Raiskaus fantasia

Anonyymi

Hei, olen Mira, olen saanut tälläisen fantasian:

Kävelen kadulla illalla noin kello 18:00 ja viereeni pysähtyy mies, hän kysyy tiedänkö mitä Bondage on ja vastaan että "en ole perehtynyt" hän vastaa "noh, kohta näät" ja sitten sumeni. Herään pakettiauton takakontista silmät ja korvat peitettyinä. Pian pysähdymme ja takakontin ovi aukaistaa. Yritän kysyä missä olen ja vastausta ei kuulu. Pian tunnen miten menetän taas tajuntani ja sitten herään sidottuna X asentoon sängylle alasti.

Pian kuulen miehen äänen joka sanoo "muistatko kun kysyin että tiedätkö mitä bondage on?" No se on tätä, sidotaan toinen johonkin ja nussitaan.

Pian tunnen miten korvani peitetään uudelleen ja miten kova ja lämmin työntyy sisääni, se oli siis miehen kyrpä. Yritin huutaa mutta hän laittoi minulle suupallon estämään huudon. Hän aloitti ensin hitaasti mutta nopeuttaisi tahtia. Pian koitan huutaa mutta vain ininää kuuluu ja mies sen kuin jatkaa.

Pian tunnen miten köydet avataan ja minut heitetään toisen miehen päälle, käteni sidotaan miehen niskan taakse ja lantioni kiinni hänen selkänsä taakse niin että pystyn juuri ja juuri istumaan. Tajuan että nnyt hän aikoo kouria minua ja pian tunnenkin jääkylmät kädet rinnoillani. Pian ne siirtyvät reisiin ja pian tajuan että pitäisi ratsastaa. Saan sen jotenkin onnistumaan ja mies laukeaa sisääni. Pian minut riuhdotaan selälleen kädet niskan taa, nilkat kiinni sänkyyn ja kädet kiinni sänkyyn kyynerpäistä. Polvet kukistettiin ja Levitettiin. Pian joku tulee sisääni. Se oli toinen miehistä, toinen kouri tissejä ja kosketteli. Pian minut pakotettiin ottamaan suihin. Kaiken tämän jälkeen minulta lyödään taju kankaalle ja viedään samaan paikkaan missä kuulin kysymyksen "tiedätkö mitä bondage on?" ja pian sama tapahtui uudelleen...

4

2419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluat totettaakin tuon?

      • Anonyymi

        En, kirjoitin tän enemmän eh tarinana, 1. Mun nimi ei oo Mira, 2. Toi ois ehkä vähä liia raju 3. Halusin vaa keksiä jonku hyvän novin


    • Anonyymi

      Mulla on kans fantasia tulla otetuksi väkisin kahden (tai useamman) vanhan, ehkä jopa hiukan epäsiistin, miehen toimesta.
      Tapahtumat etenis jotenkin näin:
      Olen mökillä ja nukun alasti vatsallani, toinen polvi sivulla koukussa, niin että mun pillu näkyy selvästi. Olen kiimainen, joten pillu on turvonnut, märkä ja 'auki'.
      Joukko paikallisia vanhoja juoppoja tulee paikalle ja löytää minut nukkumasta sängyltä edellämainitussa asennossa.
      Herään siihen, kun yksi näistä vanhoista äijistä työntää kyrpänsä sisääni, samalla kun muut tarraavat kiinni käsistni estäen mua liikkumasta. Kuulen kuinka minua paneva mies huohottaa ja puhuu kavereilleen "Jestas mikä kiimavittu me löydettiin. Tää pillu on aivan märkä ja silti todella kireä, imee suorastaan mun kyrpää. Tätä me saadaan nussia ilman että tämä valittaa et pese ittes, en oo nytkään käyny viikkoon suihkussa ja hyvin näyttää kelpaavan (räkäistä naurua). Mä astun tän huoran tiineeks, on saatanan kiihottavaa kattoa ku ämmän maha kasvaa ja kuulemma raskaana olevat on kiimassa koko ajan".
      Jatkanko loppuun miten mun ffantasia etenee tästä? ;)

      • Anonyymi

        Kiihoittavaa olisi löytää tuollainen tyttö.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe