Kuinkahan moni uuraislainen saa herttaslaagin tai sekoaa kateudesta, kun näkee toisten miljoonatulot? No, mulle ei ainakaan kannata olla kateellinen. En ole 100:n Suomen rikkaimman joukossa.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Nyt vähenee Uuraisten asukasluku äkkikuolemien takia tästä päivästä lähtien.
- Anonyymi
Täytyy osata oikein veivata näitäasioita, niin suattaapi rikastua, .
- Anonyymi
Kateelliset toisten verotietoja kyttää vaan nehän maksaa teidän sossun pummien elämisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateelliset toisten verotietoja kyttää vaan nehän maksaa teidän sossun pummien elämisen
Nää niin sanotut Sossu pummit on varmaankin myös joskus maksaneet veroja joten heillä myös oikeus saada avustusta joka ei ole varmaankaan mikään suuri joten ole huoleti kyllä sunkin rahat menee valtiolle ei kannata mollata ketään saatat jonain päivänä kuulua sinäkin sossun luukulle
- Anonyymi
Ei tarvi olla kateellinenkaan, kun kaupan lehtihyllyssä ensimmäisenä tänä aamuna oli Palsanmäen pariskunnan kuva koko etusivun aukeamalla, että nyt tuli rahaa , ja muhkeat tulot. Kukaan muu todella rikas ei leuhki julkisesti tuloillaan , kuin tämä pariskunta. Milloin ne on nollatuloilla kuolemaisillaan, ja anovat julkista rahhaa, ja sitten taas kohta kuvien kera näytetään koko suomen kansalle, että kyllä meillä on muhkeat tulot. Nyt voisivat lähteä espanjaan eläkkeelle, ja lopettaisivat tämän porukan elättämisen media tuloilla, eilenkin kolme kertaa uusintoja, mistä me maksamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459