Kyl sä nainen tiiät

Haluisin niin paljon riisua sulta tuon nirvana paidan, 🙂🍀 kosketella kevyesti, piirrellä sydämiä selkääsi,hieroa, suudella kaulaasi,niskaasi, ihanan sopivia d75 rintojasi ja näykkiä hieman korvanlehdistä sitten hiljalleen siirtyä alaspäin ihanasti kiemurtelevaa vartaloasi pitkin....kiihottunut huokailusi vain kasvaa kun välillä kuiskaan korvaasi että miten seksikäs olet ja että haluan vain sinua ja miten hyvältä tunnut... sitten jatkan taas hyväilyäsi, suutelen vatsaasi siirtyen alaspäin reisiä pitkin ja sitten hiljaa ylös ja nuolla sinun.... ja sitten alan työntyä sisääsi ja aion ottaa sinut niinkuin mies ottaa naisen enkä lopeta ennenkuin nautit ja tulet ja lopulta hoipertelemme orgasmista humaltuneina suihkuun ja sitten takaisin sänkyyn kainaloon ja kerron kuinka paljon rakastan sinua ja sinä vastaat samoin🙂 😘 ja sitten nukahdamme. Ja teemme sen uudestaan 😀
30804
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 30

Vanhimmat

jos et kerro sitä naiselle,saat jäädä tyhjin käsin juttujes kanssa :)

Äänestä
  • Kunpa voisin kertoo mut on hiukan esteitä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kunpa voisin kertoo mut on hiukan esteitä.

kuka voi jättää tommosen kirjotuksen asteelle? :) sanoista tekoihin

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kunpa voisin kertoo mut on hiukan esteitä.

Varattuja ?

Äänestä

Mä en mitään muuta enempää haluis, kun just tuota sun kanssas.. uuhh.. sait mut kosteeksi.

Äänestä

Kerro hänelle. Ei kai nyt niin paha este oo ettei voi kertoa? Milloin olet muuten nähnyt tätä naista?

Äänestä
  • Noin 3 viikkoa sitten ohimennen, en tiedä näkikö minua. Hukkasin numeron joten se siitä :( Ehkä joskus on parempi pitää mölyt mahassa 😀

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Noin 3 viikkoa sitten ohimennen, en tiedä näkikö minua. Hukkasin numeron joten se siitä :( Ehkä joskus on parempi pitää mölyt mahassa 😀

vaalee,tumma?

Äänestä

nirvana paita?

Äänestä

Näin pidetään hulluja jännityksessä 😀

Äänestä

Ai sää keksit nyt tämmösen..mitähän vielä?

Äänestä
  • Keksisin vaikka mitä jos oisit tääl 🙂

Äänestä

Samat lätinät joka naiselle näemmä.

Äänestä

Kai sun vasen käsi on kunnoss@?

Äänestä
  • Onhan se mites sun mirri? 🙀 Sitähän on mannetkin silitelly 😂😂😂

Äänestä

1, mutta mistäs sä sen tiedät. Hyvin silittelikin.

Äänestä

Sais silitellä toistekkin, hyvin lähti kehräämään.

Äänestä
  • P.s. Mulla ei ole nirvanan paitaa. Kuppikokoki väärä.

Äänestä

oohhhoh kelle tää muute:)

Äänestä

rauhotu pervo, kerro multa terveisiä koska sil on nirvana paita, okei?

Äänestä

Just näin

Äänestä

Ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee. Aloitus oli pelkkä kalasteluviesti t. Ap

Äänestä
  • Kuten kaikki palstan viestit ovat.

Äänestä

NOLOO

Äänestä
  • MOLOO

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

MOLOO

Mun hiillos taitaa olla sammunu

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mun hiillos taitaa olla sammunu

Sun vittus on kuivunu

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

MOLOO

Sulla molo otsassas! Ja se näkyy!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla molo otsassas! Ja se näkyy!

Jep oon vähä kullikallo 🤣

Äänestä

Haluaisin, Laita mies viestiä numeroon 0503855184

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Haluisin niin paljon riisua sulta tuon nirvana paidan, 🙂🍀 kosketella kevyesti, piirrellä sydämiä selkääsi,hieroa, suudella kaulaasi,niskaasi, ihanan sopivia d75 rintojasi ja näykkiä hieman korvanlehdistä sitten hiljalleen siirtyä alaspäin ihanasti kiemurtelevaa vartaloasi pitkin....kiihottunut huokailusi vain kasvaa kun välillä kuiskaan korvaasi että miten seksikäs olet ja että haluan vain sinua ja miten hyvältä tunnut... sitten jatkan taas hyväilyäsi, suutelen vatsaasi siirtyen alaspäin reisiä pitkin ja sitten hiljaa ylös ja nuolla sinun.... ja sitten alan työntyä sisääsi ja aion ottaa sinut niinkuin mies ottaa naisen enkä lopeta ennenkuin nautit ja tulet ja lopulta hoipertelemme orgasmista humaltuneina suihkuun ja sitten takaisin sänkyyn kainaloon ja kerron kuinka paljon rakastan sinua ja sinä vastaat samoin🙂 😘 ja sitten nukahdamme. Ja teemme sen uudestaan 😀

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu