Arvoisat ja rakkaat kanssalesbot.
Ikävöin ääntänne, ikävöin leppoisaa jutustelua kanssanne. Missä olette?
Palstalla kaikuu nyt ylimpänä trollien ääni. Mitä voimme asialle tehdä? Hukkuuko tämäkin vaatimaton aloitus trollien huutoon?
Luovutetaanko vai pelastetaanko palsta?
Tämän palstan trollit
29
735
Vastaukset
- Anonyymi
Täällähän minä. Parasta on kai odottaa huutamisen loppumista ja olla reagoimatta epäasialliseen keskusteluun.
- Anonyymi
Pidän tästä tyylikkäästä suunnitelmasta 😌
Hmm.. monikossa tuo trollit. Mä sanoisin, jotta tällä palstalla huutelee tällä hetkellä yks, mutta monen eestä.
- Anonyymi
Itse asiassa yksi vanhempi huutelija on osoittanut palailemisen merkkejä
- Anonyymi
Vieläkö äänestät kepua?
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö äänestät kepua?
Jep, jep, jatkapa itekses. Et saa ääntä ainakaan multa.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mites se sun ihastus silloin vuosina 2016-2017? Vai oliko se vuosi 2015?
- Anonyymi
Tämä sinun ihastus oli niin kutsuttu mielikuvitusolento?
- Anonyymi
Mitä et osannut vuonna 2016?
Sen mä sulle tässä nyt vielä sanon, jotta jos olisit mulle tuttu tai läheinen, niin olisin erittäin huolissani sun voinnistasi. Toivottavasti saat apua!
Sen mä sulle tässä nyt vielä sanon, jotta jos olisit mulle tuttu tai läheinen, niin olisin erittäin huolissani sun voinnistasi. Toivottavasti saat apua!
Veit jalat suustani. Samat ajatukset.
- Anonyymi
Joku luulee vielä Idän trolliksi jotakuta ja käy murhaamassa sen. Oho! Se olikin kateellinen, itseään inhoava ja muita haukkuva, epärehellinen ja muiden koneelta kirjoitteleva narsistinen tavis lepakko.
- Anonyymi
Eikös poliisejakin ole kääntynyt itään päin?
- Anonyymi
Joku hullu Lilli 5 vee vaan siellä trollailee huomionkipeyttään…
- Anonyymi
Pankaa webcamit toimimaan.
Kuuluu ääniä: Uuh, ohhohhoija, auts auts nähdään uudestaan vuonna 2040 ymv.- Anonyymi
Terveisin pikku Lilli
- Anonyymi
Aamuyön kevennys: saispa upottaa naamansa lämpimiin rintoihin.
- Anonyymi
Mä en ole vielä ymmärtänyt näitä häiriköitä täällä. Mitä siitä saa irti? Onko ne jotain lapsia vai mielenvikaisia aikuisia? Olis kyllä kiva, että tätä sivustoa vähän valvottaisiin. Mukava olis keskustella ilman tota jatkuvaa ärsyttämistä.
- Anonyymi
Sekavaa itseilmaisun 😶
- Anonyymi
Hei vaan, aloittaja, ja kiitos keskustelunavauksesta!
Tämä lesbous, mitä ikinä sana nykyisin tarkoittakaan, on ihmisiä yhdistävänä tekijänä samaa luokkaa kuin ihonväri, pituus tai paino, joten koko kansan kirjo on tuon nimikkeen alla tavattavissa. Ja eri segmentit pitävät vaihtelevasti ääntä itsestään. Tässä joku jo totesikin, että parasta odottaa huutamisen loppumista ja olla reagoimatta epäasialliseen keskusteluun, mutta ei se huutaminen taida loppua ennenkuin joku virittelee palstan ja ryhtyy sen itsevaltaiseksi moderaattoriksi.
Toinen vaihtoehto ovat fb-ryhmät, mutta niiden myötä häviää anonymiteetti, jota ainakin itse sometouhuun melko nuivasti suhtautuvana arvostan. Joskus olen paria Reddit-palstaa seuraillut, mutta porukka on melko nuorta ja meemikeskeistä ja postaukset osastoa "tell us we're cute - awww you're so cute", enkä itse löytänyt teemoista hirveästi kosketuspintaa. Kokonaisuudessaan vaikuttaa siltä, että XX XX -kromosomikombolla varustettujen ihmisten kahdenkeskiselle rakkaudelle ym. edesottamuksille omistettua foorumia on vaikea löytää oikein mistään.
Olisi mukava kuulla ihmisten ajatuksia siitä, millainen keskustelupalsta olisi mieleinen ja millaisia näkökohtia tulisi ottaa huomioon. Itselleni riittäisi se, että enemmistöä uuvuttavat keskustelijat voisi (edellämainitun itsevaltaisen moderaattorin tai briljantin tekoälyn toimesta) siivota erillisiin privaatti-threadeihin ratkomaan keskinäiset erimielisyytensä. Tuleeko kenellekään mieleen muita ajatuksia? Olettaen, että tämä 2 viikkoa sitten aloitettu threadi ei ole jo armotta vanhentunut. :D Vähän nykyajan ilmiöistä jälkeenjääneenä täytyy nyt kohteliaasti kysyä etten kai minä ole ns. ”Trolli”? Se kuulostaa niin salamyhkäisen jännittävältä että salaa toivoisin olevani sellainen ☺️
- Anonyymi
Marganiitaritar.
Tykkäät rasvata naisesi joka paikasta?🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marganiitaritar.
Tykkäät rasvata naisesi joka paikasta?🤗Margariinitar joskus uudissanani voi olla virheellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marganiitaritar.
Tykkäät rasvata naisesi joka paikasta?🤗Saattais lähtee tilanne käsistä😉 mul yks fantasia kohon sisältyy aurinkorasvaa.😁
Anonyymi kirjoitti:
Saattais lähtee tilanne käsistä😉 mul yks fantasia kohon sisältyy aurinkorasvaa.😁
😁 Oivariinitar, Benecoltar, Keijutar...
Noch, tämän jing on kuitenkin faunatar 😉- Anonyymi
flooratar kirjoitti:
😁 Oivariinitar, Benecoltar, Keijutar...
Noch, tämän jing on kuitenkin faunatar 😉Nyt on älykästä sanailua, tykkään!
- Anonyymi
johon*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383349Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742900Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2261829Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641768- 631749
- 581455
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa841299Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3281177Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062