Mä en osaa mitata mun peniksen pituutta oikein!

Anonyymi

Oon yrittänyt mitata, mutta en osaa, kunaina tulee eritulos ja paksuutta en edes aio yrittää joten voisinko kysyä joltain aikuiselta esim terkalta että voisiko se normin terveystarkastuksen yhteydessä mitatasenkin tai voisinko kysyä vanhemmilta? .

15

677

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Runkkaa kulli täytee stondiksee, vedä esinahka taakse ja mittaa peniksen juuresta, sieltä missä on karvoja terskan kärkeen. Paina mitan kärki niin syvälle kun se menee. Aina ei seiso yhtä hyvin joten se vaihtelee. Normaali penis on 10-15cm ja yli 15cm on isoja. Elä ota turhaan ressiä kullin mitasta!

    • Mulla 17cm ainoa saavutus säälittävässä elämässäni ja sekin geneettinen

    • Anonyymi

      Mitä tuloksii oot saanut???

      • Anonyymi

        Parhain eli isoin 14senttii ja huonoineli pienin 12senttiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhain eli isoin 14senttii ja huonoineli pienin 12senttiii

        Jasiis kummatkin mitat otettu erektiossa mutta mä vain enosaa mitata oikein :(siks tulee aina eri tulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasiis kummatkin mitat otettu erektiossa mutta mä vain enosaa mitata oikein :(siks tulee aina eri tulos

        veikkaan että mittanauhassa on jotain häikkää.... eihän niin voi käydä että tulee eri tuloksia. Kyllä se pitäis millilleen tulla aina ja samanlainen tulos ! outoa touhuu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhain eli isoin 14senttii ja huonoineli pienin 12senttiii

        Mittaatko aina samasta kohtaa? Seisokki ei vaa aina ole yhtä kova. Huomaa että viivottimien alussa on muutama milli tyhjää ja se pitää osata lisätä lopulliseen mittaan. Sitte, kuten sanottu pitää runkata jonki verra ensin että seisoo kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhain eli isoin 14senttii ja huonoineli pienin 12senttiii

        Eli keskiarvon molemmin puolin. Ei syytä huoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli keskiarvon molemmin puolin. Ei syytä huoleen.

        Sehä on jo ihan hyvi kasvanu, ei se oo pieni. Voi kasvaa vielä lisäki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasiis kummatkin mitat otettu erektiossa mutta mä vain enosaa mitata oikein :(siks tulee aina eri tulos

        Käytitkö etektion hyödyksi mittaamisen jälkeen vai annoitko sen mennä ohitse omia aikojaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasiis kummatkin mitat otettu erektiossa mutta mä vain enosaa mitata oikein :(siks tulee aina eri tulos

        Kokeilehan, että saatko tyhjän wc-paperirullan hylsyn asetettua stondiksen ympärille esim. löysien olohousujen alla taskun kautta.


    • Anonyymi

      tarkoitin käytitkö erektion hyödyksi vai annoitko sen mennä ohitse omia aikojaan ?

      • Anonyymi

        Rukkasin sen pois


    • Anonyymi

      Ota tarpeeksi avara vesspaperihylsy, työnnä kulli sisään niin paljon kun menee, elikkäs häpyluu ja alavatsan nahka tulee vastaan. Hylsyn päästä on toisella kädellä helppo mitata kullin näkyvän osan pituus. Lisää siihen hylsyn mitta.

    • Anonyymi

      Parempi kun et kysy.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe