Tämän palstan trollit

Anonyymi

Arvoisat ja rakkaat kanssalesbot.
Ikävöin ääntänne, ikävöin leppoisaa jutustelua kanssanne. Missä olette?
Palstalla kaikuu nyt ylimpänä trollien ääni. Mitä voimme asialle tehdä? Hukkuuko tämäkin vaatimaton aloitus trollien huutoon?
Luovutetaanko vai pelastetaanko palsta?

29

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällähän minä. Parasta on kai odottaa huutamisen loppumista ja olla reagoimatta epäasialliseen keskusteluun.

      • Anonyymi

        Pidän tästä tyylikkäästä suunnitelmasta 😌


    • Hmm.. monikossa tuo trollit. Mä sanoisin, jotta tällä palstalla huutelee tällä hetkellä yks, mutta monen eestä.

      • Anonyymi

        Itse asiassa yksi vanhempi huutelija on osoittanut palailemisen merkkejä


      • Anonyymi

        Vieläkö äänestät kepua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö äänestät kepua?

        Jep, jep, jatkapa itekses. Et saa ääntä ainakaan multa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, jep, jatkapa itekses. Et saa ääntä ainakaan multa.

        Mites se sun ihastus silloin vuosina 2016-2017? Vai oliko se vuosi 2015?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, jep, jatkapa itekses. Et saa ääntä ainakaan multa.

        Tämä sinun ihastus oli niin kutsuttu mielikuvitusolento?


      • Anonyymi

        Mitä et osannut vuonna 2016?


      • Sen mä sulle tässä nyt vielä sanon, jotta jos olisit mulle tuttu tai läheinen, niin olisin erittäin huolissani sun voinnistasi. Toivottavasti saat apua!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sen mä sulle tässä nyt vielä sanon, jotta jos olisit mulle tuttu tai läheinen, niin olisin erittäin huolissani sun voinnistasi. Toivottavasti saat apua!

        Veit jalat suustani. Samat ajatukset.


      • Suatana kirjoitti:

        Veit jalat suustani. Samat ajatukset.

        Jep 🙄


    • Anonyymi

      Joku luulee vielä Idän trolliksi jotakuta ja käy murhaamassa sen. Oho! Se olikin kateellinen, itseään inhoava ja muita haukkuva, epärehellinen ja muiden koneelta kirjoitteleva narsistinen tavis lepakko.

      • Anonyymi

        Eikös poliisejakin ole kääntynyt itään päin?


      • Anonyymi

        Joku hullu Lilli 5 vee vaan siellä trollailee huomionkipeyttään…


    • Anonyymi

      Pankaa webcamit toimimaan.
      Kuuluu ääniä: Uuh, ohhohhoija, auts auts nähdään uudestaan vuonna 2040 ymv.

      • Anonyymi

        Terveisin pikku Lilli


    • Anonyymi

      Aamuyön kevennys: saispa upottaa naamansa lämpimiin rintoihin.

      • Aamen. 🙏


    • Anonyymi

      Mä en ole vielä ymmärtänyt näitä häiriköitä täällä. Mitä siitä saa irti? Onko ne jotain lapsia vai mielenvikaisia aikuisia? Olis kyllä kiva, että tätä sivustoa vähän valvottaisiin. Mukava olis keskustella ilman tota jatkuvaa ärsyttämistä.

      • Anonyymi

        Sekavaa itseilmaisun 😶


    • Anonyymi

      Hei vaan, aloittaja, ja kiitos keskustelunavauksesta!

      Tämä lesbous, mitä ikinä sana nykyisin tarkoittakaan, on ihmisiä yhdistävänä tekijänä samaa luokkaa kuin ihonväri, pituus tai paino, joten koko kansan kirjo on tuon nimikkeen alla tavattavissa. Ja eri segmentit pitävät vaihtelevasti ääntä itsestään. Tässä joku jo totesikin, että parasta odottaa huutamisen loppumista ja olla reagoimatta epäasialliseen keskusteluun, mutta ei se huutaminen taida loppua ennenkuin joku virittelee palstan ja ryhtyy sen itsevaltaiseksi moderaattoriksi.

      Toinen vaihtoehto ovat fb-ryhmät, mutta niiden myötä häviää anonymiteetti, jota ainakin itse sometouhuun melko nuivasti suhtautuvana arvostan. Joskus olen paria Reddit-palstaa seuraillut, mutta porukka on melko nuorta ja meemikeskeistä ja postaukset osastoa "tell us we're cute - awww you're so cute", enkä itse löytänyt teemoista hirveästi kosketuspintaa. Kokonaisuudessaan vaikuttaa siltä, että XX XX -kromosomikombolla varustettujen ihmisten kahdenkeskiselle rakkaudelle ym. edesottamuksille omistettua foorumia on vaikea löytää oikein mistään.

      Olisi mukava kuulla ihmisten ajatuksia siitä, millainen keskustelupalsta olisi mieleinen ja millaisia näkökohtia tulisi ottaa huomioon. Itselleni riittäisi se, että enemmistöä uuvuttavat keskustelijat voisi (edellämainitun itsevaltaisen moderaattorin tai briljantin tekoälyn toimesta) siivota erillisiin privaatti-threadeihin ratkomaan keskinäiset erimielisyytensä. Tuleeko kenellekään mieleen muita ajatuksia? Olettaen, että tämä 2 viikkoa sitten aloitettu threadi ei ole jo armotta vanhentunut. :D

    • Vähän nykyajan ilmiöistä jälkeenjääneenä täytyy nyt kohteliaasti kysyä etten kai minä ole ns. ”Trolli”? Se kuulostaa niin salamyhkäisen jännittävältä että salaa toivoisin olevani sellainen ☺️

      • Anonyymi

        Marganiitaritar.
        Tykkäät rasvata naisesi joka paikasta?🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marganiitaritar.
        Tykkäät rasvata naisesi joka paikasta?🤗

        Margariinitar joskus uudissanani voi olla virheellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marganiitaritar.
        Tykkäät rasvata naisesi joka paikasta?🤗

        Saattais lähtee tilanne käsistä😉 mul yks fantasia kohon sisältyy aurinkorasvaa.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattais lähtee tilanne käsistä😉 mul yks fantasia kohon sisältyy aurinkorasvaa.😁

        😁 Oivariinitar, Benecoltar, Keijutar...
        Noch, tämän jing on kuitenkin faunatar 😉


      • Anonyymi
        flooratar kirjoitti:

        😁 Oivariinitar, Benecoltar, Keijutar...
        Noch, tämän jing on kuitenkin faunatar 😉

        Nyt on älykästä sanailua, tykkään!


    • Anonyymi

      johon*

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe