Edessä on muutto paikkakunnalle, töitäkin olisi tarjolla.
Millainen mahtaa olla työpaikkana tämä Tamminiitty Oy?
Tamminiitty Oy
74
9189
Vastaukset
- Anonyymi
Kiertäisin kaukaa niin kauan kuin W-heppuli on puikoissa
- Anonyymi
En suosittele, missään muualla en ole nähnyt yhtä suurta työntekijöiden vaihtuvuutta ja siihen on syynsä.
- Anonyymi
Komppaan tätä, juttuja kuunnelleena meininki paikka paikoin aika päätöntä, ulkomaan vahvistukset vissiinkin lisääntynyt, menossa samaan suuntaan naapurissa olevan oranssin firman kanssa.
- Anonyymi
Mikä tähän vaihtuvuuteen on syy? Koneistajia ainakin haetaan/haettiin vähän aika sitten tähän firmaan, pistin hakemustakin mutta ei kuulunut mitään, ehkä parempi niin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan tätä, juttuja kuunnelleena meininki paikka paikoin aika päätöntä, ulkomaan vahvistukset vissiinkin lisääntynyt, menossa samaan suuntaan naapurissa olevan oranssin firman kanssa.
Eikös tämä oranssin firman isoherra ole kytköksissä tähän Tamminiittyyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä oranssin firman isoherra ole kytköksissä tähän Tamminiittyyn?
Oranssi omistaa osan tamminiitystä.
- Anonyymi
Nykyiset työntekijät etsii koko aika muita töitä joten kertonee kai oleellisen.
- Anonyymi
Ei voi pitää paikkaansa nämä jutut koska somessa lukee että heidän vahvuus on hyvinvoiva henkilöstö
- Anonyymi
Somessa voi myös lukea että lehmät on sinisiä muttei sitä kannata välttämättä uskoa ;) Tuskin työntekijöiltä on paljoa kyselty.
- Anonyymi
Eikös se ole luottamusmiehen suhteen se ja sama mitä johto haluaa, jos työntekijät sen haluavat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole luottamusmiehen suhteen se ja sama mitä johto haluaa, jos työntekijät sen haluavat?
Eikö tarinan mukaan firman perustaja lähde samointein kun pääluottamusmies tulee firmaan;;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tarinan mukaan firman perustaja lähde samointein kun pääluottamusmies tulee firmaan;;)
Onko kellään mitään uutta tietoo kyseisestä firmasta miten menee tällähetkellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonlopun myrsky oli niin kova ettei pysynyt vielä maanantainakaan ovet kiinni ristolassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän viikonloppuna/alkuviikosti aueneet työpaikkailmmotusket kerro tilanteen vakavuude
- Anonyymi
Naistyöntekijänä oleminen on myös omalukunsa tässä yrityksessä, millon on mitäkin läpsimisistä puheisiin,ei kiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naistyöntekijänä oleminen on myös omalukunsa tässä yrityksessä, millon on mitäkin läpsimisistä puheisiin,ei kiva
Mikä mikä juttu tämmönen on. Olis vähän kiva kuulla enemmänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityksessä puututaan rajulla kädellä kaikenlaiseen henkiseen ja fyysiseen kiusaamiseen, eikä kyseisenlaista toimintaa hyväksytä millään tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen paikka tuntuu olevan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityksessä puututaan rajulla kädellä kaikenlaiseen henkiseen ja fyysiseen kiusaamiseen, eikä kyseisenlaista toimintaa hyväksytä millään tasolla.
Kai tekiä sai lopputilin. Ku tuommoisestahan kuuluis saada välitön irtisanominen ja polisi kuttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai tekiä sai lopputilin. Ku tuommoisestahan kuuluis saada välitön irtisanominen ja polisi kuttu
Ei tommotteest mittää tinoi tul mihnää. Vähä sormee heristettää ja jutu nost o jokkase oma asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää oli hyvä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Firmassa työskennelleenä en usko tätä. Toki voinut asiat muuttua, mutta vanha koira ei opi uusia temppuja.
- Anonyymi
Onko mitään tietoo mimmosii palkkoi kyseises firmas maksetaan
- Anonyymi
Ei makseta 12e kenellekkään alotuspalkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei makseta 12e kenellekkään alotuspalkkaa.
Ai, luulis että jo nykyään sais ton verran
- Anonyymi
Tämä on kyllä valitettava tosiasia tässä firmassa, osata ei tarvitse käytännössä mitään, mut kahvia jos keität, ja tiskikonetta sillon tällön tyhjennät(eikä välttämättä tätäkään) jos ne haltsaat ni puhumalla reilua 18€ tunnissa voit repiä helposti, jos nämä yhdistät eli keität kahvia samalla kun "johtoporras" taukoilee, ja tähän perään tyhjäät tiskikoneen ni aika varma 20€ tunnilt paukkuu rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä valitettava tosiasia tässä firmassa, osata ei tarvitse käytännössä mitään, mut kahvia jos keität, ja tiskikonetta sillon tällön tyhjennät(eikä välttämättä tätäkään) jos ne haltsaat ni puhumalla reilua 18€ tunnissa voit repiä helposti, jos nämä yhdistät eli keität kahvia samalla kun "johtoporras" taukoilee, ja tähän perään tyhjäät tiskikoneen ni aika varma 20€ tunnilt paukkuu rikki.
Aikoinaan esitin oman mielipiteeni, jolla firman toimintaa mahdollisesti voisi kehittää. Tästä palkintona sain potkut koska olin kyseenalaistanut W.n ja A.n ideoita.
- Anonyymi
Olen särmännyt useita vuosia ja vaikeimatkaan särmäykset eivät tuota ongelmaa. Nyt kuitenkin työpaikan vaihto saattaisi olla ajankohtainen ja huomasin että, kyseinen firma hakee särmääjää.
Meinasin jo laittaa hakemusta sisään, mutta sitten huomasin tämän keskustelun. Pitääkö nämä jutut oikeasti paikkansa?- Anonyymi
Hae, Koe, Ylläty!
- Anonyymi
Täähän on ihan hanurista ku on yheksän viestii poistettu. Miten ne on sääntöi vastaan ku ihmiset kertoo omii mielipiteitä. Hittoku muokin kiinostaa tää juttu. Tekis mieli hakee kyseiseen firmasn et olisko siel yhel mies puolisel henkilölle joka tuli kaapista ulos niit töitä
- Anonyymi
Onko kellään minkään näköstä tietoo tulleeko palkka ajallaan ja saako kaikki ylityökorvaukset ja pyhäkorvakset
- Anonyymi
Isoja ongelmia viimeaikoina palkkojen maksuissa ja tilinauhojen ilmestymisessä. Vedotaan ongelmiin nordeassa. Kaikki kuitenkin ilmestynyt ja liki oikein maksettu. Ylityöt on pannassa, kun ovat kalliita ja pyhiä ei tehdä muutenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoja ongelmia viimeaikoina palkkojen maksuissa ja tilinauhojen ilmestymisessä. Vedotaan ongelmiin nordeassa. Kaikki kuitenkin ilmestynyt ja liki oikein maksettu. Ylityöt on pannassa, kun ovat kalliita ja pyhiä ei tehdä muutenkaan.
Haiskahtaa vähän semmotteelta et on jotain ongelmii firmalla. Mahtaako huhut pitää paikkansa et yhellä yläkerran ihmisellä olis jonkinnäkösii kytköksii tilitoimistoon josta palkat maksetaan. Toki on pelkkii juttui kuullut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa tuntumaan, että mikään ei enää yllätä. Bookbeatiin tulee pian äänikirja ja työntekijöiden haastattelut spotifyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa tuntumaan, että mikään ei enää yllätä. Bookbeatiin tulee pian äänikirja ja työntekijöiden haastattelut spotifyyn.
Toivottavasti tulevaisuuden spotifyn haastattelut kattaa myös lähteneet työntekijät.
Nykyiset työntekijät jakso kestää maks. 13min
Lähteneiden jakso vajaa 2tuntia mainosten kans, 12 jakson minisarja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tulevaisuuden spotifyn haastattelut kattaa myös lähteneet työntekijät.
Nykyiset työntekijät jakso kestää maks. 13min
Lähteneiden jakso vajaa 2tuntia mainosten kans, 12 jakson minisarja.Voi olla parempi ettei lähteneitä haastatella, tulis moni mielenkiintoinen asia ilmi. Sehän olisi hirveetä kun firma joutuisi huonoon valoon.
Terveisin lähtenyt.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla parempi ettei lähteneitä haastatella, tulis moni mielenkiintoinen asia ilmi. Sehän olisi hirveetä kun firma joutuisi huonoon valoon.
Terveisin lähtenyt..No tuskin siellä mitään ihmeellistä olisi?
- Anonyymi
Sit muo vähän kiinostaa toi naisiin kohdistuva väki valta. Onko siitä ees rangaistu mitenkään sitä lyöjää ja mitenkäs se toinen osapuoli. Onko töissä kyseisessä firmas vai ei. Tuossakun kysyin liiton edustajalta niin se sanoi et fyysinen väkivalta niin välitön irtisanominen lyöjälle ja polisi juttu. Tosko luin niin ilmeisesti kyseisen firman toimitusjohtaja on vaan kattonut läpi sormien ja toppuutellut et soso
- Anonyymi
Onko kyseinen firma mahtanut saada työmiehii
- Anonyymi
Yks tekijämies kävi kokeilemassa pari viikkoa mut ei ollu johtajiston mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks tekijämies kävi kokeilemassa pari viikkoa mut ei ollu johtajiston mieleen.
No mä olin noin pari viikkoa hitsaajan, ekana päivänä herra W tulee tutkimaan mun saumoja. Väittää ettei kaikki ole hyviä, mä rupesin ihmettelee et mitä helvettiä. Olen kuitenkin 20 vuotta tehnyt hitsaus ja metallitöitä. Mä sanoin et jos laatu kelpaa, voin mennä muualle töihin. Kysyin kaverilta miten kauan itse olet hitsannut, eipä tullut vastausta.
Olen kuitenkin ihan luokka hitsaaja ja olen tehnyt vaativampia hommia mitä tulla tehdään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä olin noin pari viikkoa hitsaajan, ekana päivänä herra W tulee tutkimaan mun saumoja. Väittää ettei kaikki ole hyviä, mä rupesin ihmettelee et mitä helvettiä. Olen kuitenkin 20 vuotta tehnyt hitsaus ja metallitöitä. Mä sanoin et jos laatu kelpaa, voin mennä muualle töihin. Kysyin kaverilta miten kauan itse olet hitsannut, eipä tullut vastausta.
Olen kuitenkin ihan luokka hitsaaja ja olen tehnyt vaativampia hommia mitä tulla tehdään.Omasta kohdastani voin sannoo et herra W ei osaa ees pistää hitsauskonetta päälle. Se kuvittelee osaavansa mut todellisuus on muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuitenkin ihan luokka hitsaaja ja olen tehnyt vaativampia hommia mitä tulla tehdään.Tai sit vedit vaan niin surkeeta saumaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sit vedit vaan niin surkeeta saumaa...
Niin se on katsojan silmässä mikä on hyvää mikä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuitenkin ihan luokka hitsaaja ja olen tehnyt vaativampia hommia mitä tulla tehdään.Jos sä oot kaks viikkoo käyny kääntymäs Tamminiitys, ni ei sul kyl oo mitää käryy töiden vaativuudest. Siält ovest ku saattaa tul vaik mimmost "ammattimiäst" sisää, ni kai ny helpommist hommist alotetaa. Ykski paljo hitsaillu ei edes tiänny, et olis pitäny kaasupulloki avata, ku hitsaushommii aletaa. 😄 Eikä monessakaa hommas riitä, et hitsat osaat, ku tarvitaa paljo levysepän ammattitaitoo kans.
- Anonyymi
Ei se ovi näytä pysyvän kiinni pakkasellakaan
- Anonyymi
Mitä tarkoitat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat...
Kovatasoinen ammattilainen sai tarpeekseen parissa vuodessa todeten työttömyyden olevan parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Silloin kun nämä mestarit oli narvi oy;n johtajia, nii oli kyllä sekin virma sekaisin.Lupailtiin palkan nousevan tietyn ajan jälkeen mutta mitään ei tapahtunut.
- Anonyymi
Olin kyseistä firmassa se pari viikkoa ja se riitti minulle. Vaikka minulla on se 20 vuoden kokemus alan hommista, ni heidän mielestään minun laatu ei ollut riittävän hyvä. En jäänyt kaipaamaan.
- Anonyymi
jepjep, itselle riitti viikko särmäystä
- Anonyymi
Entisten työntekijöiden puheet voisivat olla melkoista myrkkyä Mr. W ja Mr. A luonnolle. Yrityksen imago kun on kaikki kaikessa, eikä pari vuotta sitten olleista yt/muutosneuvotteluista olisi missään nimessä saanut kertoa talon ulkopuolelle.
Julkisuuskuvaa pönkitettiinkin yrittäjä-lehden jutulla ja työntekijöiden haastatteluilla. Eräs haastatelluista vaan sai lomautuksen haastattelua seuraavana päivänä…- Anonyymi
eikö julkisuuskuva-ajatuksesta kerro hyvin 10 "sääntöjen" vastaista poistettua viestiä
- Anonyymi
On firmalta ollut kyseenalaista toimintaa työntekijöitä kohtaan. Muutaman kuukauden sielä hommia tehneenä ja jos sulla oli väärän väriset sukat jalassa ni sait kuulla. Ne jokka ”nuolee” yläkerran ahtereita ni niitä kyllä silitellään päähän. En suosittele tätä paikkaa kenelekkään.
- Anonyymi
Edelleen harmittaa kun viestei poistellaan. Toden näkösesti W ja A luonteel päälle käy kun ladellaan totuuksii
- Anonyymi
Olis kiva tietää miten asiat on loukannut W tai A vai onko todellakin firmalla noin huonosti asiat ku työturvallisuus henkilön juttukin on poistettu
- Anonyymi
Yrityksel näyttää menevä hyväl, ku ens talon kultapoja painaa ylityöt liiton ohjeit vastaha ja seuraavaks jo juhlii laivaristeilyl koko porukal.
- Anonyymi
Kultapoja vastaha
Ilmeisesti olet laitilasta, kun ei Suomi taivu. Osanottoni, siitä ei parane. - Anonyymi
Eihän siellä kultapojat mihinkään liittoon kuulu. Liiton neuvottelemat palkankorotukset kyllä kelpaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siellä kultapojat mihinkään liittoon kuulu. Liiton neuvottelemat palkankorotukset kyllä kelpaavat.
Pakko ottaa liiton tarjoamat korotukset vastaan, kun ei muuten palkkaa saa nostettua. Ellei sitten alennu polvilleen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko ottaa liiton tarjoamat korotukset vastaan, kun ei muuten palkkaa saa nostettua. Ellei sitten alennu polvilleen…
Täytyy myös muistaa että vasikoinnilla saa myös nostettua tuntipalkkaa, ja aika reilustikkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy myös muistaa että vasikoinnilla saa myös nostettua tuntipalkkaa, ja aika reilustikkin.
Mistä asioista yleisesti vasikoidaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne kirjoittaneiden nimistä 1€/tunti + viikko kuntoisuuslomaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakkatauoista ja taukojen venymisistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakkatauoista ja taukojen venymisistä
Toiset saa käydä vartin välein tupakilla ja pitää 40min kahvitaukoja ja toisille laitetaan viestiä kun ei ole työ auki heti 12min kahvitauon jälkeen 😂 Oikein kunnon työpaikkakiusaamista ja silmätikuksi ottamista tuolla "yläkerran" toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset saa käydä vartin välein tupakilla ja pitää 40min kahvitaukoja ja toisille laitetaan viestiä kun ei ole työ auki heti 12min kahvitauon jälkeen 😂 Oikein kunnon työpaikkakiusaamista ja silmätikuksi ottamista tuolla "yläkerran" toimesta.
Silmätikkuna olemisen pystyy välttämään pukeutumalla bändipaitaan
- Anonyymi
On tärkeää ilmoittaa erikseen että ydinvoima kelpaa
- Anonyymi
Onko ketään kopioinut noita keskusteluita jotka on poistettu.
- Anonyymi
Kylä taase o A ja W naam väärpäi mont viikoo, ku liitto sai korotukse läpi. Iha varman tulee vähennyksi kunei firma talous kest noi suurt palka nosto.
- Anonyymi
Mitä murretta yrität änkyttää? Käy katsomassa duunitori.fi niin saat tekemistä arkipäiviin.
- Anonyymi
Mitä murretta yrität sönköttää? Käy katsomassa duunitori.fi niin saat tekemistä arkipäiviin.
- Anonyymi
Mitä murretta yrität sönköttää? Käy katsomassa duunitori.fi niin saat tekemistä arkipäiviin.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171534
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881357Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1481164- 671020
- 40990
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V113969Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.59945- 69924
- 97897
- 73881