Piikkikengät on hyvä keksintö kaikille ihmisille, MUTTA huono ,kun kiivetään esim Harsun kuntoportaita edestakaisin, nimittäin aika tehokkaasti särkevät rappulaudat, ja ne on aikslailla kalliita tänäpänä! Huomasin ekana omilla kotiportailla saman asian, jouduin vaihtamaan , menee sälöille , mut voipi kotona tietyllaisilla matoilla esim, lieventää sitä kulumista. Mitä sitten keksivät kuntoportaille ,se on toinen asia. Näinh se vaan on.
piikkikengät
10
737
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tuli vaihdettua,/Portaat/Kenkät.
Tuski kukaan ehdoin tahdoin tärvelee yhteistä hyvää. - Anonyymi
Sama on tullut mieleeni ja nimenomaan kotiportaista, Jo muutaman "ramppaamisen" jälkeen pahaa jälkeä.
- Anonyymi
Aivan!
Kotiportaisiin on nastat tehneet pahaa jälkeä. Nyt viisastuttiin ja laitetaan nastakengät rappujen ulkopuolella jalkaan. Tiedä häntä miten käy kun lunta tulee. - Anonyymi
Pitää ennen portaita vaihtaa piikkikengät pois. Tai sitten tehdä ulkoportaat kivestä.
- Anonyymi
Ei niin " ehdoin tahdoin" , mut piikkikengät(lenkkarit) tosiaan särkee raput, sitä vaan ei tule kaikki ajatelleeksi !
- Anonyymi
Niin ! Kotonaanhan on itse vastuussa mitä haluaa mitenkin . Minä vanhanloiiton äijänä pyrin pitämään kaikki kohtuukunnossa ja soveltamaan juttuja käytännön mukaan .
- Anonyymi
Hyvä niin!
- Anonyymi
piikkikengille tulossa käyttökielto rappusiin, oikein !
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Huom:Urheiluseurat.!Harsunkankaan kuntoportaat ovat käytössä.
Tilausajoja voi tilata. Naapurikunnista joukolla kuntoilemaan Harsunkankaalle.
Kaikkea muutakin palvelua voinee kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882