Tyttöjen ilta Nean kanssa

Anonyymi

Eräänä viikonloppuna mieheni Niko oli lähdössä vanhan kaverinsa Japen kanssa Turkuun viikonlopuksi katsomaan jotain urheilukilpailuja. Jape ja vaimonsa Nea olivat vierailleet meillä aikaisemmin ja Jape oli joskus käynyt Nikon kanssa kalastamassa. Itse asiassa Jape kävi ihan hiljakkoin meillä mökillä ja silloin tapahtui kaiken laista hänen ja minun kesken mutta ei siitä sen enempää. Miesten lähdettyä ajattelin, että minäpä soitan Nealle ja kysyn, haluaisiko hän tulla viettämään viikonloppua kanssani niin ei tarvitsisi kummankaan olla yksin. Nea oli kovin ilahtunut soitostani ja lupasi tulla iltapäivällä, kunhan oli ensin hoitanut muutaman asian. Nea saapuikin sitten parahiksi neljän tienoissa ja keiteltiin siinä kahvit ja tarinoitiin kaikenlaista. Miehistäkin puhuttiin ja todettiin, että on hienoa, kun Jape ja Niko ovat pitäneet yhteyttä lapsuudesta asti. Samalla se on tarjonnut meille mahdollisuuden tutustua toisiimme.
Aika kului ja siinä siiderin nautiskelun ohessa juttu luisti ja meillä oli oikein mukavaa. Nea oli aluksi hieman varauksellinen ja hiljainenkin, mutta siideri näytti vapauttavan häntä selvästi. Kysyin sitten häneltä, haluaisiko hän käydä saunassa. Nea vastasi myöntävästi ja niinpä laitettiin sauna lämpiämään.
Noin tunnin kuluttua sauna oli lämmin ja sanoin Nealle, että eiköhän mennä saunaan jatkamaan jutustelua. Aloimme molemmat riisuutua ja seurasin huomaamattomasti Neaa hänen riisuutuessaan. Hänellä on kaunis vartalo, kauniit pehmeänoloiset pakarat ja ei kovin suuret mutta kiinteät ja kauniit rinnat. Laajat tummat nännipihat ja haaroissa tumma, siistiksi ja lyhyeksi ajeltu karvoitus, josta häpyhuulet pilkottivat kevyesti. Rehellisesti sanottuna hän oli hyvinkin kiihottava.
Saunassa istuessamme emme aluksi kovasti jutelleet. Ilmeisesti meitä kumpaakin hieman ujostutti, sillä olimme ensimmäistä kertaa yhdessä saunassa. Nea kuitenkin rohkaisi itsensä ja alkoi jutella. Hän kehui, miten kaunis vartalo minulla on ja sanoi minun olevan seksikäs. Vastasin, että niin on hänelläkin. Nea jatkoi kehumalla kookkaita ja kiinteitä rintojani ja kysyi ujosti, että saisiko hän kosketella niitä. Hetken mietin, mutta sanoin sitten, että toki voit kosketella, jos haluat. Minäkin voisin kosketella sinun rintojasi, vastasin hänelle.
Nea laittoi vasemman kätensä olkapäälleni ja oikealla kädellään hän tarttui kevyesti vasempaan rintaani. Hän hieroi sitä ja puristeli kevyesti. Teki sitten saman oikealle rinnalleni ja tunsin, miten nännini kovettuivat ja nousivat pystyyn hänen kosketellessaan. Tunsin myös outoa sykettä jalkovälissäni.

Rintasi tuntuvat niin ihanilta. Voinko hieroa niitä vielä lisää, Nea sanoi miltei kuiskaten. Minusta hänen kätensä rinnoillani tuntui miellyttävältä ja sanoinkin hänelle, että hän voisi puristella niitä ja myös nännejäni. Samalla Nea kysyi minulta, olenko koskaan aikaisemmin ollut naisen kanssa ja kerroin, että tämä on ensimmäinen kerta. Oikeastaan en tiennyt, että tuntisin tällaista vetoa naista kohtaan. Saattoi se johtua Neastakin, sillä hän oli todella puoleensa vetävä. Nea kertoi, että tämä oli hänellekin ensimmäinen kerta ja siksi häntä vähän jännittää. Jos sinäkin haluat, niin voitaisiinko yhdessä kokeilla minkälaista kivaa voimme keksiä, Nea jatkoi. Minusta se kuulostaa jännittävältä ja kiihottavaltakin, vastasin ja aloin samalla hieroa ja puristella Nean rintoja. Nännit olivat kovat ja pystyssä ja hän selvästi piti siitä. Voit myös puristella ja venytellä nännejäni, sillä se tuntuu minusta hyvältä, Nea sanoi. Sinulla on siisti karvoitus alapäässäsi – vai miksi sitä haluat kutsua, sanoin Nealle. Japen kanssa halutaan käyttää rakastellessa aina vähän rivoa kieltä ja siksi puhutaan aina pillusta, se tuntuu jotenkin kiihottavan meitä molempia, hän vastasi. Jape kutsuu minua välillä kiimapilluksikin. Niinpä päätimme käyttää sitä nimitystä tämän illan aikana.

Hetken kuluttua huomasin, että Nea alkoi kiihottua varsin voimakkaasti ja ehdotin, että käydään pesulla ja mennään sitten makuuhuoneeseen jatkamaan. Kiedottiin vain pyyhkeet ympärillemme ja siirryttiin makuuhuoneeseen.

Ehdotin Nealle, että minä keksin ensin jotakin ja hän saa olla nauttivana osapuolena ja sitten vaihdettaisiin osia. Se tuntui Neasta hyvältä ajatukselta ja niin aloitettiin. Pyysin Neaa laittamaan yöpöydän laatikosta silmämaskin itselleen, niin olisi hänelle jännittävämpää, kun ei tiedä mitä tapahtuu. Nea laittoi maskin ja minä siirryin hänen taakseen. Tartuin pyyhkeeseen ja annoin sen pudota lattialle. Katselin hetken edessäni seisovaa alastonta naista ja mietin mistä aloittaisin. Laitoin käteni hänen hartioilleen ja annoin niiden hitaasti liukua alaspäin hänen pehmeille pakaroilleen. Nea oli aivan hiljaa ja selvästi jännitti mitä jatkossa tapahtuisi.

JATKUU...

4

7645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nea pyysikin minua jatkamaan vielä. Hän sanoi haluavansa vähän vielä rajumpaa käsittelyä. Hän pyysi minua ottamaan kassistaan mukanaan tuomansa tekopeniksen ja käyttämään sitä. Kävin nopeasti hakemassa Nean kassin ja todellakin siellä oli se sama paksu penis, millä Jape paineli minunkin pilluani mökillämme ja sain mahtavan orgasmin. Ajattelin kuitenkin ensin työnnellä mahdollisimman monta sormea Nean sisälle ja sitten saattaa nuo Nikon spermat hänen kiimapilluunsa.

      Pyysit aikaisemmin, että laittaisin useamman sormen pilluusi. Voisinko ensin kokeilla sitä, kysyin Nealta. Hän innostui heti asiasta ja minä pyysin häntä olemaan edelleen polvillaan sänkyni päädyssä. Tässä asennossa Nean pillu oli hyvin tarjolla ja huulet kutsuvasti raollaan.

      Kokeilin ensin paria sormea mutta hän sanoi, ettei se tuntunut juuri miltään. Sitten laitoin kaikki sormet suppuun ja aloin työntää oikeaa kättäni Nean pilluun. Vasemmalla kädellä käytin taas puhelimen kameraa videointiin. Käsi painui kaiken aikaa syvemmälle ja Nea tuntui nauttivan. Sormet olivat jo sisällä rystysiä mukaan ja minä vaan jatkoin työntämistä. Nean pillu selvästi jousti sitä mukaan, kun käsi painui syvemmälle. Samassa rystysetkin upposivat pilluun ja Nea voihkaisi voimakkaasti. Käteni oli nyt Nean sisällä melkein rannetta myöten. Vähän itsekin pelästyin ja kysyin Nealta, oliko kaikki hyvin. Tuntuu niin hyvältä, hän vastasi.

      Aloin hiljaa liikutella kättäni Nean pillussa ja hän selvästi nautti siitä. Kiihdytin vähitellen vauhtia ja pumppasin kaiken aikaa kovempaa. Painoin pohjaan asti ja tunsin sormissani kohdunsuun, joka tuntui turvonneelta juuri kierron tässä vaiheessa. Pillu litisi ja kirkasta ja limaista kiimanestettä tippui lattialle. Tunsin, että jos vielä jatkan, Nea tulee käteeni. Siispä vedin käden hitaasti ulos, sillä nyt oli juuri sopiva hetki ruiskuttaa sperma tuon kiimaisen ystävättären pilluun. Otin spermaa sisältävän ruiskun valmiiksi viereeni. Nea jo ehti pyytämään, etten vielä lopettaisi ja sanoinkin hänelle, että jatketaan vaan. Lupasin käyttää hänen mukanaan tuomaansa tekopenistä ihan kohta, kunhan saan sen käsiini. Ennen sitä otin kuitenkin lääkeruiskun ja työnsin sen syvälle sisälle. Ohjasin ruiskun Nean pilluun siten, että se ruiskuttaisi sperman mahdollisimman suoraan kohdunsuuhun. Jos Nealla on todella ne hedelmöittymisen kannalta tärkeät päivät, hän saattaa tulla raskaaksi Nikon spermalla. Vedin ruiskun ulos, kun olin tyhjentänyt sen viimeistä pisaraa myöden Nean sisälle.

      Sitten siirryin lupaukseni mukaan seuraavaan vaiheeseen ja aloin painaa paksua tekopenistä sisälle. Painon varovasti ja sinnehän se alkoi painua sentti sentiltä. Samalla se puristi äsken sisään ruiskutettua spermaa tiukemmin kohti Nean kohtua. Mitähän Nea olisi ajatellut, jos olisi tiennyt, että hänet on juuri saanut pilluunsa Nikon spermaa – vaikka Niko ei olekaan paikalla. Päätin antaa Nealle kunnon orgasmin ja aloin pumpata kiihtyvään tahtiin. Nean pillusta kuului litisevä ääni ja hän alkoi voihkia voimakkaasti. Huomasin hänen olevan tulossa. Halusin tuntea hänen orgasminsa ja vedin peniksen ulos ja työnsin käteni sisään pilluun. Käsi painui nyt helposti sisälle rannetta mukaan ja tunsin sperman pillussa. Liikuttelin kättä Nean pillussa ja yritin työntää spermaa kohti kohdunsuuta. Samassa tunsin, miten pillu alkoi supistella voimakkaasti ja Nea voihkaisi äänekkäästi.

      Orgasmin laannuttua Nea sanoi, ettei hän ole saanut näin mahtavaa orgasmia ehkä koskaan. Hän halusi jäädä hetkeksi lepäämään sänkyni päätyyn. Kun hän lopulta nousi ylös, spermaa valui hänen pillustaan lattialle. Hän oletti, että hän oli niin kiimainen, että tuo oli hänen eritteitään. Kerroin Nealle, että minua kiihotti kovasti hyväillä häntä ja tuntea hänen orgasminsa. Nea ehdotti, että kävisin hänen paikalleen samaan asentoon, niin hän voisi antaa minullekin orgasmin.

      JATKUU ...

    • Anonyymi

      Asetuin samaan asentoon ja Nea alkoi hyväillä pilluani takaapäin samalla tavalla kuin tein hänelle. Tunsin, miten klitorikseni jäykistyi hänen sormiensa hieroessa sitä. Hän sanoin minun olevan hyvin limainen ja ymmärsin sen, sillä olin niin kiihottuneessa tilassa – lähes kiimainen. Pyysin Neaa laittamaan sen valmiiksi liukastetun tekopeniksen sisälleni. Hän painoi penistä sisälle kosteaan rakooni ja sanoin sen tuntuvan ihanalta. Vähitellen se painui pohjaan asti ja pyysin Neaa pumppaamaan sillä pilluani. Tunsin varsin nopeasti olevani tulossa ja sanoin Nealle, että työntää koko kätensä pilluuni, niin voi tuntea orgasmini supistukset. Nea vetikin dildon ulos ja tunsin, miten hän kätensä liukui helposti sisälleni ja samassa minultakin tuli. Kyllä tuntui hyvältä. Oli jännittävää tuntea, miten voimakkaasti orgasmisi puristi kättäni, Nea sanoi.

      Nyt olimme molemmat tyydytettyjä ja oli aika mennä peseytymään. Mahtava ja odottamaton ilta. Jatkoa odotellaan jopa jännittyneenä. Saa nähdä tuleeko meistä jompikumpi raskaaksi.

    • Anonyymi

      Olisipa siistiä yllättää kaksi naista kesken saunaleikkiensä ;)

      • Anonyymi

        Olipa taas isojen poikien lehdestä kopsattu buuaahaa


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe