käytetyt , laitteet myydään tarkistettuina ja huollettuina . ja paskat ei ole tehty mitään . kannattaa kiertää ,mutka sillä kohtaa.
sporttikone somero
Anonyymi
4
3172
Vastaukset
- Anonyymi
Kallis paikka. Kannattaa verrata hintoja ettei mene halpaan.
- Anonyymi
Surkeaa huoltotyötä. Kokemuksesta voin sanoa, että laitteet tilttaavat heti huollon jälkeen. Ja samat ongelmat toistuvat vuodesta toiseen. Vaihdoin huoltoa ja nyt olen tyytyväinen. Ei jatkoon...
- Anonyymi
Ehkä heikoin huolto-osaaminen, mihin olen törmännyt. Lyhin ajoleikkurin käyttöaika huollon jälkeen on ollut 100 m.
- Anonyymi
Sama homma tuusulan toimipiste,ainoa mikä todellakin toimii on laskun kirjoitus 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2278854
- 1196381
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h485834Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324090- 683938
- 333229
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262843On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282825Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252777- 472720