Jokaisen vastauksessa alussa Melody päästi suustaan tuon merkillisen pohtivan ääääm öööm- äänen. Varmasti oli epävarma mitä vastaa ja jännitti kovasti, sitä mitä päästelee suustaan ja mitä ja miten puhuu muista asukkaista.
Ääääääm ööööm Melody studiossa
7
104
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän kuin joidenkin niinkuttaminen. Kerrankin koosteet joissa näkyi ja kuului muutkin asukkaat, eikä pelkästään V- Miina.
- Anonyymi
Ihmetytti, kun kahdessa eri haastatteluissa oli eri voittajasuosikit. Muuttiko mieltään vai oliko kirjotettu väärin?
- Anonyymi
Äly ei riittänyt vastata toisen esittämiin kysymyksiin.
- Anonyymi
Tais pikkasen nolottaa mitä sai talossa aikaseksi, ei vilkassukaan kameraan.
- Anonyymi
Niinpä, ja hyvin yritti pestä itsensä pois siitä Akille ilkeilystä ja irvimisestä.
- Anonyymi
Oli jotenkin luihun ja vaivaantuneen oloinen. Häkeltynyt kai saamastaan kielteisestä palautteesta. Siksi ihan jumissa.
- Anonyymi
Ja edellisenä yönä oli pitkästä aikaa saanut kunnolla........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739