Aikuiset koukuttuivat tupakkaan nuorina kun sen vaarallisuutta ei vielä läheskään täysin tiedetty ja he pitivät sitä harmittomana kokeiluna ja heitä käy sääliksi mutta nykynuoria kuten minua on 100%varmasti tiedotettu näistä vaaroista ja siitä huolimatta jotkut heistä polttavat. Eilen pari koulukaveria tarjosi tupakkaa mulle välkällä ja kun kieltäydyin niin multa alettiin kysellä et ooks sä nössö ym paskaa🤬 mä siihen sit vastasin että älkää sitten itkekö kun olette keski-ikäisinä letkuissa sairaalassa ja mä nauran räkäiset naurut lasin toisella puolen vaimon ja lapsien kanssa jotka hekin olisi voineet saada ilman tupakointia :D
Ei sureta tuppakkaa vetävien nuorten puolesta
Anonyymi
2
135
Vastaukset
- Anonyymi
Keski ikäisenä oot muutenki nii puutunu ja elämänsä nähny että ei ainakaan minua kiinnosta vaikka siellä olis jeesus ikkunan takana nauramassa
Taitaa olla nyt projisoinnit päällä kun jäit yksin kun muut menivät polttamaan. Jotkut veti ekalla luokalla ekan kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104868- 62863
- 45834
- 48771
- 49684
- 31639
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38526