Tänään kävin Toyota-kaupassa ihan muuten vaan kuluttamassa aikaani. Aktiivinen myyjä kehotti minua menemään koeajolle uudella YARIS Crossilla. Koska minulla ei ollut minnekään kiire, niin kävin heittämässä pienen lenkin laitakaupungin kujilla ja vähän maantielläkin.
Kaikkiaan autosta jäi minulle aika vekkuli vaikutelma. Auto vaikutti kokoistaan suuremmalta, ja 3-sylintelinen moottori liikutti autoa yllättävänkin liukkaasti. Auton hybridivoimalinja toimi erittäin mukavasti ja nykäyksettömästi.
Ainoastaan yksi seikka minua koeajolenkillä vähän ärsytti. 3-sylinterisen moottorin käyntiääni oli voimakkaissa kiihdytyksissä vähän liian karhea. Asia saattaisi olla helpostikin korjattavissa moottoritilan äänieristystä parantamalla. Muuten autolla on kaikki edellytykset nousta myyntitilastojen kärkeen.
YARIS Cross - mielenkiintoinen ajopeli
122
12860
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä toi koppero on:
-laiska cvt-huutaja
-pieni turvaton ylihintainen purkki
-surkeat penkit kuten tojotassa aina
-ruma kuin p-reikä - Anonyymi
On laadukas peli ja ajaa sen puolimiljoonaa pelkillä huolloilla. Pienillä tempuilla saa liostopeli äänieristystä rintepeltiin, konepeltiin, ovi verhoilut pois ja oviin ja takapenkin alle pohjaan noilla saa resoananssia pois. Ruostesuojaus massaus suojaa pinta ruosteelta ja eristää resonointia jo noin tonnilla saa teetettyä peltien ulkopintaan keraaminen käsittely heti uutena, se on noin 500 euroa. Kolonaisuudessaan parilla tonnilla ja pikku vaivalla saa huippu auton vuosiksi.
- Anonyymi
Parilla tonnilla kivaa seuraavalle asiakkaalle.
No se on oikein hyvä. - Anonyymi
Usko on ainakin kovaa kun uutuudesta on tietävänään, että se kestää 500tkm pelkillä huolloilla.
No oikeasti vain tyhmähän voi sanoa noin pikkuisesta moottorista ja halpuutetusta hyvridjärjestelmästä joiden suurin uhka on tulipalot heikkojen kaapelointien vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko on ainakin kovaa kun uutuudesta on tietävänään, että se kestää 500tkm pelkillä huolloilla.
No oikeasti vain tyhmähän voi sanoa noin pikkuisesta moottorista ja halpuutetusta hyvridjärjestelmästä joiden suurin uhka on tulipalot heikkojen kaapelointien vuoksi.Kokeileppa etsiä jostain Yaris jolla olisi puoli miljoonaa kelattu. Mitä luultavimmin jokin promillen osa tulee tuon saavuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko on ainakin kovaa kun uutuudesta on tietävänään, että se kestää 500tkm pelkillä huolloilla.
No oikeasti vain tyhmähän voi sanoa noin pikkuisesta moottorista ja halpuutetusta hyvridjärjestelmästä joiden suurin uhka on tulipalot heikkojen kaapelointien vuoksi.Se kestää öljyt vaihdettuna sen miljoona kilsaa ja ylikin, jenkeissä Priuksella ajettiin 1,5 milj.km.
Äänieristys kannattaa tehdä/teettää, tonni pari tiskille ja äänetön auto. yaris Cross on kaunein cittari ja kätevän kokoinen, ekologinen. Renkaat kannattaa vaihtaa jo uutena ennen luovutusta jos ovat Bridgestonet, vaihdat Michelin/Continental ja saat huiput kesärenkaat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parilla tonnilla kivaa seuraavalle asiakkaalle.
No se on oikein hyvä.Äänieristykseen kun Crossissa laittaa 2-3 tonnia ja 2 tonnia huippuhifeihin niin saa mahtavimman pelin taloudellisten nelivetojen piiristä. Kokonaishinta reilut 40.000 noine lisätöineen, ei paha kun on laadukas Toyota.
- Anonyymi
Jeps. Tässä on jämerä kokoaan suurempi auto vaikkapa Pohjois-Suomen myyntimiehelle tai -naiselle. Kuluttaa sikävähän, vakaa ajaa ja riittävä tavaratila myyntikamppeillekin. Ja lämmin. Ei pelkää -35 pakkasiakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kestää öljyt vaihdettuna sen miljoona kilsaa ja ylikin, jenkeissä Priuksella ajettiin 1,5 milj.km.
Äänieristys kannattaa tehdä/teettää, tonni pari tiskille ja äänetön auto. yaris Cross on kaunein cittari ja kätevän kokoinen, ekologinen. Renkaat kannattaa vaihtaa jo uutena ennen luovutusta jos ovat Bridgestonet, vaihdat Michelin/Continental ja saat huiput kesärenkaat.Auton kestävyys ei riipu autosta itsestään !
Auton kestävyys riippuu vain auton omistajasta, eli auto kestää niin kauan kuin omistaja haluaa sen kestävän !!!
Millä hyvänsä autolla ajetaan esim, 2 miljoonaa kilometria kunhan välillä huolletaan ja korjataan !!!
- Anonyymi
Varo PROVOA ! ! Trollitehtaalta mielikuvitus TUUBAA ! ! TUBAAA ! ! Mielikuvitusta ! ! Mielikuvitusta ! ! ! TROLLITEHTAALTA ! ! !
- Anonyymi
Älä missäännimessä käy kokeilemassa Ford Pumaa 155hp litrasella koneella.
Tojo nim ittäin haisee sen kokeilun jälkeen ihan omasssa sarjassaan.- Anonyymi
Puman huippumalli st taitaa olla 200hp koneella ja 0-100 6,7 sekunnissa.
Vääntöäkin löytyy mukavasti jo matalinta kierroksilta.
https://www.is.fi/autot/art-2000007893682.html - Anonyymi
Puuma on hyvä naisena mutta ei autona. Lisäksi tuo fjoordi on matalampi kuin Yaris cross, ei tule katumaasturifiilistä. Toyota on 160 cm korkea kun Foordi vain reilut 150.
- Anonyymi
Uuuuh. Päälle 11 sekuntia nollasta sataan.
- Anonyymi
Todellisuus taitaa olla vielä heikompi.
Toyota ilmoittaa kiihtyvyydet mittarilukemina.
Tojotissa on vaan jostain syystä aina 5kmh mittariheittoa.
Eli todellinen nopeus onkin 95kmh.
Mittarilukemat ei täsmää ajomäärissäkään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuus taitaa olla vielä heikompi.
Toyota ilmoittaa kiihtyvyydet mittarilukemina.
Tojotissa on vaan jostain syystä aina 5kmh mittariheittoa.
Eli todellinen nopeus onkin 95kmh.
Mittarilukemat ei täsmää ajomäärissäkään!Ei varmasti ole 5 km /h mittarivrhettä
On väärää tietoa ja paskaa
kun on 7-9 km / h virhettä joka vitun aamu ne jarruttelee kahdeksankympin alueella aina siihen seittemään kymppiin,,,,
- Anonyymi
Ja silti se on vain huojakka korkean jousituksen päälle nostettu Yaris. Johon, kuten todettu, pitää laittaa kahdella tonnilla massaa ja liisteriä pitämään sitä kasassa
- Anonyymi
Millätavalla voi virittää että kiihtyy paremmin?
- Anonyymi
Asentamalla turboahtimen ja välilevyn kannen ja lohkon väliin. lisäksi isommat suuttimet ja välijäähdytin yms pikkukivaa.
- Anonyymi
yaris cross on tuhunu!!
- Anonyymi
Saman huomasin minä, yllättävän kovaääninen moottori matkustamoon. Ostin sellaisen silti koska halusin luotettavan auton jossa on nykyaikaiset turvavarusteet. Lisä-erikoisuutena HUD näyttö ja kuolleenkulman varoitin joka itseltäni puuttui kuusi vuotta vanhasta autosta. Itselläni ei ole latausmahdollisuutta joten tämä hybridi versio soveltuu parhaiten. Toyota onkin ollut edelläkävijä kevythybridi, MHEV eli itselaatava hybridi malleissa. Lataus-akuista ei ole ollut haittaa, päinvastoin.
- Anonyymi
Samalla rahalla olisit saanut myös hiljaisen auton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla rahalla olisit saanut myös hiljaisen auton.
Toi Tojo hävisi parivertailussa jopa Kia Nirplle.
https://www.autoexpress.co.uk/car-group-tests/356176/toyota-yaris-cross-vs-kia-niro-2021-group-test-review - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi Tojo hävisi parivertailussa jopa Kia Nirplle.
https://www.autoexpress.co.uk/car-group-tests/356176/toyota-yaris-cross-vs-kia-niro-2021-group-test-reviewHeh, tuo kiia on todella tylsän ja vanhan näköinen, Köyhien Ihmisten Auto. Yaris cross moderni ja upea veistoksellinen muotokieli. Tämä myy meillä paljon, tilausaika kuulemma jo 7-9 kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, tuo kiia on todella tylsän ja vanhan näköinen, Köyhien Ihmisten Auto. Yaris cross moderni ja upea veistoksellinen muotokieli. Tämä myy meillä paljon, tilausaika kuulemma jo 7-9 kk.
Ostin juuri, toimitusaika 6 kk. Nopeamminkin saa jos ei halua mitään erikoista. Toivottavasti komponentit ei lopu kesken Euroopasta Ranskan tehtaalta. Apsista näen milloin alkavat kasaamaan autoani ja muut auton liikkeet. Vielä taitavat louhia malmia kun ei ole kasaus alkanut XDD. Noh tilauksesta vasta viikko pari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, tuo kiia on todella tylsän ja vanhan näköinen, Köyhien Ihmisten Auto. Yaris cross moderni ja upea veistoksellinen muotokieli. Tämä myy meillä paljon, tilausaika kuulemma jo 7-9 kk.
Vaikka Kia on noin "huono" , niin Yaris häviää sille vertailussa selvästi. Miltä kylmät faktat tuntuu omalla kohdallasi ?
- Anonyymi
Toyota ei valmista kevythybridejä. Yaris Cros on aina täyshybridi.
- Anonyymi
Niin ostin minäkin. Ääni ei menoa haittaa, Yaris on laatu auto, sanokoon muut mitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ostin minäkin. Ääni ei menoa haittaa, Yaris on laatu auto, sanokoon muut mitä vaan.
Näin on minullakaan n yaris Cross tilattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ostin minäkin. Ääni ei menoa haittaa, Yaris on laatu auto, sanokoon muut mitä vaan.
Melu saa ajamaan hiljempaa ja lyhyempiä matkoja.
- Anonyymi
Aika kilpailtu autoluokka jo ennen Tojoa.
https://youtu.be/gfvp8v99uLo
Tojolla taitaa olla pitkä matka huipulle.- Anonyymi
Silti tulevana vuonna kärkikymmenikössä, laatu myy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti tulevana vuonna kärkikymmenikössä, laatu myy.
Idiootit ostaa. Fordi on parempi ajaa. Lisäksi tehottomin Ecoiboostin voi ecu säädöllä tehdä 155hp versioksi. Jää Tojo ku seisomaan valoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootit ostaa. Fordi on parempi ajaa. Lisäksi tehottomin Ecoiboostin voi ecu säädöllä tehdä 155hp versioksi. Jää Tojo ku seisomaan valoissa.
Ford on myös hybridi. Mutta Fordin viritys onnistuu Tojon ei ainakaan niin helposti.
https://www.celtictuning.co.uk/services/ford/puma-2019/petrol/1-0-ecoboost-123-bhp-2019-ECU-remap-chiptuning/stage-1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootit ostaa. Fordi on parempi ajaa. Lisäksi tehottomin Ecoiboostin voi ecu säädöllä tehdä 155hp versioksi. Jää Tojo ku seisomaan valoissa.
Ford seisoo enemmän korjaamon pihassa kuin omassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ford seisoo enemmän korjaamon pihassa kuin omassa.
Tojon moottori hajoaa täysin kun kannentiiviste alkaa vuotaa.
Eikä sitä korvaa mikään tojon takuu selitä mitä selität.
Rivejä tojon hajonneita koneita joka korjaamolla.
Miksi niistä tulee kirtokanki ulos lohkosta kurkistelemaan.
Onhan siinä luotettavuuden multihuipentuma! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojon moottori hajoaa täysin kun kannentiiviste alkaa vuotaa.
Eikä sitä korvaa mikään tojon takuu selitä mitä selität.
Rivejä tojon hajonneita koneita joka korjaamolla.
Miksi niistä tulee kirtokanki ulos lohkosta kurkistelemaan.
Onhan siinä luotettavuuden multihuipentuma!Toyotan moottorit ovat tämän hetken kestävimmät. Niitä ei ole Suomessa hajonnut ainuttakaan. Muuallakin vain muutama. Yaris Cross on pikkuautoksi harvinaisen hiljainen, mukava ja ajettavuudeltaan paras pikkuauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan moottorit ovat tämän hetken kestävimmät. Niitä ei ole Suomessa hajonnut ainuttakaan. Muuallakin vain muutama. Yaris Cross on pikkuautoksi harvinaisen hiljainen, mukava ja ajettavuudeltaan paras pikkuauto.
aivan samaa mieltä. Olen nyt 3viikkoa ajanut uutta yaris crossia. Auto on hyvä ja mukava, ei mitään valittamista
- Anonyymi
Muuten ihan OK mutta älyttömän hintainem luokassaan sekä saisi olla tehokkaampi kone.
- Anonyymi
Tosi naurettava tuhnu. Ei mitään hyvää ja vain pettymyksiä koko roju täynnä.
Valitettavasti numerot kuten kiihtyvyys ja melu kertovat vain osan perttymisestä.
Myös sisustus on pettymys ja moottorin laatu on todennäköisesti huono.
Todellinen kestävyys selviää käytössä, mutta kuka haluaisi pitää autoa pitkään kun siinä ei ole mitään hyviä ominaisuuksia. Auto sopii ehkä eläkeläisille jotka käyvät kaupassa 2x viikossa.
Mutta ei päivittäiseen ajoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi naurettava tuhnu. Ei mitään hyvää ja vain pettymyksiä koko roju täynnä.
Valitettavasti numerot kuten kiihtyvyys ja melu kertovat vain osan perttymisestä.
Myös sisustus on pettymys ja moottorin laatu on todennäköisesti huono.
Todellinen kestävyys selviää käytössä, mutta kuka haluaisi pitää autoa pitkään kun siinä ei ole mitään hyviä ominaisuuksia. Auto sopii ehkä eläkeläisille jotka käyvät kaupassa 2x viikossa.
Mutta ei päivittäiseen ajoon.-kiihtyy napakasti, kulkee mittariin 180
-melu vaimeaa
-sisustus tyylikäs
-kestää 30 v ongelmitta
-vakaa ajaa
- Anonyymi
Uuuh. Tuhnu kone. Uuuuh. Toyo terot silti innoissaan.
- Anonyymi
Onkos tämä Huojakka Varis se mieletön kierroksilla huutaja
- Anonyymi
Se on ensi vuonna viisi Toyotaa kymmenen parhaimman myydyn joukossa.
Toyotan ylivoimaa.- Anonyymi
Hyvät edellytykset tähän asiantilaan ovat olemassa. Itselataavat hybridiautot ovat näyttäneet voimansa Suomen vaativissa olosuhteissa. Muilla ajoneuvoilla ei ole kisassa mitään jakoa.
- Anonyymi
Selkeästi auto heille jotka ei paremman auton päälle ymmärrä.
Tämä vain todistaa sen minkä kaikki jo muutenkin tietää.
Ei tarvitse olla paras ollakseen myydyin.
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paskan täytyy olla hyvää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkeästi auto heille jotka ei paremman auton päälle ymmärrä.
Tämä vain todistaa sen minkä kaikki jo muutenkin tietää.
Ei tarvitse olla paras ollakseen myydyin.
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paskan täytyy olla hyvää!Tuon viimeisen lauseen allekirjoitan.
T. ex-vaginisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät edellytykset tähän asiantilaan ovat olemassa. Itselataavat hybridiautot ovat näyttäneet voimansa Suomen vaativissa olosuhteissa. Muilla ajoneuvoilla ei ole kisassa mitään jakoa.
Kohta romahtaa uusien itselataavien myynti, kun ladattavien myynti kiihtyy joka kuukausi. Siinä tulee teroilla olemaan ihmettelemistä, panttimaksu omasta sulaa pois ja valiraha uuteen nousee.
- Anonyymi
Köyhä pappakansa ostaa, eivät tarvii autoa kuin 3 km kauppareissuun ja terveyskeskuksessa käyntiin, ja nopeus alhainen koska aistit jo kehnot.
Pikkuajossa ei surkea penkkikään haittaa. On meinaan Cross Activen kuskinpenkki huippu surkea! Selkä kipiä jo 40 min ajon jälkeen, oli huollon sijaisautona. - Anonyymi
onks noita grosseja rekisteröity viime vuonna enemmän kuin viisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkeästi auto heille jotka ei paremman auton päälle ymmärrä.
Tämä vain todistaa sen minkä kaikki jo muutenkin tietää.
Ei tarvitse olla paras ollakseen myydyin.
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paskan täytyy olla hyvää!Ja sinä ymmärrät? No just!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä pappakansa ostaa, eivät tarvii autoa kuin 3 km kauppareissuun ja terveyskeskuksessa käyntiin, ja nopeus alhainen koska aistit jo kehnot.
Pikkuajossa ei surkea penkkikään haittaa. On meinaan Cross Activen kuskinpenkki huippu surkea! Selkä kipiä jo 40 min ajon jälkeen, oli huollon sijaisautona.Noin huonokuntoinen joutaa varhaiseläkkeelle jo kaksvitosena! Surullista!
- Anonyymi
Kiinostaa toisiksi vähiten kaikista autoista. Vähiten kiinnostaa luonnollisesti perus Varis.
- Anonyymi
paras tuossa luokassa on skoda scala, alkaen 21 tonnia ja hyvin varustein 24 donaa, revi siitä tojohönö
- Anonyymi
Aloituksessa nauratti eniten tämä kohta: "Auto vaikutti kokoistaan suuremmalta, ja 3-sylintelinen moottori liikutti autoa yllättävänkin liukkaasti. Auton hybridivoimalinja toimi erittäin mukavasti ja nykäyksettömästi. "
Yllättävänkin liukkaasti :DD
En edes tiedä mitä toi tarkoittraa tän auton ollessa kyseessä.
Ei voi muuta ku ihmetellä ja nauraa.- Anonyymi
"Liukkaasti" eli renkaat, Bridgestonen varmaankin, ovat kuivalla asfaltillakin liukkaat.
- Anonyymi
Kai tähän saa Toyotan hieromasauvapenkit ilmastoinnilla ja lämmityksellä?
Kuuluuko tuoksu myös automaattiilmastointiin vakiona?- Anonyymi
saa noi erikoispenkit ja siksi on naisten suosiossa!
- Anonyymi
AJOKORTITON TROLLI VEDÄTTÄÄ IIRIOOTTEJA ! ! 18 H/VRK MIELIKUVITUS TUUBAA PALSTAT TÄYTEEN JA TE IIRIOOTIT RUOKITTE TROLLITEHDASTA ! ! EIKS TYHMYYS HÄVETÄ ! !
- Anonyymi
Paljonko saa vetää peräkärryä
- Anonyymi
Niin paljon kun haluaa, vaikka 24h/vrk.
- Anonyymi
Yaris Cross on vuonna 2022 top5 myydyimpien listalla, vuonna 2023 sijalla 2 ja ekana Corolla ja kolmantena RAV4. Näitä suomalaiset haluavat, koska ei tarvita typerää johtopelleilyä, pihiruokainen, lämmin, mukava ajaa, moderni ulkonäkö ja hyvät varusteet sekä taattu kestävyys, tiheä organisaatioverkosto maassamme ja paras takuupolitiikka sekä jälleenmyyntiarvo autoista paras.
- Anonyymi
Pakko se on nyt myydä, koska nämä sen jälkeen kielletään EU-alueella.
- Anonyymi
Jarppa cross on paperilla melko hidas mutta liikkui koeajolla mukavan pirtsakasti eikä jää jalkoihin. Kulutus naurettavan pieni 4-5 sataselle, koeajon keskikulutus 4.5.
- Anonyymi
Minäkin yllätyin koeajolla siihen, että auto liikkui varsinkin kaupunkiajossa paljon odotuksiani liukkaammin. Tojotan mainio hybridivoimalinja näytti taas voimansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin yllätyin koeajolla siihen, että auto liikkui varsinkin kaupunkiajossa paljon odotuksiani liukkaammin. Tojotan mainio hybridivoimalinja näytti taas voimansa.
Et ole varmaan mitään muuta kokeilut. Mutta jos odotukset ovat polkuauton tasolla niin ei tule pettymyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole varmaan mitään muuta kokeilut. Mutta jos odotukset ovat polkuauton tasolla niin ei tule pettymyksiä.
kyllä yaris ihan pirteästi kiihtyy tehoonsa nähden 0-70 km/h väliä, ja kyllä olen ajanut yli 300kw autoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä yaris ihan pirteästi kiihtyy tehoonsa nähden 0-70 km/h väliä, ja kyllä olen ajanut yli 300kw autoja.
Niin huippunopeus on se n 70? Toyotan mittarivirhe se minimi 10kmh.
Voi se tuntuu kiihtyvän mut todellinen kiihtyvyys on toinen juttu.
Jos kottero kiihtyy sataseen n12s ni on siinä jotain pahasti vialla.
Tohon hintaan kaikki kilpailijat menee ohi heittämällä.
Kaikki yli 8s lukemat on 80 lukua. ei 2022 eteen päin käy.
Jo Golffi menee alle 3s aikoja 0-100 eihän tojo jää ku noin 10s siitä?!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin yllätyin koeajolla siihen, että auto liikkui varsinkin kaupunkiajossa paljon odotuksiani liukkaammin. Tojotan mainio hybridivoimalinja näytti taas voimansa.
Pistäppä rinnalle vaikkapa Porsche Cayenne niin jäät variksenpaskallasi kuin seinään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin huippunopeus on se n 70? Toyotan mittarivirhe se minimi 10kmh.
Voi se tuntuu kiihtyvän mut todellinen kiihtyvyys on toinen juttu.
Jos kottero kiihtyy sataseen n12s ni on siinä jotain pahasti vialla.
Tohon hintaan kaikki kilpailijat menee ohi heittämällä.
Kaikki yli 8s lukemat on 80 lukua. ei 2022 eteen päin käy.
Jo Golffi menee alle 3s aikoja 0-100 eihän tojo jää ku noin 10s siitä?!?Aika ajattelematonta kirjoittelua. Ymmärrän kyllä, itsekkin kun kortin sain oli autossa tärkeintä. Miten kiihtyy ja mitä kulkee. Nyt on Yaris Cross paras peli, riittävä kulku, pieni kulutus, mukaan mahtuu tavaraa kun ja hinta laatu suhde varmasti kohdallaan. Ne ostaa uuden auton keillä on siihen varaa ja ne joilla ei, aikovat päätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ajattelematonta kirjoittelua. Ymmärrän kyllä, itsekkin kun kortin sain oli autossa tärkeintä. Miten kiihtyy ja mitä kulkee. Nyt on Yaris Cross paras peli, riittävä kulku, pieni kulutus, mukaan mahtuu tavaraa kun ja hinta laatu suhde varmasti kohdallaan. Ne ostaa uuden auton keillä on siihen varaa ja ne joilla ei, aikovat päätään.
Yhden koeajon perusteella Yaris Cross vaikutti olevan oikein hauska auto kaupunkiajossa. Maantiellä pieni moottori on vähän hengetön, mutta autohan onkin tehty perheen kauppakassiksi, joka sopii helposti kaikkien perheenjäsenten sekalaiseen pyöritykseen.
- Anonyymi
Tämän kokoluokan suvereeni valtias on pösöö 2008. Tietysti 8 lovisella automaatilla ja130 hepoisella mosalla.
- Anonyymi
Heh, puretekki menee rikki jo 50000 km jälkeen, surullisen kuuluisa thp=puretekki!!!
Rapeaa ranskista, tulikin nälkä, nakkarille mars. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, puretekki menee rikki jo 50000 km jälkeen, surullisen kuuluisa thp=puretekki!!!
Rapeaa ranskista, tulikin nälkä, nakkarille mars.Ennen oli mainos "Pure Jenkki!". Nyt on mainos Pösöllä että "Pura Techi!".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, puretekki menee rikki jo 50000 km jälkeen, surullisen kuuluisa thp=puretekki!!!
Rapeaa ranskista, tulikin nälkä, nakkarille mars.Nykyset ranskalaiset on kaikista laadukkaimpia kaaroja, japsit huonoimpia.
- Anonyymi
Rapeet ranskalaiset ovat nykyjään parhaita autoja. Pösöööö ja matka jatkuu. Puretekki ja on ajamisen iloa 😀
- Anonyymi
Hinausten iloa! Terv. Falck
- Anonyymi
Toyotakin on muuten Ranskalainen. Katsastustilastossa taas nähdään onko ne 20v oppinu tekemään siellä laatu autoja. Aiemmin sielä on ainakin ihan ykköslaatua tullut.
- Anonyymi
Siinä on tuo VW dsg joka ei kestä
- Anonyymi
Toyotan CVT tappaa ihmisiä kun kiihdyttelee omia aikojaan risteyksissä.
Tojolle tuli siitä kivat maksut, hyvin suuniteltuja vaihteistoja Toyotalla.
- Anonyymi
Testaa väistöä maantienopeuksilla vai uskallaks?
Voi kaatua tai päätyä ojaan kuten muutki korotetut tojot. - Anonyymi
Voi tuntua kivalta ja mukavalta kunnes istuu takaistuimelle monessa kun sitten lähinnä polvet suussa ja päätyy sitten joko volkkariin tai skodaan tuossa kokoluokassa.
- Anonyymi
Toyota on kehityksen "kärjessä" tällä mallilla.
Kuinka pitkälle menneisyyten pitää mennä et auto kiihtyy 0-100 11.5s
Mun mielestä se on hitaampi kuin 80-luvun nokivasarat.
Mutta ostakaa ostakaa.
Tässä kuitenkin vaihhtoehtoja samassa hintaluokassa. kannattas koeajaa sopiiko paremmin omaan käyttöösi.
https://youtu.be/6sUUtKlIdzk - Anonyymi
Mistä pelin saa ladata? Onko se ainostaan window pc-peli vai konsolille?
Pelin nimi ei houkuta, mutta jos ilmainen niin lapset saa sitä sohimaan aikansa.... - Anonyymi
odotamme innolla korjaamoilla seisovia yariss crosseja ja RIVEJÄ NIIDEN RIKKOONTUNEITA MOOTTOREITA.
Takuu ei korvaa (kulluva osa)
Samaan hintaan saa (36-40.000 hyvän sähköauton.
Kuten vaikka ID3 en tieä mitä ID4 maksaa?
Mutta on noita muitakin sähköautoja.
Volkswagen ID.3
Pure Performance City 110 kW, akku 45 kWh *** Korko 0,95% kulut
36 654 € - Anonyymi
onko continentaalit huonot nastarenkaat kun esittelyauto huono ajaa maantiellä?
missä suuntavakaus? - Anonyymi
Komea auto, kauppa tulee käymään.
- Anonyymi
Ehkä joku tykkää ostaa 80 luvun ominaisuuksilla olevan auton.
Itse hankkisin mielummin vaikka tällaisen: https://youtu.be/yzfDLmMJUR8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku tykkää ostaa 80 luvun ominaisuuksilla olevan auton.
Itse hankkisin mielummin vaikka tällaisen: https://youtu.be/yzfDLmMJUR8Tuokin hankki: https://m.youtube.com/watch?v=9wgQ8TP1yuw
Hahahhahhaahhaaaaa!
- Anonyymi
Autoexpress parivertailu: "Valitettavasti mukavuus ei ole vahvuus. Vaikka ajo on kohtuullista pienillä nopeuksilla – paremmin kuin Kialla – mitä nopeammin ajaa, sitä huonommaksi se menee. Epätasaisuudet saavat auton tärisemään, kun taas erilaiset tienpinnat vaikuttavat merkittävästi matkustamon meluun. Erityisen huonoja ovat betoniset moottoritiet."
- Anonyymi
Kehitysmaissa on betoniteitä.
Suomessa tuo huippu-Toyota menee kärkikymmenikköön kevyesti. Onhan se laatupeli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitysmaissa on betoniteitä.
Suomessa tuo huippu-Toyota menee kärkikymmenikköön kevyesti. Onhan se laatupeli.Suomessa uraisia risaisia asfaltteja, musiikkia Tojomiehen korville.
- Anonyymi
Ja betonisia moottoriteitä Suomi on täynnä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja betonisia moottoriteitä Suomi on täynnä?
Läheppä vittu vanhan Itä-saksan puolelle ajamaan autobaanaa niin betonilaatoista tehtyjä ovat, Hitlerin ajan perua. yaris cross tutisee semmosessa. ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läheppä vittu vanhan Itä-saksan puolelle ajamaan autobaanaa niin betonilaatoista tehtyjä ovat, Hitlerin ajan perua. yaris cross tutisee semmosessa. ei kiitos.
Siellä ei ole kuin vanhoja stasitovereita itäskoodissaan. Ei länsi-ihminen halua kurjuutta katsoomaan itäsaksaan tsekkoslovakiaan, romaniaan hihhhii.
- Anonyymi
ajappa yli 70 km/h niin melu valtava ja tiivisteiden kautta ovesta suhina korviin
laita korvatulpat matka-ajoon- Anonyymi
Näin tein, kyllä nyt jyrisee selvästi vähemmän golffissani, kiitos vinkistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tein, kyllä nyt jyrisee selvästi vähemmän golffissani, kiitos vinkistä.
Volkkari sentään liikahtaa rivakasti. Tojotuhnu voi verrata mopoautoon niin kiihtyvyyden osalta kuin ajoominaisuuksiltaan. Naurettaavii tuhnuja noi tojot nykyisin.
Ei tollasii hidasajoneuvoja kuuluis päästää liikenteeseen ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkari sentään liikahtaa rivakasti. Tojotuhnu voi verrata mopoautoon niin kiihtyvyyden osalta kuin ajoominaisuuksiltaan. Naurettaavii tuhnuja noi tojot nykyisin.
Ei tollasii hidasajoneuvoja kuuluis päästää liikenteeseen ollenkaan.mä lupaan mennä ohi variksesta omalla tarktorimönkkärillä jota on viritetty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkari sentään liikahtaa rivakasti. Tojotuhnu voi verrata mopoautoon niin kiihtyvyyden osalta kuin ajoominaisuuksiltaan. Naurettaavii tuhnuja noi tojot nykyisin.
Ei tollasii hidasajoneuvoja kuuluis päästää liikenteeseen ollenkaan.Viritetty mopoauto menee tosta ohi heittäen
- Anonyymi
Miksi ensiasennusrenkaatkin piti valita melun mukaan? Eipä ole ennen kuultu.
https://www.mynewsdesk.com/fi/goodyear/pressreleases/goodyear-efficientgrip-performance-2-valittu-ensiasennusrenkaaksi-toyota-yaris-crossiin-3098761- Anonyymi
Ei ne melua. Älä huolehdi. Korvatulppia saa motonetistä halvalla.
https://www.motonet.fi/fi/kategoria/2970/431183/Kuulosuojaimet-ja-korvatulpat
Ota samalla motonetistä hitaan ajneuvon kolmio:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/481299/Hitaan-ajoneuvon-kolmio
Noi pitäis olla kaikissa Tojoissa vakiovarusteina! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne melua. Älä huolehdi. Korvatulppia saa motonetistä halvalla.
https://www.motonet.fi/fi/kategoria/2970/431183/Kuulosuojaimet-ja-korvatulpat
Ota samalla motonetistä hitaan ajneuvon kolmio:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/481299/Hitaan-ajoneuvon-kolmio
Noi pitäis olla kaikissa Tojoissa vakiovarusteina!Taisit jäädä Toyotalle kiihdytyksessä kun noin on jäänyt traumoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit jäädä Toyotalle kiihdytyksessä kun noin on jäänyt traumoja.
Osta se Tojo ja tuu kokeilemaan. Mulle käy kyllä.
Kai me mennään rasalle ettei liikenne turvallisuutta vaaranneta?
Sopiiko et voittaja saa hävinneen kulkuneuvon?
Kai sun tojo on sun oma ettei mun tarvii sun osamaksuja maksella?
- Anonyymi
MITÄ TEKEE AUTOLLA,JONKA POTKU EI RIITÄ EDES TRAKTORIN OHITTAMISEEN. Nyt uusiin tojoihin onkin laittettu vähän jytyä lisää,
- Anonyymi
Yaris Cross Intense 5-ovinen Alkaen 34 108,59 € + tarvittavat varusteet.
Anteeksi nyt mutta melkein samaan hintaan saa Mazda CX-30 nelivetosen auton mikä tuntuu tohjoon verrattuna oikealta autolta.
https://www.delta.fi/fi/autot/mazda-cx-30-awd-2-0-m-hybrid-e-skyactiv-x-homura-mt-186hv-2024-1000301260?category=u
- Anonyymi
TROOOOOLLL ! ! TROLLITEHTAAN AVAUS ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI TROLLITEHTAAN NARSU AAAUUTISTI KEEEHARI VAAAJUUUK LAITOSHOIDOKKI TROLLIA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Mikä sinua ahdistaa, koska pitää aina huutaa?
- Anonyymi
Crossin jakkaralla ei istu 100 km pidempää matkaa, istuinosa aivan liian lyhyt. Kyynärnojatkin ihan typerästi suunniteltu, kovaa materiaalia, eri korkeuksilla ja etäisyydellä pituussuunnassa.
- Anonyymi
Kyllä minä istuin.
- Anonyymi
Ja Active sekä Intense-varustetasolla ei saa istuimeen säädettävää ristiseläntukea! Merkittävä puute. Koeajolla jo 30 min kohdalla alkoi alaselkääni särkeä ja tunnin koeajolenkin jälkeen sain kunnon iskiasoireiston jalkojen puutumisineen päälle. Vaikka penkkiä miten sääteli, ei auttanut. Surkeat on myös Toyotan ikuisesti käyttämät portaalliset selkänojasäädöt ja penkin etureunan korkeutta ei saa erikseen säädettyä, ja istuinosa on lyhyt ja perusversoissa pehmeän vetelä.
Typerää että vasta tuhansia euroja kalliimmissa Style- jne on vasta ristiseläntuen säätö ja parempi penkin muoto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä istuin.
et oo istunut ei oo totta
- Anonyymi
vai liikkui liukkaasti? ei taatusti pääse ohi edes bussista.
- Anonyymi
Huvinsa kaikilla, mennä Toyota kauppaan.
- Anonyymi
Hyvin näyttää myyvän, hyvä ja ilmeisen haluttu auto.
- Anonyymi
Ihmeen haluttu auto.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/5bc496ff-e41f-44f0-bc3c-64db3cda8f32 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeen haluttu auto.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/5bc496ff-e41f-44f0-bc3c-64db3cda8f32Tojotistin vaatimukset uudelle autolle: pieni bensankulutus, katsastusvarmuus, hyvä jälleenmyyntiarvo, Relax-turva. Muulla ei ole väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotistin vaatimukset uudelle autolle: pieni bensankulutus, katsastusvarmuus, hyvä jälleenmyyntiarvo, Relax-turva. Muulla ei ole väliä.
Toyota aiheuttaa eniten vilituksia!
https://www.kaleva.fi/hybridi-hyytyi-oulun-pakkasilla-alexey-zerkin-on-k/4207162#kommentit
Eikä toimi talvella:
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/5b-2022/toyota-yaris-15-hybrid-active-yariksen-jarruvika-jai-mysteeriksi/
Mikä niissä on hyvää? Ei mikään merkki ole huonompi kuin Toyota.
- Anonyymi
Tuli tehtyä Crossista Auto vuodeksi -sopimus. Katsotaan nyt sitten, miltä auto maistuu. Eniten huolettaa talvikäyttö, akkuvikaisia näyttäisi joillakin olleen. Toivottavasti ei tarvitse hinuria tilailla. Muutenhan tojot olleet luotettavia, 2x Yaris, Avensis ja Prius aiemmin koettuja, hyvin niillä pärjäsi.
- Anonyymi
Vika ei ole akussa vaan akun latauksessa.
- Anonyymi
Toyota on hyvä ja kestävä auto mutta miksi ihmeessä yleensäkkään ostaisi hybridi-autoa (lue:tuplavikaisuus) , vanhemmiten varmasti enempi ongelmia kuin pa-, tai täyssähköautossa , ja sen tietää mitä se taas meinaa arvonalenemalle .
- Anonyymi
Lada tais myös olla joskus suomen myydyin ja sitä kehuttiin kuinka hyvä ja luotettava peli se on.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384208- 892049
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152021Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi611661Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541472Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341437VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1021352- 741246
- 981171
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181080