Ei sureta tuppakkaa vetävien nuorten puolesta

Anonyymi

Aikuiset koukuttuivat tupakkaan nuorina kun sen vaarallisuutta ei vielä läheskään täysin tiedetty ja he pitivät sitä harmittomana kokeiluna ja heitä käy sääliksi mutta nykynuoria kuten minua on 100%varmasti tiedotettu näistä vaaroista ja siitä huolimatta jotkut heistä polttavat. Eilen pari koulukaveria tarjosi tupakkaa mulle välkällä ja kun kieltäydyin niin multa alettiin kysellä et ooks sä nössö ym paskaa🤬 mä siihen sit vastasin että älkää sitten itkekö kun olette keski-ikäisinä letkuissa sairaalassa ja mä nauran räkäiset naurut lasin toisella puolen vaimon ja lapsien kanssa jotka hekin olisi voineet saada ilman tupakointia :D

2

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keski ikäisenä oot muutenki nii puutunu ja elämänsä nähny että ei ainakaan minua kiinnosta vaikka siellä olis jeesus ikkunan takana nauramassa

• Taitaa olla nyt projisoinnit päällä kun jäit yksin kun muut menivät polttamaan. Jotkut veti ekalla luokalla ekan kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      35
      4595
    2. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      107
      3174
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      236
      3088
    4. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      124
      2318
    5. 91
      1445
    6. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      29
      1238
    7. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      159
      1078
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      60
      942
    9. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      122
      917
    10. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      33
      757
    Aihe