Haluisin niin paljon riisua sulta tuon nirvana paidan, 🙂🍀 kosketella kevyesti, piirrellä sydämiä selkääsi,hieroa, suudella kaulaasi,niskaasi, ihanan sopivia d75 rintojasi ja näykkiä hieman korvanlehdistä sitten hiljalleen siirtyä alaspäin ihanasti kiemurtelevaa vartaloasi pitkin....kiihottunut huokailusi vain kasvaa kun välillä kuiskaan korvaasi että miten seksikäs olet ja että haluan vain sinua ja miten hyvältä tunnut... sitten jatkan taas hyväilyäsi, suutelen vatsaasi siirtyen alaspäin reisiä pitkin ja sitten hiljaa ylös ja nuolla sinun.... ja sitten alan työntyä sisääsi ja aion ottaa sinut niinkuin mies ottaa naisen enkä lopeta ennenkuin nautit ja tulet ja lopulta hoipertelemme orgasmista humaltuneina suihkuun ja sitten takaisin sänkyyn kainaloon ja kerron kuinka paljon rakastan sinua ja sinä vastaat samoin🙂 😘 ja sitten nukahdamme. Ja teemme sen uudestaan 😀
Kyl sä nainen tiiät
Anonyymi
30804
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 30
Vanhimmat
jos et kerro sitä naiselle,saat jäädä tyhjin käsin juttujes kanssa :)
Kunpa voisin kertoo mut on hiukan esteitä.
kuka voi jättää tommosen kirjotuksen asteelle? :) sanoista tekoihin
Varattuja ?
Mä en mitään muuta enempää haluis, kun just tuota sun kanssas.. uuhh.. sait mut kosteeksi.
Kerro hänelle. Ei kai nyt niin paha este oo ettei voi kertoa? Milloin olet muuten nähnyt tätä naista?
Noin 3 viikkoa sitten ohimennen, en tiedä näkikö minua. Hukkasin numeron joten se siitä :( Ehkä joskus on parempi pitää mölyt mahassa 😀
vaalee,tumma?
nirvana paita?
Näin pidetään hulluja jännityksessä 😀
Ai sää keksit nyt tämmösen..mitähän vielä?
Keksisin vaikka mitä jos oisit tääl 🙂
Samat lätinät joka naiselle näemmä.
Kai sun vasen käsi on kunnoss@?
Onhan se mites sun mirri? 🙀 Sitähän on mannetkin silitelly 😂😂😂
1, mutta mistäs sä sen tiedät. Hyvin silittelikin.
Sais silitellä toistekkin, hyvin lähti kehräämään.
P.s. Mulla ei ole nirvanan paitaa. Kuppikokoki väärä.
oohhhoh kelle tää muute:)
rauhotu pervo, kerro multa terveisiä koska sil on nirvana paita, okei?
Just näin
Ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee. Aloitus oli pelkkä kalasteluviesti t. Ap
Kuten kaikki palstan viestit ovat.
NOLOO
MOLOO
Mun hiillos taitaa olla sammunu
Sun vittus on kuivunu
Sulla molo otsassas! Ja se näkyy!
Jep oon vähä kullikallo 🤣
Haluaisin, Laita mies viestiä numeroon 0503855184