onkos Vin Diesel teidän mielestä ihana? mun mielestä ainaki
VIn Diesel??
18
1568
Vastaukset
- meredith
Olen huomannut pitäväni Dieselistä, mikä yllätti tavallaan itseni täysin. Mielestäni hän on parhaimmillaan Riddickinä, siinä vasta cooli äijä ;D Muutenkin, kyllähän joku Hurjapäät on aika heikko elokuva (muttei siitä voi näyttelijöitä syyttää), tuntuu että Diesel on erittäin aliarvostettu näyttelijä ja huomatkaa, käytän todellakin sanaa NÄYTTELIJÄ en muskelikasa. Aina Dieselin karisma Stallonen ja Ison-Arskan voittaa.
- massamies
eihän diesel edes ole kovin iso. tuskin painaa sataa kiloakaan.
- Hen...
massamies kirjoitti:
eihän diesel edes ole kovin iso. tuskin painaa sataa kiloakaan.
Eipä se arskakaan iso oo, mut on Vin isompi sentään..Arska tais olla 1.83cm ja Vin 1.87cm...Painosta en osaa sanoa, mut luult. Vin painaa n. 90-95 kiloa...Edottomasti Vin on IHANA! Vaikka en olekaan "teini"...;)
Aja sinäkin kaljuksi, se on hot! - meredith
Hen... kirjoitti:
Eipä se arskakaan iso oo, mut on Vin isompi sentään..Arska tais olla 1.83cm ja Vin 1.87cm...Painosta en osaa sanoa, mut luult. Vin painaa n. 90-95 kiloa...Edottomasti Vin on IHANA! Vaikka en olekaan "teini"...;)
Aja sinäkin kaljuksi, se on hot!En minäkään hei ole teini, ikää on jo kamalat 22 ;D
- massamies
Hen... kirjoitti:
Aja sinäkin kaljuksi, se on hot!voin tiedoksiantaa, että minulla ON kalju. kiitos kuitenkin vinkistä.
- Hen...
massamies kirjoitti:
voin tiedoksiantaa, että minulla ON kalju. kiitos kuitenkin vinkistä.
..kalju...
Niin ja minäkin oot sit ilmeisesti jo fossiili, kun oon jo 26...Ihan hirveää!! ;) - hepa
vin diesel on niiiinn ihana ja silleen...hehe hehe ..
- -D-
teinitytsyjen ihq diesel!
- susi.90
entä sitte vaikka onki, ja sitäpaitsi oon KAUKANA teinistä.....herrajee niitäki, heha :D
- jullikki
susi.90 kirjoitti:
entä sitte vaikka onki, ja sitäpaitsi oon KAUKANA teinistä.....herrajee niitäki, heha :D
Jos 14-vuotias ei ole teini, niin mikäs sitten on ?
- susi.90
jullikki kirjoitti:
Jos 14-vuotias ei ole teini, niin mikäs sitten on ?
kattos en oo SEMMONEN teini, että käyttää näitä x:sää ks:sän sijasta ja q-kirjainta k:n sijasta, tottakai mä teini oon, mut niitäki on kato erilaisia teinejä.....
- meredith
*nauraa kippurassa* Minä en kuule ole ollut teini moneen vuoteen ja silti Diesel kelpaa niin että ei saa yleistää. :)
- m....
mun mielestä tosi söpö ja len jo 24v joten ei vain teinien mielestä kiinnostava
- mi.mi
mä en oo sen hirvee fani ku en mä oikees osaa ees sen nimee kirjottaa..:) mut se on hyvä näyttelijä ja oon kattonu pari sen leffaakin.. mä luin jostai lehdestä et se aikoo näytellä jossai komediassa??? mä en oo yhtää varma onks se totta...
- susi.90
kylllä kyllä :D jos oot kuullu The Pacifier elokuvasta, nii siinä se on vähä niinku "lapsenvahtina" :D voit käydä kattoon sen elokuvan disneysivut: http://disney.go.com/disneypictures/pacifier/
tuolta löytyy pätkiä siitä elokuvasta..
- Rocky
juu kyllä se on ihan hyvä kun ajattelee mistä se on lähtöisin=) tanssija ja brake tanssia vielä=)=)
- Anonyymi
p
jk - Anonyymi
vin diesel on tosi kiva se on tosi cooli äijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k831268- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708