat kasaamaan autoani ja muut auton liikkeet. Vielä taitavat louhia malmia kun ei ole kasaus alkanut XDD. Noh tilauksesta vasta viikko pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tuo kiia on todella tylsän ja vanhan näköinen, Köyhien Ihmisten Auto. Yaris cross moderni ja upea veistoksellinen muotokieli. Tämä myy meillä paljon, tilausaika kuulemma jo 7-9 kk.

        Vaikka Kia on noin "huono" , niin Yaris häviää sille vertailussa selvästi. Miltä kylmät faktat tuntuu omalla kohdallasi ?


      • Anonyymi

        Toyota ei valmista kevythybridejä. Yaris Cros on aina täyshybridi.


      • Anonyymi

        Niin ostin minäkin. Ääni ei menoa haittaa, Yaris on laatu auto, sanokoon muut mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ostin minäkin. Ääni ei menoa haittaa, Yaris on laatu auto, sanokoon muut mitä vaan.

        Näin on minullakaan n yaris Cross tilattu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Silti tulevana vuonna kärkikymmenikössä, laatu myy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti tulevana vuonna kärkikymmenikössä, laatu myy.

        Idiootit ostaa. Fordi on parempi ajaa. Lisäksi tehottomin Ecoiboostin voi ecu säädöllä tehdä 155hp versioksi. Jää Tojo ku seisomaan valoissa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit ostaa. Fordi on parempi ajaa. Lisäksi tehottomin Ecoiboostin voi ecu säädöllä tehdä 155hp versioksi. Jää Tojo ku seisomaan valoissa.

        Ford seisoo enemmän korjaamon pihassa kuin omassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ford seisoo enemmän korjaamon pihassa kuin omassa.

        Tojon moottori hajoaa täysin kun kannentiiviste alkaa vuotaa.
        Eikä sitä korvaa mikään tojon takuu selitä mitä selität.
        Rivejä tojon hajonneita koneita joka korjaamolla.
        Miksi niistä tulee kirtokanki ulos lohkosta kurkistelemaan.
        Onhan siinä luotettavuuden multihuipentuma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojon moottori hajoaa täysin kun kannentiiviste alkaa vuotaa.
        Eikä sitä korvaa mikään tojon takuu selitä mitä selität.
        Rivejä tojon hajonneita koneita joka korjaamolla.
        Miksi niistä tulee kirtokanki ulos lohkosta kurkistelemaan.
        Onhan siinä luotettavuuden multihuipentuma!

        Toyotan moottorit ovat tämän hetken kestävimmät. Niitä ei ole Suomessa hajonnut ainuttakaan. Muuallakin vain muutama. Yaris Cross on pikkuautoksi harvinaisen hiljainen, mukava ja ajettavuudeltaan paras pikkuauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan moottorit ovat tämän hetken kestävimmät. Niitä ei ole Suomessa hajonnut ainuttakaan. Muuallakin vain muutama. Yaris Cross on pikkuautoksi harvinaisen hiljainen, mukava ja ajettavuudeltaan paras pikkuauto.

        aivan samaa mieltä. Olen nyt 3viikkoa ajanut uutta yaris crossia. Auto on hyvä ja mukava, ei mitään valittamista


    • Anonyymi

      Muuten ihan OK mutta älyttömän hintainem luokassaan sekä saisi olla tehokkaampi kone.

      • Anonyymi

        Tosi naurettava tuhnu. Ei mitään hyvää ja vain pettymyksiä koko roju täynnä.
        Valitettavasti numerot kuten kiihtyvyys ja melu kertovat vain osan perttymisestä.
        Myös sisustus on pettymys ja moottorin laatu on todennäköisesti huono.
        Todellinen kestävyys selviää käytössä, mutta kuka haluaisi pitää autoa pitkään kun siinä ei ole mitään hyviä ominaisuuksia. Auto sopii ehkä eläkeläisille jotka käyvät kaupassa 2x viikossa.
        Mutta ei päivittäiseen ajoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi naurettava tuhnu. Ei mitään hyvää ja vain pettymyksiä koko roju täynnä.
        Valitettavasti numerot kuten kiihtyvyys ja melu kertovat vain osan perttymisestä.
        Myös sisustus on pettymys ja moottorin laatu on todennäköisesti huono.
        Todellinen kestävyys selviää käytössä, mutta kuka haluaisi pitää autoa pitkään kun siinä ei ole mitään hyviä ominaisuuksia. Auto sopii ehkä eläkeläisille jotka käyvät kaupassa 2x viikossa.
        Mutta ei päivittäiseen ajoon.

        -kiihtyy napakasti, kulkee mittariin 180
        -melu vaimeaa
        -sisustus tyylikäs
        -kestää 30 v ongelmitta
        -vakaa ajaa


    • Anonyymi

      Uuuh. Tuhnu kone. Uuuuh. Toyo terot silti innoissaan.

    • Anonyymi

      Onkos tämä Huojakka Varis se mieletön kierroksilla huutaja

    • Anonyymi

      Se on ensi vuonna viisi Toyotaa kymmenen parhaimman myydyn joukossa.

      Toyotan ylivoimaa.

      • Anonyymi

        Hyvät edellytykset tähän asiantilaan ovat olemassa. Itselataavat hybridiautot ovat näyttäneet voimansa Suomen vaativissa olosuhteissa. Muilla ajoneuvoilla ei ole kisassa mitään jakoa.


      • Anonyymi

        Selkeästi auto heille jotka ei paremman auton päälle ymmärrä.
        Tämä vain todistaa sen minkä kaikki jo muutenkin tietää.
        Ei tarvitse olla paras ollakseen myydyin.
        Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paskan täytyy olla hyvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi auto heille jotka ei paremman auton päälle ymmärrä.
        Tämä vain todistaa sen minkä kaikki jo muutenkin tietää.
        Ei tarvitse olla paras ollakseen myydyin.
        Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paskan täytyy olla hyvää!

        Tuon viimeisen lauseen allekirjoitan.
        T. ex-vaginisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät edellytykset tähän asiantilaan ovat olemassa. Itselataavat hybridiautot ovat näyttäneet voimansa Suomen vaativissa olosuhteissa. Muilla ajoneuvoilla ei ole kisassa mitään jakoa.

        Kohta romahtaa uusien itselataavien myynti, kun ladattavien myynti kiihtyy joka kuukausi. Siinä tulee teroilla olemaan ihmettelemistä, panttimaksu omasta sulaa pois ja valiraha uuteen nousee.


      • Anonyymi

        Köyhä pappakansa ostaa, eivät tarvii autoa kuin 3 km kauppareissuun ja terveyskeskuksessa käyntiin, ja nopeus alhainen koska aistit jo kehnot.

        Pikkuajossa ei surkea penkkikään haittaa. On meinaan Cross Activen kuskinpenkki huippu surkea! Selkä kipiä jo 40 min ajon jälkeen, oli huollon sijaisautona.


      • Anonyymi

        onks noita grosseja rekisteröity viime vuonna enemmän kuin viisi?


    • Anonyymi

      Kiinostaa toisiksi vähiten kaikista autoista. Vähiten kiinnostaa luonnollisesti perus Varis.

      • Anonyymi

        paras tuossa luokassa on skoda scala, alkaen 21 tonnia ja hyvin varustein 24 donaa, revi siitä tojohönö


    • Anonyymi

      Aloituksessa nauratti eniten tämä kohta: "Auto vaikutti kokoistaan suuremmalta, ja 3-sylintelinen moottori liikutti autoa yllättävänkin liukkaasti. Auton hybridivoimalinja toimi erittäin mukavasti ja nykäyksettömästi. "
      Yllättävänkin liukkaasti :DD

      En edes tiedä mitä toi tarkoittraa tän auton ollessa kyseessä.
      Ei voi muuta ku ihmetellä ja nauraa.

      • Anonyymi

        "Liukkaasti" eli renkaat, Bridgestonen varmaankin, ovat kuivalla asfaltillakin liukkaat.


    • Anonyymi

      Kai tähän saa Toyotan hieromasauvapenkit ilmastoinnilla ja lämmityksellä?
      Kuuluuko tuoksu myös automaattiilmastointiin vakiona?

      • Anonyymi

        saa noi erikoispenkit ja siksi on naisten suosiossa!


    • Anonyymi

      AJOKORTITON TROLLI VEDÄTTÄÄ IIRIOOTTEJA ! ! 18 H/VRK MIELIKUVITUS TUUBAA PALSTAT TÄYTEEN JA TE IIRIOOTIT RUOKITTE TROLLITEHDASTA ! ! EIKS TYHMYYS HÄVETÄ ! !

    • Anonyymi

      Paljonko saa vetää peräkärryä

      • Anonyymi

        Niin paljon kun haluaa, vaikka 24h/vrk.


    • Anonyymi

      Yaris Cross on vuonna 2022 top5 myydyimpien listalla, vuonna 2023 sijalla 2 ja ekana Corolla ja kolmantena RAV4. Näitä suomalaiset haluavat, koska ei tarvita typerää johtopelleilyä, pihiruokainen, lämmin, mukava ajaa, moderni ulkonäkö ja hyvät varusteet sekä taattu kestävyys, tiheä organisaatioverkosto maassamme ja paras takuupolitiikka sekä jälleenmyyntiarvo autoista paras.

      • Anonyymi

        Pakko se on nyt myydä, koska nämä sen jälkeen kielletään EU-alueella.


    • Anonyymi

      Jarppa cross on paperilla melko hidas mutta liikkui koeajolla mukavan pirtsakasti eikä jää jalkoihin. Kulutus naurettavan pieni 4-5 sataselle, koeajon keskikulutus 4.5.

      • Anonyymi

        Minäkin yllätyin koeajolla siihen, että auto liikkui varsinkin kaupunkiajossa paljon odotuksiani liukkaammin. Tojotan mainio hybridivoimalinja näytti taas voimansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin yllätyin koeajolla siihen, että auto liikkui varsinkin kaupunkiajossa paljon odotuksiani liukkaammin. Tojotan mainio hybridivoimalinja näytti taas voimansa.

        Et ole varmaan mitään muuta kokeilut. Mutta jos odotukset ovat polkuauton tasolla niin ei tule pettymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole varmaan mitään muuta kokeilut. Mutta jos odotukset ovat polkuauton tasolla niin ei tule pettymyksiä.

        kyllä yaris ihan pirteästi kiihtyy tehoonsa nähden 0-70 km/h väliä, ja kyllä olen ajanut yli 300kw autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä yaris ihan pirteästi kiihtyy tehoonsa nähden 0-70 km/h väliä, ja kyllä olen ajanut yli 300kw autoja.

        Niin huippunopeus on se n 70? Toyotan mittarivirhe se minimi 10kmh.
        Voi se tuntuu kiihtyvän mut todellinen kiihtyvyys on toinen juttu.
        Jos kottero kiihtyy sataseen n12s ni on siinä jotain pahasti vialla.
        Tohon hintaan kaikki kilpailijat menee ohi heittämällä.
        Kaikki yli 8s lukemat on 80 lukua. ei 2022 eteen päin käy.
        Jo Golffi menee alle 3s aikoja 0-100 eihän tojo jää ku noin 10s siitä?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin yllätyin koeajolla siihen, että auto liikkui varsinkin kaupunkiajossa paljon odotuksiani liukkaammin. Tojotan mainio hybridivoimalinja näytti taas voimansa.

        Pistäppä rinnalle vaikkapa Porsche Cayenne niin jäät variksenpaskallasi kuin seinään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin huippunopeus on se n 70? Toyotan mittarivirhe se minimi 10kmh.
        Voi se tuntuu kiihtyvän mut todellinen kiihtyvyys on toinen juttu.
        Jos kottero kiihtyy sataseen n12s ni on siinä jotain pahasti vialla.
        Tohon hintaan kaikki kilpailijat menee ohi heittämällä.
        Kaikki yli 8s lukemat on 80 lukua. ei 2022 eteen päin käy.
        Jo Golffi menee alle 3s aikoja 0-100 eihän tojo jää ku noin 10s siitä?!?

        Aika ajattelematonta kirjoittelua. Ymmärrän kyllä, itsekkin kun kortin sain oli autossa tärkeintä. Miten kiihtyy ja mitä kulkee. Nyt on Yaris Cross paras peli, riittävä kulku, pieni kulutus, mukaan mahtuu tavaraa kun ja hinta laatu suhde varmasti kohdallaan. Ne ostaa uuden auton keillä on siihen varaa ja ne joilla ei, aikovat päätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ajattelematonta kirjoittelua. Ymmärrän kyllä, itsekkin kun kortin sain oli autossa tärkeintä. Miten kiihtyy ja mitä kulkee. Nyt on Yaris Cross paras peli, riittävä kulku, pieni kulutus, mukaan mahtuu tavaraa kun ja hinta laatu suhde varmasti kohdallaan. Ne ostaa uuden auton keillä on siihen varaa ja ne joilla ei, aikovat päätään.

        Yhden koeajon perusteella Yaris Cross vaikutti olevan oikein hauska auto kaupunkiajossa. Maantiellä pieni moottori on vähän hengetön, mutta autohan onkin tehty perheen kauppakassiksi, joka sopii helposti kaikkien perheenjäsenten sekalaiseen pyöritykseen.


    • Anonyymi

      Tämän kokoluokan suvereeni valtias on pösöö 2008. Tietysti 8 lovisella automaatilla ja130 hepoisella mosalla.

      • Anonyymi

        Heh, puretekki menee rikki jo 50000 km jälkeen, surullisen kuuluisa thp=puretekki!!!
        Rapeaa ranskista, tulikin nälkä, nakkarille mars.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, puretekki menee rikki jo 50000 km jälkeen, surullisen kuuluisa thp=puretekki!!!
        Rapeaa ranskista, tulikin nälkä, nakkarille mars.

        Ennen oli mainos "Pure Jenkki!". Nyt on mainos Pösöllä että "Pura Techi!".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, puretekki menee rikki jo 50000 km jälkeen, surullisen kuuluisa thp=puretekki!!!
        Rapeaa ranskista, tulikin nälkä, nakkarille mars.

        Nykyset ranskalaiset on kaikista laadukkaimpia kaaroja, japsit huonoimpia.


    • Anonyymi

      Rapeet ranskalaiset ovat nykyjään parhaita autoja. Pösöööö ja matka jatkuu. Puretekki ja on ajamisen iloa 😀

      • Anonyymi

        Hinausten iloa! Terv. Falck


      • Anonyymi

        Toyotakin on muuten Ranskalainen. Katsastustilastossa taas nähdään onko ne 20v oppinu tekemään siellä laatu autoja. Aiemmin sielä on ainakin ihan ykköslaatua tullut.


    • Anonyymi

      Siinä on tuo VW dsg joka ei kestä

      • Anonyymi

        Toyotan CVT tappaa ihmisiä kun kiihdyttelee omia aikojaan risteyksissä.
        Tojolle tuli siitä kivat maksut, hyvin suuniteltuja vaihteistoja Toyotalla.


    • Anonyymi

      Testaa väistöä maantienopeuksilla vai uskallaks?
      Voi kaatua tai päätyä ojaan kuten muutki korotetut tojot.

    • Anonyymi

      Voi tuntua kivalta ja mukavalta kunnes istuu takaistuimelle monessa kun sitten lähinnä polvet suussa ja päätyy sitten joko volkkariin tai skodaan tuossa kokoluokassa.

    • Anonyymi

      Toyota on kehityksen "kärjessä" tällä mallilla.

      Kuinka pitkälle menneisyyten pitää mennä et auto kiihtyy 0-100 11.5s
      Mun mielestä se on hitaampi kuin 80-luvun nokivasarat.

      Mutta ostakaa ostakaa.

      Tässä kuitenkin vaihhtoehtoja samassa hintaluokassa. kannattas koeajaa sopiiko paremmin omaan käyttöösi.
      https://youtu.be/6sUUtKlIdzk

    • Anonyymi

      Mistä pelin saa ladata? Onko se ainostaan window pc-peli vai konsolille?
      Pelin nimi ei houkuta, mutta jos ilmainen niin lapset saa sitä sohimaan aikansa....

    • Anonyymi

      odotamme innolla korjaamoilla seisovia yariss crosseja ja RIVEJÄ NIIDEN RIKKOONTUNEITA MOOTTOREITA.

      Takuu ei korvaa (kulluva osa)

      Samaan hintaan saa (36-40.000 hyvän sähköauton.
      Kuten vaikka ID3 en tieä mitä ID4 maksaa?
      Mutta on noita muitakin sähköautoja.

      Volkswagen ID.3
      Pure Performance City 110 kW, akku 45 kWh *** Korko 0,95% kulut
      36 654 €

    • Anonyymi

      onko continentaalit huonot nastarenkaat kun esittelyauto huono ajaa maantiellä?

      missä suuntavakaus?

    • Anonyymi

      Komea auto, kauppa tulee käymään.

    • Anonyymi

      Autoexpress parivertailu: "Valitettavasti mukavuus ei ole vahvuus. Vaikka ajo on kohtuullista pienillä nopeuksilla – paremmin kuin Kialla – mitä nopeammin ajaa, sitä huonommaksi se menee. Epätasaisuudet saavat auton tärisemään, kun taas erilaiset tienpinnat vaikuttavat merkittävästi matkustamon meluun. Erityisen huonoja ovat betoniset moottoritiet."

      • Anonyymi

        Kehitysmaissa on betoniteitä.

        Suomessa tuo huippu-Toyota menee kärkikymmenikköön kevyesti. Onhan se laatupeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysmaissa on betoniteitä.

        Suomessa tuo huippu-Toyota menee kärkikymmenikköön kevyesti. Onhan se laatupeli.

        Suomessa uraisia risaisia asfaltteja, musiikkia Tojomiehen korville.


      • Anonyymi

        Ja betonisia moottoriteitä Suomi on täynnä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja betonisia moottoriteitä Suomi on täynnä?

        Läheppä vittu vanhan Itä-saksan puolelle ajamaan autobaanaa niin betonilaatoista tehtyjä ovat, Hitlerin ajan perua. yaris cross tutisee semmosessa. ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheppä vittu vanhan Itä-saksan puolelle ajamaan autobaanaa niin betonilaatoista tehtyjä ovat, Hitlerin ajan perua. yaris cross tutisee semmosessa. ei kiitos.

        Siellä ei ole kuin vanhoja stasitovereita itäskoodissaan. Ei länsi-ihminen halua kurjuutta katsoomaan itäsaksaan tsekkoslovakiaan, romaniaan hihhhii.


    • Anonyymi

      ajappa yli 70 km/h niin melu valtava ja tiivisteiden kautta ovesta suhina korviin

      laita korvatulpat matka-ajoon

      • Anonyymi

        Näin tein, kyllä nyt jyrisee selvästi vähemmän golffissani, kiitos vinkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tein, kyllä nyt jyrisee selvästi vähemmän golffissani, kiitos vinkistä.

        Volkkari sentään liikahtaa rivakasti. Tojotuhnu voi verrata mopoautoon niin kiihtyvyyden osalta kuin ajoominaisuuksiltaan. Naurettaavii tuhnuja noi tojot nykyisin.
        Ei tollasii hidasajoneuvoja kuuluis päästää liikenteeseen ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkari sentään liikahtaa rivakasti. Tojotuhnu voi verrata mopoautoon niin kiihtyvyyden osalta kuin ajoominaisuuksiltaan. Naurettaavii tuhnuja noi tojot nykyisin.
        Ei tollasii hidasajoneuvoja kuuluis päästää liikenteeseen ollenkaan.

        mä lupaan mennä ohi variksesta omalla tarktorimönkkärillä jota on viritetty!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkari sentään liikahtaa rivakasti. Tojotuhnu voi verrata mopoautoon niin kiihtyvyyden osalta kuin ajoominaisuuksiltaan. Naurettaavii tuhnuja noi tojot nykyisin.
        Ei tollasii hidasajoneuvoja kuuluis päästää liikenteeseen ollenkaan.

        Viritetty mopoauto menee tosta ohi heittäen


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit jäädä Toyotalle kiihdytyksessä kun noin on jäänyt traumoja.

        Osta se Tojo ja tuu kokeilemaan. Mulle käy kyllä.
        Kai me mennään rasalle ettei liikenne turvallisuutta vaaranneta?
        Sopiiko et voittaja saa hävinneen kulkuneuvon?
        Kai sun tojo on sun oma ettei mun tarvii sun osamaksuja maksella?


    • Anonyymi

      MITÄ TEKEE AUTOLLA,JONKA POTKU EI RIITÄ EDES TRAKTORIN OHITTAMISEEN. Nyt uusiin tojoihin onkin laittettu vähän jytyä lisää,

    • Anonyymi

      TROOOOOLLL ! ! TROLLITEHTAAN AVAUS ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI TROLLITEHTAAN NARSU AAAUUTISTI KEEEHARI VAAAJUUUK LAITOSHOIDOKKI TROLLIA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !

      • Anonyymi

        Mikä sinua ahdistaa, koska pitää aina huutaa?


    • Anonyymi

      Crossin jakkaralla ei istu 100 km pidempää matkaa, istuinosa aivan liian lyhyt. Kyynärnojatkin ihan typerästi suunniteltu, kovaa materiaalia, eri korkeuksilla ja etäisyydellä pituussuunnassa.

      • Anonyymi

        Kyllä minä istuin.


      • Anonyymi

        Ja Active sekä Intense-varustetasolla ei saa istuimeen säädettävää ristiseläntukea! Merkittävä puute. Koeajolla jo 30 min kohdalla alkoi alaselkääni särkeä ja tunnin koeajolenkin jälkeen sain kunnon iskiasoireiston jalkojen puutumisineen päälle. Vaikka penkkiä miten sääteli, ei auttanut. Surkeat on myös Toyotan ikuisesti käyttämät portaalliset selkänojasäädöt ja penkin etureunan korkeutta ei saa erikseen säädettyä, ja istuinosa on lyhyt ja perusversoissa pehmeän vetelä.

        Typerää että vasta tuhansia euroja kalliimmissa Style- jne on vasta ristiseläntuen säätö ja parempi penkin muoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä istuin.

        et oo istunut ei oo totta


    • Anonyymi

      vai liikkui liukkaasti? ei taatusti pääse ohi edes bussista.

    • Anonyymi

      Huvinsa kaikilla, mennä Toyota kauppaan.

    • Anonyymi

      Hyvin näyttää myyvän, hyvä ja ilmeisen haluttu auto.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2518
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      1601
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      170
      1555
    4. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1291
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1005
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      281
      911
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      46
      897
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      176
      837
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      76
      792
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      62
      766
    Aihe