Mä en osaa mitata mun peniksen pituutta oikein!

Anonyymi

Oon yrittänyt mitata, mutta en osaa, kunaina tulee eritulos ja paksuutta en edes aio yrittää joten voisinko kysyä joltain aikuiselta esim terkalta että voisiko se normin terveystarkastuksen yhteydessä mitatasenkin tai voisinko kysyä vanhemmilta? .

15

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Runkkaa kulli täytee stondiksee, vedä esinahka taakse ja mittaa peniksen juuresta, sieltä missä on karvoja terskan kärkeen. Paina mitan kärki niin syvälle kun se menee. Aina ei seiso yhtä hyvin joten se vaihtelee. Normaali penis on 10-15cm ja yli 15cm on isoja. Elä ota turhaan ressiä kullin mitasta!

• Mulla 17cm ainoa saavutus säälittävässä elämässäni ja sekin geneettinen

• Anonyymi

Mitä tuloksii oot saanut???

• Anonyymi

Parhain eli isoin 14senttii ja huonoineli pienin 12senttiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasiis kummatkin mitat otettu erektiossa mutta mä vain enosaa mitata oikein :(siks tulee aina eri tulos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasiis kummatkin mitat otettu erektiossa mutta mä vain enosaa mitata oikein :(siks tulee aina eri tulos

veikkaan että mittanauhassa on jotain häikkää.... eihän niin voi käydä että tulee eri tuloksia. Kyllä se pitäis millilleen tulla aina ja samanlainen tulos ! outoa touhuu !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mittaatko aina samasta kohtaa? Seisokki ei vaa aina ole yhtä kova. Huomaa että viivottimien alussa on muutama milli tyhjää ja se pitää osata lisätä lopulliseen mittaan. Sitte, kuten sanottu pitää runkata jonki verra ensin että seisoo kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli keskiarvon molemmin puolin. Ei syytä huoleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli keskiarvon molemmin puolin. Ei syytä huoleen.

Sehä on jo ihan hyvi kasvanu, ei se oo pieni. Voi kasvaa vielä lisäki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytitkö etektion hyödyksi mittaamisen jälkeen vai annoitko sen mennä ohitse omia aikojaan ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeilehan, että saatko tyhjän wc-paperirullan hylsyn asetettua stondiksen ympärille esim. löysien olohousujen alla taskun kautta.

• Anonyymi

tarkoitin käytitkö erektion hyödyksi vai annoitko sen mennä ohitse omia aikojaan ?

• Anonyymi

Rukkasin sen pois

• Anonyymi

Ota tarpeeksi avara vesspaperihylsy, työnnä kulli sisään niin paljon kun menee, elikkäs häpyluu ja alavatsan nahka tulee vastaan. Hylsyn päästä on toisella kädellä helppo mitata kullin näkyvän osan pituus. Lisää siihen hylsyn mitta.

• Anonyymi

Parempi kun et kysy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe