Romusenseillä menee kuukaudet ja päivämäärät sekaisin. Torstaina on vasta 11. päivä marraskuuta. Huomenna illalla ajetaan 6 tuntia ja jäädään yöksi, torstai- aamuna ajellaan perille.
Käydään torstaina mopoilla katsomassa hyvät perhekelpoiset leirimestat valmiiksi.
Hieman tuossa hymyilytti kun katselin netistä kuvia noista Chiang Main reiteistä. Tuli mieleen kun romusensei naureskeli meikäläisen "suomalaiselle mäntypöydälle" joskus siinä määrin että laati siitä useita aloituksia zoomaten ja askarrellen.
Ei sattunut sensei jostakin syystä tietämään että Chiang Maissakin on vuoriseudulla mäntymetsiä. https://ibb.co/SmC9B4r
Aiemmista Chiang Main omista kuvistani romusensei ei ole tunnistanut yhtäkään, ei edes kuvaa Thaimaan korkeimmasta vuoresta jossa jokaikinen Thaimaassa enemmän matkannut on käynyt.
Se on ollut vuosi 2008 kun punkero on käynyt äitin kanssa Chiang Maissa ja päässyt sadan euron Vitaran kyydissä katsomaan ronsuja ja se onkin ainoa kokemuksensa Chiang Maista. Eläkkeestä ei jää saarisenseillä edes sitä viittäkymppiä, minkä sisäiset lennot maksaa.
No, minä voin laittaa muutaman kuvan sitten lohduksi, niin on vähän niinkuin olisit itse Chiang Maissa.
T 2010
Chiang Mai vuorijuoksu
19
56
Vastaukset
- Anonyymi
Neiti kehäraakki se sitten on keksinyt uuden romusensein, mutta räps räps mahdoton, joten ......
- Anonyymi
Parin minuutin päivystysvaste on hyvä tulos oikealle liikemiehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parin minuutin päivystysvaste on hyvä tulos oikealle liikemiehelle.
Bing .... HaaveilluusioEedeniä ei ole ..... siksi siitä ei voi keskustella ...... puheenaiheen muutokset hyvä idea ..... senssu ei tiedä vuoria ...... neiti tietää kaiken aiheesta mitä senssu ei tiedä ....... mäntyjä kasvaa ...... palmujen kasvun havaitsee päivittän aamulenkillä ....... mutta räps räps mahdottomuus koska fotosoppaus mahdoton....... internetimuroidut kakarat ...... vittumikäidiootti ...... apina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bing .... HaaveilluusioEedeniä ei ole ..... siksi siitä ei voi keskustella ...... puheenaiheen muutokset hyvä idea ..... senssu ei tiedä vuoria ...... neiti tietää kaiken aiheesta mitä senssu ei tiedä ....... mäntyjä kasvaa ...... palmujen kasvun havaitsee päivittän aamulenkillä ....... mutta räps räps mahdottomuus koska fotosoppaus mahdoton....... internetimuroidut kakarat ...... vittumikäidiootti ...... apina.
Addiktio valtaa aivot, oli pääkirjoituksena National Geographic Suomi eräässä numerossa, joka postista saapui. Luin jutun suurella mielenkiinnolla, koska se hieman ehkäpä valaisee kahden tänne, lähinnä Pattayapalstalle kirjoittavan, todella pahaa addiktiota toisia kirjoittajia ja Pattayaa vastaan potevien häirikköjen käyttäytymisestä.
Nämä häiriköt tunnemme tällä hetkellä lähinnä nimistä numball ja aviomies numeroilla, nämä nimet ovat itselleen luoneet tai vastaavat, joita vikkelään vaihtelevat.
Palstalaiset ovat antaneet heille kyllä osuvammat nimet, lerppa, joka kuvaa hyvin heidän nykyistä tilaansa.
Onpa moni alkanut käyttämään heistä persläpilerppa nimitystä, aivan oikeutetusti, koska tämä NumBall lerppa on vuosikausia haukkunut toisia kirjoittajia resuperseiksi, jollainen lie haaveissaan saada sydänystäväkseen, koska lakkaamatta tuota brutaalia sanaa toistaa yleisillä palstoilla.
Tämä ballinumbba on kaikenlaisia törkyjuttujaan tuhertanut palstoille jo vuosikausia, monet nimimerkkinsä osoittavat hyvinkin selvästi hänen älykkyysosamääränsä, kuten vaikkapa OtaHanuriinPoju, joka viitannee sukupuoliseen suhtautumiseensa.
Toinen Chiang Main perseilerppa on aloittanut tuhertelunsa myöhemmin.
Tyypillistä molempien kirjoituksille on, että matkailullista antia kirjoituksistaan on turhaa hakea
Usein on myös lukuisien kirjoittajien joukossa levinnyt epäilys, että kyseessä olisivatkin siamilaiset kaksoset, jotka todellisuudessa asuvat Suomessa ja vieläpä Hiekkaharjussa ja olisivatkin vain yksi henkilö, joka kuvittelee itsensä Hua Hinin vauraaksi lento kapteeniksi, milloin rikkaaksi kiinteistö- ja condosijoittajaksi ym ym. Toisella minällään hän elelee Chiang Maissa huolehtien ravintoloista, asuen välillä Phuketin loistohuvilalla, purjehtien jahdillaan ja tietysti ajellen Harley Davidsonillaan.
Ai niin meinasi unohtua, että Chiang Main lerpalla on hammaslääkäri vaimonaan, jota kyllä jotkut ilkeämielisesti väittivät vinyylistä valmistetuksi.
Näiden kahden herran törkyjutuista olemme saaneet kärsiä jatkuvasti aikaisesta aamusta, myöhään iltaan jatkuvasti ja luultavasti tämä ei lopu, ennenkuin tuohon vakavaan addiktioonsa tiedemiehet keksivät parannuskeinon ja heidät saadaan suljetulle osastolle pitkäaikaiseen hoitoon, tai menehtyvät vanhuuteen, joka sekään ei lie kaukana, niin höperöjä juttunsa ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se keskustelu on käyty jo aikoja sitten.
Yksityisasiat on yksityisiä. Kun näen yhden ainoan tuoreen kuvan Chiang Maista sinulta todisteen kera, niin olen valmis tinkimään periaatteesta.
Hullu saa siis pysyä ikuisesti jännityksessä, koska sellaista kuvaa emme tule koskaan näkemään.
Jaksuhalit hoitajille ja vauvabepantheni toimii parhaiten invahomonkin punottavaan pyllyyn ja makuuhaavoihin Kuopiossa.
T 2010 - Anonyymi
Onko senssulla roska silmässä vai mitä räpsyttelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se keskustelu on käyty jo aikoja sitten.
Yksityisasiat on yksityisiä. Kun näen yhden ainoan tuoreen kuvan Chiang Maista sinulta todisteen kera, niin olen valmis tinkimään periaatteesta.
Hullu saa siis pysyä ikuisesti jännityksessä, koska sellaista kuvaa emme tule koskaan näkemään.
Jaksuhalit hoitajille ja vauvabepantheni toimii parhaiten invahomonkin punottavaan pyllyyn ja makuuhaavoihin Kuopiossa.
T 2010Kyllä joo yksityisasiat on yksityisasioita, muista se kun kirjelmöit jatkossa.
Sinä olet vedonlyöntisi esittänyt yksityisasioita vastaan ja minä olen sen hyväksynyt ehdolla että osoitat uskottavuutesi väittämissäsi yksityisasioissa,
Tingi Neiti tinkimispaikoissa, minulle turha esittää persaukinen vedonlyöjä mitään tinkimisiä.
Sinä siis jatkat haaveilluusioelämääsi Pattayan matkailupalstalla ymmärtäen vihdoin yksityisasioiden olevan yksityisasioita, mutta minä väitän että kyseessä on ainoastaan sinun yksityinen haaveilluusioelämäsi, aika näyttää ..... mihin tuskin montaa minuuttia menee että osoitat jälleen olevasi vittumikäidiootti ... internetin kovanaamaisin katutappelija pupujussi tosielämässä ..... apina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joo yksityisasiat on yksityisasioita, muista se kun kirjelmöit jatkossa.
Sinä olet vedonlyöntisi esittänyt yksityisasioita vastaan ja minä olen sen hyväksynyt ehdolla että osoitat uskottavuutesi väittämissäsi yksityisasioissa,
Tingi Neiti tinkimispaikoissa, minulle turha esittää persaukinen vedonlyöjä mitään tinkimisiä.
Sinä siis jatkat haaveilluusioelämääsi Pattayan matkailupalstalla ymmärtäen vihdoin yksityisasioiden olevan yksityisasioita, mutta minä väitän että kyseessä on ainoastaan sinun yksityinen haaveilluusioelämäsi, aika näyttää ..... mihin tuskin montaa minuuttia menee että osoitat jälleen olevasi vittumikäidiootti ... internetin kovanaamaisin katutappelija pupujussi tosielämässä ..... apinaMillaista haaveilluusioelämää sensei elää pattayan matkailupalstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis jatkat haaveilluusioelämääsi Pattayan matkailupalstalla ymmärtäen vihdoin yksityisasioiden olevan yksityisasioita, mutta minä väitän että kyseessä on ainoastaan sinun yksityinen haaveilluusioelämäsi, aika näyttää ..... mihin tuskin montaa minuuttia menee että osoitat jälleen olevasi vittumikäidiootti ... internetin kovanaamaisin katutappelija pupujussi tosielämässä ..... apinaKun olet noin vihainen neidillesi, niin miksi et yksinkertaisesti mene sinne vuorijuoksumestoille ja kurmoota häntä monen danin karatella oikein kunnolla ja otat sitten kuvamateriaalia youtubeen ja häpäise häntä oikein kunnolla? Miksi haluat vain kuvia häneltä kun sinulla on mahdollisuus tavata koko perhe? Pistät aivan pandaksi vaan niin sitten asia on ratkaistu eikä sinun tarvitse enää jännittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olet noin vihainen neidillesi, niin miksi et yksinkertaisesti mene sinne vuorijuoksumestoille ja kurmoota häntä monen danin karatella oikein kunnolla ja otat sitten kuvamateriaalia youtubeen ja häpäise häntä oikein kunnolla? Miksi haluat vain kuvia häneltä kun sinulla on mahdollisuus tavata koko perhe? Pistät aivan pandaksi vaan niin sitten asia on ratkaistu eikä sinun tarvitse enää jännittää.
Ei minulla ole tarve tavata eikä kurmoottaa juntti, minun tarkoitukseni on osoittaa että Neitonne jota kaikki Paatayan idiootit kunnioittaa ja uskoo, on pelkkä internetidiootti, ei mitään muuta.
Neiti on pelkkä kirpunpasjan arvoinen pupujussikovis, sburgu, paniikkihäiriöinen joka rakastaa omaa kroppaansa yli kaiken, siis omanapanarsisti kaikilla aihealueilla.
Täysfeikki.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole tarve tavata eikä kurmoottaa juntti, minun tarkoitukseni on osoittaa että Neitonne jota kaikki Paatayan idiootit kunnioittaa ja uskoo, on pelkkä internetidiootti, ei mitään muuta.
Neiti on pelkkä kirpunpasjan arvoinen pupujussikovis, sburgu, paniikkihäiriöinen joka rakastaa omaa kroppaansa yli kaiken, siis omanapanarsisti kaikilla aihealueilla.
Täysfeikki.
SKerropas millaisen kuvan haluat minun ottavan Chiang Main vuorijuoksusta? Olisiko vaikka meidän perhe maalialueella vaiko Fortunerissa Chiang Main maisemissa?
Kerrot vaan, niin minäpä näytän sinulle kuka on internetfeikki.
Monet kerrathan ole uhitellut pandoittavasi minut varsin innovatiivisilla "karateiskuilla" muun muassa peukalonhankaa käyttäen. Tule reippaasti vaan testaamaan sitten, äläkä luiki taas pakoon tuttuun tyyliin.
Täytyy siirtää babysitteri vähän sivumpaan sitten, ettet kaadu paskamahasi kanssa pojan päälle https://ibb.co/wLFdcCP
Ainoa ongelma on että millä ihmeellä me saadaan tuo maha hilattua vuorelle? Traktoria pienemmällä laitteella se ei onnistu. Voisitko laihduttaa vaikkapa 50 kiloa?
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas millaisen kuvan haluat minun ottavan Chiang Main vuorijuoksusta? Olisiko vaikka meidän perhe maalialueella vaiko Fortunerissa Chiang Main maisemissa?
Monet kerrathan ole uhitellut pandoittavasi minut varsin innovatiivisilla "karateiskuilla" muun muassa peukalonhankaa käyttäen. Tule reippaasti vaan testaamaan sitten, äläkä luiki taas pakoon tuttuun tyyliin.
Täytyy siirtää babysitteri vähän sivumpaan sitten, ettet kaadu paskamahasi kanssa pojan päälle https://ibb.co/wLFdcCP
Ainoa ongelma on että millä ihmeellä me saadaan tuo maha hilattua vuorelle? Traktoria pienemmällä laitteella se ei onnistu. Voisitko laihduttaa vaikkapa 50 kiloa?
T 2010Arvaa minkälaisen kuvan saat Chiang Main jahtimakkaralta takaisinpäin? Et minkäänlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa minkälaisen kuvan saat Chiang Main jahtimakkaralta takaisinpäin? Et minkäänlaista.
Täytyy sanoa että Huan Arska ja edesmennyt Jorma-sensei velipoika ovat varsin hulvaton parivaljakko https://ibb.co/k0PhD1m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas millaisen kuvan haluat minun ottavan Chiang Main vuorijuoksusta? Olisiko vaikka meidän perhe maalialueella vaiko Fortunerissa Chiang Main maisemissa?
T 2010Minulle on yhdentekevää tuletko tänne valokuvailemaan, tai et ja missä arkesi vietät. Aijaa kuva eedenistäsi kun kerran huorasi passi meni roskiin juhannuspiipahduksen jälkeen joka piipahdus päättyi syksyllä.
Minä tapaan vain Eedenin isännän ja kuten sanottu mikäli et kykene räps räps niin jatka feikkeilyäsi.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on yhdentekevää tuletko tänne valokuvailemaan, tai et ja missä arkesi vietät. Aijaa kuva eedenistäsi kun kerran huorasi passi meni roskiin juhannuspiipahduksen jälkeen joka piipahdus päättyi syksyllä.
Minä tapaan vain Eedenin isännän ja kuten sanottu mikäli et kykene räps räps niin jatka feikkeilyäsi.
SSensei, sinulleko on nyt yllättäen yhdentekevää? Miksi sitten ruikutat kuvia täällä neidiltäsi vähintään kymmenen kertaa päivässä jos ne kuvat on sinulle yhdentekeviä. Komea on Kympin perheen puutarha ja talo. On todennäköistä että pelkät istutukset maksaa enemmän kuin mitä sinä saat sairaseläkettä kahdessa vuodessa. Sinä olet Suomessa lopun elämääsi. Kymppi perheineen on Chiang Maissa loppuviikosta. Siksi teidän on mahdotonta tavata.
TT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sanoa että Huan Arska ja edesmennyt Jorma-sensei velipoika ovat varsin hulvaton parivaljakko https://ibb.co/k0PhD1m
Läskipäät. Tulostan tikkatauluksi nuo mökille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis jatkat haaveilluusioelämääsi Pattayan matkailupalstalla ymmärtäen vihdoin yksityisasioiden olevan yksityisasioita, mutta minä väitän että kyseessä on ainoastaan sinun yksityinen haaveilluusioelämäsi, aika näyttää ..... mihin tuskin montaa minuuttia menee että osoitat jälleen olevasi vittumikäidiootti ... internetin kovanaamaisin katutappelija pupujussi tosielämässä ..... apinaPattaia on kommunistien salainen lieripaikka, toverit perkeleet
- Anonyymi
Voiko rollaattorilla osallistua?
Meillä on joka vuosi muorijuoksu palvelukoti muIkunmutkassa. Muorit laitetaan riviin ja paikoillanne valmiit hep. Kahessa ekassa kisassa väitin voittaneeni kun olin ainoa joka jäi paikoilleen. Kukaan ei selittänyt mitä hep tarkoittaa. Pitää olla siis valmiina hep.
Minulla on ahdettu rollaattori jossa nokka pyörät on umpikumia. Ei keuli niinkuin pirkon vanha romu. Tänä vuonna tarkoitus päästä viiden parhaan joukkoon. Voittaja saa joulubullaa ja keitettyjä knakkeja. Viimeksi taka kaarteessa joukossa taas tyhmyys tiivistyi ja se leikkasi eteeni niin että mun oli pakko hidastaa... meinasin tulla hulluksi mutta kusin sen nakki kattilaan ja kerroin asiasta vasta jälki käteen... Jouko meinasi tulla hulluksi...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864