Kuinkahan moni uuraislainen saa herttaslaagin tai sekoaa kateudesta, kun näkee toisten miljoonatulot? No, mulle ei ainakaan kannata olla kateellinen. En ole 100:n Suomen rikkaimman joukossa.
Tänään verotiedot esille
5
218
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt vähenee Uuraisten asukasluku äkkikuolemien takia tästä päivästä lähtien.
- Anonyymi
Täytyy osata oikein veivata näitäasioita, niin suattaapi rikastua, .
- Anonyymi
Kateelliset toisten verotietoja kyttää vaan nehän maksaa teidän sossun pummien elämisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateelliset toisten verotietoja kyttää vaan nehän maksaa teidän sossun pummien elämisen
Nää niin sanotut Sossu pummit on varmaankin myös joskus maksaneet veroja joten heillä myös oikeus saada avustusta joka ei ole varmaankaan mikään suuri joten ole huoleti kyllä sunkin rahat menee valtiolle ei kannata mollata ketään saatat jonain päivänä kuulua sinäkin sossun luukulle
- Anonyymi
Ei tarvi olla kateellinenkaan, kun kaupan lehtihyllyssä ensimmäisenä tänä aamuna oli Palsanmäen pariskunnan kuva koko etusivun aukeamalla, että nyt tuli rahaa , ja muhkeat tulot. Kukaan muu todella rikas ei leuhki julkisesti tuloillaan , kuin tämä pariskunta. Milloin ne on nollatuloilla kuolemaisillaan, ja anovat julkista rahhaa, ja sitten taas kohta kuvien kera näytetään koko suomen kansalle, että kyllä meillä on muhkeat tulot. Nyt voisivat lähteä espanjaan eläkkeelle, ja lopettaisivat tämän porukan elättämisen media tuloilla, eilenkin kolme kertaa uusintoja, mistä me maksamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512