Tämän palstan trollit

Anonyymi

Arvoisat ja rakkaat kanssalesbot.
Ikävöin ääntänne, ikävöin leppoisaa jutustelua kanssanne. Missä olette?
Palstalla kaikuu nyt ylimpänä trollien ääni. Mitä voimme asialle tehdä? Hukkuuko tämäkin vaatimaton aloitus trollien huutoon?
Luovutetaanko vai pelastetaanko palsta?

29

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällähän minä. Parasta on kai odottaa huutamisen loppumista ja olla reagoimatta epäasialliseen keskusteluun.

• Anonyymi

Pidän tästä tyylikkäästä suunnitelmasta 😌

• Hmm.. monikossa tuo trollit. Mä sanoisin, jotta tällä palstalla huutelee tällä hetkellä yks, mutta monen eestä.

• Anonyymi

Itse asiassa yksi vanhempi huutelija on osoittanut palailemisen merkkejä

• Anonyymi

Vieläkö äänestät kepua?

• Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö äänestät kepua?

Jep, jep, jatkapa itekses. Et saa ääntä ainakaan multa.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Mites se sun ihastus silloin vuosina 2016-2017? Vai oliko se vuosi 2015?

• Anonyymi

Tämä sinun ihastus oli niin kutsuttu mielikuvitusolento?

• Anonyymi

Mitä et osannut vuonna 2016?

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Sen mä sulle tässä nyt vielä sanon, jotta jos olisit mulle tuttu tai läheinen, niin olisin erittäin huolissani sun voinnistasi. Toivottavasti saat apua!

• Suatana

Sen mä sulle tässä nyt vielä sanon, jotta jos olisit mulle tuttu tai läheinen, niin olisin erittäin huolissani sun voinnistasi. Toivottavasti saat apua!

Veit jalat suustani. Samat ajatukset.

• Suatana kirjoitti:

Veit jalat suustani. Samat ajatukset.

Jep 🙄

• Anonyymi

Joku luulee vielä Idän trolliksi jotakuta ja käy murhaamassa sen. Oho! Se olikin kateellinen, itseään inhoava ja muita haukkuva, epärehellinen ja muiden koneelta kirjoitteleva narsistinen tavis lepakko.

• Anonyymi

Eikös poliisejakin ole kääntynyt itään päin?

• Anonyymi

Joku hullu Lilli 5 vee vaan siellä trollailee huomionkipeyttään…

• Anonyymi

Pankaa webcamit toimimaan.
      Kuuluu ääniä: Uuh, ohhohhoija, auts auts nähdään uudestaan vuonna 2040 ymv.

• Anonyymi

Terveisin pikku Lilli

• Anonyymi

Aamuyön kevennys: saispa upottaa naamansa lämpimiin rintoihin.

• Suatana

Aamen. 🙏

• Anonyymi

Mä en ole vielä ymmärtänyt näitä häiriköitä täällä. Mitä siitä saa irti? Onko ne jotain lapsia vai mielenvikaisia aikuisia? Olis kyllä kiva, että tätä sivustoa vähän valvottaisiin. Mukava olis keskustella ilman tota jatkuvaa ärsyttämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Sekavaa itseilmaisun 😶

• Anonyymi

Hei vaan, aloittaja, ja kiitos keskustelunavauksesta!

Tämä lesbous, mitä ikinä sana nykyisin tarkoittakaan, on ihmisiä yhdistävänä tekijänä samaa luokkaa kuin ihonväri, pituus tai paino, joten koko kansan kirjo on tuon nimikkeen alla tavattavissa. Ja eri segmentit pitävät vaihtelevasti ääntä itsestään. Tässä joku jo totesikin, että parasta odottaa huutamisen loppumista ja olla reagoimatta epäasialliseen keskusteluun, mutta ei se huutaminen taida loppua ennenkuin joku virittelee palstan ja ryhtyy sen itsevaltaiseksi moderaattoriksi.

Toinen vaihtoehto ovat fb-ryhmät, mutta niiden myötä häviää anonymiteetti, jota ainakin itse sometouhuun melko nuivasti suhtautuvana arvostan. Joskus olen paria Reddit-palstaa seuraillut, mutta porukka on melko nuorta ja meemikeskeistä ja postaukset osastoa "tell us we're cute - awww you're so cute", enkä itse löytänyt teemoista hirveästi kosketuspintaa. Kokonaisuudessaan vaikuttaa siltä, että XX + XX -kromosomikombolla varustettujen ihmisten kahdenkeskiselle rakkaudelle ym. edesottamuksille omistettua foorumia on vaikea löytää oikein mistään.

Olisi mukava kuulla ihmisten ajatuksia siitä, millainen keskustelupalsta olisi mieleinen ja millaisia näkökohtia tulisi ottaa huomioon. Itselleni riittäisi se, että enemmistöä uuvuttavat keskustelijat voisi (edellämainitun itsevaltaisen moderaattorin tai briljantin tekoälyn toimesta) siivota erillisiin privaatti-threadeihin ratkomaan keskinäiset erimielisyytensä. Tuleeko kenellekään mieleen muita ajatuksia? Olettaen, että tämä 2 viikkoa sitten aloitettu threadi ei ole jo armotta vanhentunut. :D

• Vähän nykyajan ilmiöistä jälkeenjääneenä täytyy nyt kohteliaasti kysyä etten kai minä ole ns. ”Trolli”? Se kuulostaa niin salamyhkäisen jännittävältä että salaa toivoisin olevani sellainen ☺️

• Anonyymi

Marganiitaritar.
        Tykkäät rasvata naisesi joka paikasta?🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marganiitaritar.

Margariinitar joskus uudissanani voi olla virheellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marganiitaritar.

Saattais lähtee tilanne käsistä😉 mul yks fantasia kohon sisältyy aurinkorasvaa.😁

• Anonyymi kirjoitti:

Saattais lähtee tilanne käsistä😉 mul yks fantasia kohon sisältyy aurinkorasvaa.😁

😁 Oivariinitar, Benecoltar, Keijutar...
        Noch, tämän jing on kuitenkin faunatar 😉

• Anonyymi
        flooratar kirjoitti:

😁 Oivariinitar, Benecoltar, Keijutar...
        Noch, tämän jing on kuitenkin faunatar 😉

Nyt on älykästä sanailua, tykkään!

• Anonyymi

johon*

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Töistä lomautettu Jasmiina äimän käkenä Big Brother -voitosta - 30 000 euroa rikkaampana kotiin!

Hämmentynyt Jasmiina voitti kireässä kisassa Big Brother Suomi -realityn. Jasmiina sai äänistä 50,1% ja Aki 49,9%. Voittiko mielestäsi oikea kisaaja?
      Big Brother
      197
      8478
    2. Esko Eerikäinen tuo kolumbialaisen äitinsä tv:seen: Pieni Esko tuli vain 10-vuotiaana yksin Suomeen

Tiesitkö, että pieni Esko lähetettiin Kolumbian vaaroista yksin vain 10-vuotiaana Suomeen? Lähtiessään Kolumbiasta Esko sai äidiltään muistoksi yhden
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      6411
    3. Some liekeissä! Mikko Leppilampi jättää TTK:n - Kollegat ylistävät: "Huikea ja uniikki", "The best"

Mikko Leppilampi teki kyllä huikean uran Tanssii Tähtien Kanssa -juontajana, yhteensä 10 kautta. Mitä luulet, kuka mahtaa astua Leppilammen saappaisii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      3854
    4. Onko Saramon Pekka Kiira Korven nyksä?

Eikös Saramo lopettanut, Kiirahan sanoi, että ei ole urheilija ENÄÄ, voi olla entinen!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      3227
    5. Onnea Tanssii Tähtien Kanssa -kisan voitosta, Ernest Lawson!

TTK:n voitti pystymetsästä tanssiparketille tullut Ernest Lawson ja Anniina-ope. Valitsiko kansa oikein ja voittiko oikea pari, mitä mieltä olet? ht
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2222
    6. Pikkaraisen ulosanti instassa

Onko sillä kaikki kotona yläkerrassa... Miten lapsellisia kommentteja sillä on insta kuvissa. Laitan auringon nukkumaan. Mennään ostamaan kaunoluisti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1879
    7. Kyllä noita sun silmiä

kattelis mielellään.
      Ikävä
      69
      1562
    8. "MUKANA KU PERÄPUKAMA!!" Janni Hussi paljastaa uudet kuviot pörrökaverin kanssa somessa!

Oho! Janni Hussi paljastaa into piukena somessa uudesta aluevaltauksestaan. Postauksessa ei sanoja säästellä: https://www.suomi24.fi/viihde/mukana-ku-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      1462
    9. Olen rakastunut suhun

Joten kerro miten mun pitää toimia, että saan sun tunteet selville ilman kiusaantunutta ilmapiiriä? 💘
      Ikävä
      65
      1453
    10. Tässä täytyy olla jotakin erikoista

En voi ymmärtää muuten, miksi niin koukutat minua, ja minun kokemukseni on, että me kohtaamme jollakin syvällisemmällä tasolla. Eikä tunne muutu eikä
      Ikävä
      87
      1412
    Aihe