Oon yrittänyt mitata, mutta en osaa, kunaina tulee eritulos ja paksuutta en edes aio yrittää joten voisinko kysyä joltain aikuiselta esim terkalta että voisiko se normin terveystarkastuksen yhteydessä mitatasenkin tai voisinko kysyä vanhemmilta? .
Mä en osaa mitata mun peniksen pituutta oikein!
15
702
Vastaukset
- Anonyymi
Runkkaa kulli täytee stondiksee, vedä esinahka taakse ja mittaa peniksen juuresta, sieltä missä on karvoja terskan kärkeen. Paina mitan kärki niin syvälle kun se menee. Aina ei seiso yhtä hyvin joten se vaihtelee. Normaali penis on 10-15cm ja yli 15cm on isoja. Elä ota turhaan ressiä kullin mitasta!
Mulla 17cm ainoa saavutus säälittävässä elämässäni ja sekin geneettinen
- Anonyymi
Mitä tuloksii oot saanut???
- Anonyymi
Parhain eli isoin 14senttii ja huonoineli pienin 12senttiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasiis kummatkin mitat otettu erektiossa mutta mä vain enosaa mitata oikein :(siks tulee aina eri tulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasiis kummatkin mitat otettu erektiossa mutta mä vain enosaa mitata oikein :(siks tulee aina eri tulos
veikkaan että mittanauhassa on jotain häikkää.... eihän niin voi käydä että tulee eri tuloksia. Kyllä se pitäis millilleen tulla aina ja samanlainen tulos ! outoa touhuu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mittaatko aina samasta kohtaa? Seisokki ei vaa aina ole yhtä kova. Huomaa että viivottimien alussa on muutama milli tyhjää ja se pitää osata lisätä lopulliseen mittaan. Sitte, kuten sanottu pitää runkata jonki verra ensin että seisoo kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli keskiarvon molemmin puolin. Ei syytä huoleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli keskiarvon molemmin puolin. Ei syytä huoleen.
Sehä on jo ihan hyvi kasvanu, ei se oo pieni. Voi kasvaa vielä lisäki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytitkö etektion hyödyksi mittaamisen jälkeen vai annoitko sen mennä ohitse omia aikojaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilehan, että saatko tyhjän wc-paperirullan hylsyn asetettua stondiksen ympärille esim. löysien olohousujen alla taskun kautta.
- Anonyymi
tarkoitin käytitkö erektion hyödyksi vai annoitko sen mennä ohitse omia aikojaan ?
- Anonyymi
Rukkasin sen pois
- Anonyymi
Ota tarpeeksi avara vesspaperihylsy, työnnä kulli sisään niin paljon kun menee, elikkäs häpyluu ja alavatsan nahka tulee vastaan. Hylsyn päästä on toisella kädellä helppo mitata kullin näkyvän osan pituus. Lisää siihen hylsyn mitta.
- Anonyymi
Parempi kun et kysy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020